Nitzen1987

Juni-TG: Har I styr på navnet?

27 indlæg i dette emne

Har I fundet et navn til den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næsten :)

Vi har Camille, også har vi et "hemmeligt" navn.. Jeg forsøger at overtale kæresten til at hun får begge navne - også må han bestemme hvilket der står forrest :)

Han er mest på hun kun får det ene navn.. Jeg synes bare begge navne er PERFEKTE til en lille prinsesse - og med to "for navne" ville hun også få 4 navne i alt; Som en rigtig prinsesse :7himmel

Men vi er helt sikre på det bliver et af de navne :) Det hemmelige navn, er det første navn, som min kæreste virker til at synes lige så meget om, som han synes om Camille!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ret sikre på , at det skulle være en Storm. Men nu er vi kommet i tvivl. Måske er han i virkeligheden en Bjarke eller måske en Asbjørn... Åh jeg synes at det er svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm havde vi ogsaa oppe og min mand var ganske begejstret - synes det er fint og specielt :)

Maaske I allerede ved det, men vores lille dreng skal hedde Noah loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadig at vi er lidt på bar bund... Vi ved jo ikke hvad køn det er så vi skal jo påtænke begge køn :)

Mine pige hitnavne er Alberte, Mille, Cille og Johanne

Mine drenge hitnavne er Jonas, Jonathan, Nicklas og Elias

Manden er dog ikke med på Johanne (fordi hans moster hedder Hanne - og han tror ikke Mille vil passe til vores barn, da han ikke mener, at en evt. pige vil blive mild :rolleyes )

Men der bliver ikke bestemt noget endeligt før end den lille kommer ud, så den kommer nok til at være navneløs i de første timer eller dage af sit liv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis hun kommer ud og hun ligner en:

Caroline-Mathilde, så skal hun da klart hedde det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadig at vi er lidt på bar bund... Vi ved jo ikke hvad køn det er så vi skal jo påtænke begge køn :)

Mine pige hitnavne er Alberte, Mille, Cille og Johanne

Mine drenge hitnavne er Jonas, Jonathan, Nicklas og Elias

Manden er dog ikke med på Johanne (fordi hans moster hedder Hanne - og han tror ikke Mille vil passe til vores barn)

Men der bliver ikke bestemt noget endeligt før end den lille kommer ud, så den kommer nok til at være navneløs i de første timer eller dage af sit liv...

Alberte er da også bare SÅ fint! :) Og så synes jeg særdeles godt om Jonas og Jonathan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige skal hedde Anna.

Efter E´s mormor :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte er da også bare SÅ fint! :) Og så synes jeg særdeles godt om Jonas og Jonathan :)

Det er nok også dem vi hælder mest til, men mest fordi jeg gerne vil have at vores børn skal starte med enten A eller J, da vi selv gør det (min mand hedder Jesper)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte og Jonathan er utrolig flotte navne - begge var på mine lister :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ogsaa nogle fine navne, Anita loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har valgt magnus og Mikkel - hvis de ligner det. Hvis vi ikke har navne til dem ved fødsel skriver sygehuset tvilling a og tvilling b , så håber at navnene holder når de også kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igennem nogen stykker:

Mine var bla. Madeline, Johanne, Carolina

Michael havde Kristina og lidt Johanne

Jeg synes stadigvæk at Madeline er virkelig sødt navn, men tror vi ender på Ann-Sofia :loveshower

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kender jo ikke kønnet på vores lille guldklump, så vi er nødt til at tænke i begge baner, og ret hurtigt er vi blevet enige om følgende:

Ida eller Mikkel

Ida kom egentlig ret hurtigt, og efter lidt tid, og flere forslag, havnede vi på Mikkel.

Jeg er helt pjattet med begge navne, og kan sagtens forestille mig en guldklump med et af disse navne :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke helt endnu

Jeg har et navn jeg godt kan lide men vil gerne have flere at vælge imellem.

Sikke mange dejlige navne i har fundet til jeres bebs..... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi har vist efterhånden fået navnet på plads - men det blir først afsløret, når han blir født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes stadig at vi er lidt på bar bund... Vi ved jo ikke hvad køn det er så vi skal jo påtænke begge køn :)

Mine drenge hitnavne er Jonas, Jonathan, Nicklas og Elias

Men der bliver ikke bestemt noget endeligt før end den lille kommer ud, så den kommer nok til at være navneløs i de første timer eller dage af sit liv...

Lige på besøg- hvor er det skægt, Anita- jeres drengenavne er også blandt dem vi har i spil :P Også en masse andre, vi skal snart have gang i listerne igen, det er lang vej til enighed her i huset :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, efter lange forhandlinger, tovtrækkerier og stor frustration fra vores store pigers side, over at vi dog ikke kunne blive enige om et navn, er vi endt med:

Ida Fillipa

Hun er det eneste barn i familien med et dobbeltnavn... til gengæld er der lidt historie i det. Min mormor hed Ida-Lise og hendes mormor Ida Viktoria.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik Uha den med navne er svær.

Vi kender ikke kønnet og derfor skal vi jo have både et drengenavn og et pigenavn klar.

Vi er bleve enige om at det er ok at have flere bud klar, da det er helt umuilgt for os at lande på et af hvert.

Drengenavnene var dem vi hurtigst blev enige om:

Hvis det bilver en dreng skal han er vores tre bud:

Isak, Silas aller Alexander.

Vi hælder begge mest til Isak, men det kan jo være han kommer ud og ligner en Alexander. :P

Pigenavnene har været svære at blive enige om, og de kan nok nå at blive ændret endnu. :blink

Vores bud på pigenavne er:

Christine, Sofia og Josefine.

Jeg er ellers også helt tosset med Sara, som manden også havde sagt god for, men nu har han altså trukket i land

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os for, at vores Krudtugle skal hedde Lilly med andennavnet Sofia.

Vore store pige hedder Olivia Marie.

Hvis det havde været en dreng, skulle han ha heddet Liam.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ogsaa rigtig fint, Jannie rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg- hvor er det skægt, Anita- jeres drengenavne er også blandt dem vi har i spil :P Også en masse andre, vi skal snart have gang i listerne igen, det er lang vej til enighed her i huset :rolleyes

Ja det er da lidt sjovt :) vi har godt ti pigenavne i spil og det samme med drengenavne, så der er også en del flere at tage af :) men dem jeg har nævnt er favoritterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores skal jo hedde Freja .. Det vat vi enige om fra start.. Kæresten ville også gerne det var et nordisk navn Fra nordisk mytologi.. Havde vi ventet en dreng tror jeg stadig ikke vi havde været enige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ogsaa ude i nordisk navn til Noah, men kunne ikke finde noget, vi kunne blive enige om - maaske naeste gang wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var faktisk der navn jeg ville have hvis vi ventede en dreng.. Har altid elsket det navn men det var manden ikke enig i hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER