TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Har lige fået en opdatering fra LittleMiss:

"Har meget kraftige veer og ofte men har desværre slet ikke åbnet mig. De ville ikke sende mig hjem fordi veerne er så kraftige men eftersom vi bor 5 min fra hospitalet sagde de ok. Har fået en smertepakke med hjem som jeg kan slappe lidt af på. Slimproppen er helt gået gået nu/går stadig fordi de roder"

Håber hun får lidt ro nu for der er helt sikkert gang i noget :goodluck

:goodluck Håber snart du har din guldklump i armene :)

Del dette indlæg

Har lige fået en opdatering fra LittleMiss:

"Har meget kraftige veer og ofte men har desværre slet ikke åbnet mig. De ville ikke sende mig hjem fordi veerne er så kraftige men eftersom vi bor 5 min fra hospitalet sagde de ok. Har fået en smertepakke med hjem som jeg kan slappe lidt af på. Slimproppen er helt gået gået nu/går stadig fordi de roder"

Håber hun får lidt ro nu for der er helt sikkert gang i noget :goodluck

Hvor spændende.... Håber der snart kommer ordentlig gang i det.... bd.gifbd.gifbd.gif herfrawink.gif og sikke en statistik vi holder os i august gruppen, den må meget gerne fortsætte...

Jeg mærker intet til noget idag... så jeg føler det har langt udsigter... sad.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes godt nok der er sket noget med min mave den sidste uges tid. Fra at være lidt "blævre"-mave er den nu blevet lidt gravidagtig at se på, den vokser stadig sidst på dagen, men den er ikke så faldet ind næste morgen, men det er vel også klart.

Synes også jeg får en tydeligere fornemmelse af nogle små bevægelser nu og da, hvilket er skønt. Min lænd skaber sig lidt, men det har den jo gjort de andre gange også så det er jo ikke så underligt, men når det starter så tidligt så kan tanken om 24-25 uger mere godt være lidt tung at have med at gøre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle lyde min mave kan lave. Selv katten reagere ved lydene :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg den første "hvordan går det, sker der snart noget?" Sms <_< heldigvis fra bedste veninden så hun fik bare et "det er sådan en sms man ikke får svar på :) man får besked bagefter" tilbage... var fristet til at skrive "ja er lige midt i en presseve og Anders kan se hovedet" men besindede mig - hun spørger jo i god mening og ved ikke hvor irriterende det er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er røv irriterende.. Jeg svarede: "Ja, hende fødte jeg for mange dage siden. Gemmer hende bare i kælderen" :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor ringede i morges, fordi det tordnede... whistling.gif for at spørge om strømmen også var gået hos os.... hvortil jeg måtte svare at det vidste jeg ikke, for jeg lå stadig under dynen.... oops.gif

og så sagde hun, at jeg skulle bare ringe hvis der var noget..... når nu jeg var alene hjemme.... det kunne jo være jeg følte mig lidt utryg....icon_hug.gif haha..... altså så længe jeg ikke har ondt så føler jeg mig ganske tryg alene. men sød tanke!!

og når først der en dag kommer veer, ja så tror jeg bare jeg ringer efter manden.....(det sagde jeg ikke til min mor, men det er planen af hun først skal vide noget når baby er kommet ud) men det er jo lidt svært hvis hun skal til at ringe hver dag, og høre om jeg overlevergrin.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha :lol ja det er ikke let at være os... alle de kommentarer der kommer med på vejen ligegyldig hvornår i graviditeten man er...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har min mor også haft ringet. Hun fik pænt at vide at jeg havde fået en tid og ikke mere :D tror hun var lidt træt af det :D De venter jo sådan. Hvad tror hun ikke vi gør? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke, Little Miss!!! :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Håber du snart åbner dig og får en fantastisk fødsel! :loveshower

Og Majs, GUD hvor ville jeg ønske, at du havde skrevet det! :lol Jeg endte med at sige til folk at Valdemar jo altså ikke havde en kalender derinde, så han vidste jo ikke, at han var "sent på den". Overvejer kraftigt at lyve om min terminsdato ved næste graviditet :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke, Little Miss!!! :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Håber du snart åbner dig og får en fantastisk fødsel! :loveshower

Og Majs, GUD hvor ville jeg ønske, at du havde skrevet det! :lol Jeg endte med at sige til folk at Valdemar jo altså ikke havde en kalender derinde, så han vidste jo ikke, at han var "sent på den". Overvejer kraftigt at lyve om min terminsdato ved næste graviditet :whistling

Ha ha jamen det lyder virkelig som en plan jeg kan være med på :lol

Ej indtil videre er familien gode til bare at vente - de siger allesammen "jamen vi hører jo fra jer når der sker noget" så der er jeg ret forskånet. Og facebook er lagt på is. Har lavet en "gæt babys fødselsdag" status opdatering og så må folk vente til hun er ude med at få en ny status opdatering :) så indtil videre er det heldigvis til at holde ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt fra LittleMiss siden i morges, så tænker de nok har travlt... :whistling Er så spændt på at høre nyt og håber snart de får deres lille skat - skal nok opdatere når jeg ved noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke hørt fra LittleMiss siden i morges, så tænker de nok har travlt... :whistling Er så spændt på at høre nyt og håber snart de får deres lille skat - skal nok opdatere når jeg ved noget.

Det lyder godt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tør vist godt konkludere nu, at min mave er sunket (permanent?). Ikke at jeg tænker fødslen er tættere på af den grund, men det forklarer da, hvorfor jeg føler et totalt pres mod mit bækken, hver gang jeg går :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tør vist godt konkludere nu, at min mave er sunket (permanent?). Ikke at jeg tænker fødslen er tættere på af den grund, men det forklarer da, hvorfor jeg føler et totalt pres mod mit bækken, hver gang jeg går :rolleyes

Uhh jeg synes det begyndte at gøre ondt i bækkenet efter min var sunget og derefter blev min livmoderhals også forkortet men der er jo også dobbelt vægt på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh jeg synes det begyndte at gøre ondt i bækkenet efter min var sunget og derefter blev min livmoderhals også forkortet men der er jo også dobbelt vægt på :)

Mit bækken er også ømt, så jeg forholder mig i max ro ;) Men kan godt forstå hvis du har ondt, nu du venter tvillinger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg det er ved at være tid for mig. Har haft stærke plukveer/veer siden kl 21 igår....

Har måtte bruge vejrtrækningen en del. Puhadada.

Vi tager op på fødemodtagelsen inden for den næste halve time for at høre hvad de siger :-)

Forresten - tegnblødning+slimprop gik kl 03.30 ;-)

HOV - ihhhh! Spændende!!! Har lige sendt dig en mail, for at høre om der skulle være noget at mærke.. Og så har du skrevet her i morges :)

Altså hvor er det spændende!! Gad, vide om der allerede ér sket noget!?!?!?? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jubii :glad har lige modtaget "vidunderlige uger" Anders kom lige ned med den til mig - så er vi klar til alle tigerspringene!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jubii :glad har lige modtaget "vidunderlige uger" Anders kom lige ned med den til mig - så er vi klar til alle tigerspringene!!!

Hvor dejligt... Den bliver du helt sikkert glad for! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt... Den bliver du helt sikkert glad for! :loveshower

Ja og tak for anbefalingen :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vågnet med voldsomt muren i maven... kan ikke finde id af om det er plukveer eller "bare" muren. Men så længe man er i tvivl kan jeg vidst slappe af :) alt smerte er stadig velkommen... :bd

Tænker på little miss og håber hun har sin lille mand i armene nu :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dum di dum - What to do? Ligger her endnu...<_< ligger og tænker:

"Må man mon tage en panodil mod muren?"

Sov nu

"træk vejret langsomt... mærk hvordan det fylder lungerne..."

"Gad vide hvordan en ve føles?"

Ej helt ærlig - sov nu!

"slap helt af og mærk fødderne... og benene... og"

"Er maven hård lige nu? Eller er der bare meget baby?"

Come on... SOV!

"mærk knæene... og lårene..."

"Ej han snorker godt nok meget..."

AARG!@#$@&&$#!!!!!! SOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vågnet med voldsomt muren i maven... kan ikke finde id af om det er plukveer eller "bare" muren. Men så længe man er i tvivl kan jeg vidst slappe af :) alt smerte er stadig velkommen... :bd

Tænker på little miss og håber hun har sin lille mand i armene nu :bd :bd :bd

Håber du er faldet i søvn igen, hvis ikke det har udviklet sig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du er faldet i søvn igen, hvis ikke det har udviklet sig :loveshower

Årh det kunne have været dejlig - men nope, har en kedelig baby der syntes hulen er lidt for rar endnu - selvom der dælme ikke kan være meget plads tilbage.

Tak for omtanke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh det kunne have været dejlig - men nope, har en kedelig baby der syntes hulen er lidt for rar endnu - selvom der dælme ikke kan være meget plads tilbage.

Tak for omtanke :loveshower

Øv med alt det muren, dårlig søvn mv uden det skal blive til mere :kram

Krydser fingre for hun snart kommer :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER