Barbamama

Er I (jeres barn) medlem af en bogklub?

   19 members have voted

  1. 1. Er I (jeres barn) medlem af en bogklub?

    • Nej, og skal heller ikke være det
      10
    • Nej, men kunne godt overveje det
      5
    • Ja, Gyldendals børnebogklub
      4
    • Ja, anden...
      0
    • Andet?
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

17 indlæg i dette emne

Ja, nu har jeg lige spurgt om I har falck abonnementer, men vil egentlig også gerne vide om I har bogabonnement og i så fald, om I er tilfredse med det? Og hvornår I meldte jer ind? (altså hvor gammelt jeres barn var) Har nemlig lige læst en masse vrede indlæg om Gyldendals børnebogklub på et andet forum. :unsure Men tænker selv, at lillemanden måske skal meldes ind i en børnebogklub på et eller andet tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor har meldt hende og Theo ind i Gyldendals.

Indtil videre har hun fået noget legetøj som Theo har været meget glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej ikke endnu, men vores barn skal være medlem af disneys bogklub. Jeg elsker de der disneybøger, og dem skal vores bebs have...

Jeg har engang meldt mig ind i peter plys bogklubben, hvor de bad om barnets navn... øhhh jeg var 21 og havde intet barn :). Bøgerne var jo til mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi er i stedet flittige brugere af biblioteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni, har du et link til Disneys bogklub? Jeg kan ikke finde den :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var medlem af Gyldendals da Nanna var lille.

Vi meldte hende ind, fordi man fik et aktivitetstæppe og noget legetøj i velkomstgave.

Men vi meldte hende nu hurtigt ud igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni, har du et link til Disneys bogklub? Jeg kan ikke finde den :unsure

næææ jeg husker bare min veninde havde en helt masse af deres bøger, man googler det lige. Men der plejer at være indmeldingsblanket i de der foldere med masser af reklamer og hvor man til tilmelde sig forskellig bogklubber og andre ting som koster en masse efter indmeldelses tilbuddet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

næææ jeg husker bare min veninde havde en helt masse af deres bøger, man googler det lige. Men der plejer at være indmeldingsblanket i de der foldere med masser af reklamer og hvor man til tilmelde sig forskellig bogklubber og andre ting som koster en masse efter indmeldelses tilbuddet

Jeg kan nemlig ikke finde det, når jeg googler :help

Jeg havde den fiiiiiiiineste Disney bog med Disney Babyernes godnathistorier :kuller Aner desværre ikke, hvor den er nu, men ville ELSKE at få den igen til lillemanden. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har meldt os ind i Gyldendals da man kunne få en fin babypakke fra dem. Betingelsen for at få den gratis er dog at man indenfor et år køber tre bøger til klubpris (hvilket nogle af dem du nævner Barbamama måske har overset og derfor har følt sig taget ved næsen efterfølgende?).

Jeg synes dog det var meget rimeligt, da jeg sagtens kan forestille mig at få behov for/lyst til at anskaffe mig nogle bøger i løbet af det år her - for eksempel babykalenderen som jeg har hørt rigtig meget godt om :) Og månedens bogpakke har man jo mulighed for at afmelde, hvis det ikke har interesse.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, det er hun ikke, men har flere gange overvejet at melde hende ind i Gyldendals, så det sker nok på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen af dem, jeg har været ang babybørger men da jeg fandt ud af at jeg kunne købe børgerne billigere i Bilka så meldte jeg mig ud :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg synes det er for dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, og det skal vi heller ikke. Har været medlem af en bogklub før, og det var noget rod. Det fungerede sådan, at man hver måned fik et blad, hvor næste måneds bog havde en kode, man skulle bruge for at afbestille den. Fik man ikke bladet, fik man ikke koden, og man kunne dermed ikke afbestille. Så jeg fik tilsendt rigtig mange bøger, fordi jeg aldrig fik bladet. Sendte dem retur hver gang, men gad virkelig ikke rende på posthuset hver måned. Da jeg ville melde mig ud, fik jeg sjovt nok heller ikke udmeldelsesbrevet de første gange jeg rykkede for det.

Så nej tak, det gør jeg ikke igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg synes det er for mange skjulte ting i de bogklubber. Så skal man det ene og så det andet store at få tilbudene. Så et det nemmere og billigere at gå i boghandlen, føtex, bilka eller lign :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem af gyldendals børnebogklub og ELSKER det :loveshower

Har købt en del ting derfra allerede og synes det er sådan nogle FINE ting de har! Både legetøj og bøger. Man skal selvfølgelig være opmærksom på at afmelde månedens bog, hvis man ikke ønsker den, men der er mange lette måder at gøre dette på. Bl.a. via deres hjemmeside, ved at ringe, eller tilmelde sig sms service hvor man bliver påmindet og bare skal sms'e tilbage hvis man vil afmelde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke lige nu.. Jeg synes det bliver noget værre bøvl og bøgerne kommer til at koste det samme som butikkerne, når porto er betalt :) Desuden glemmer jeg altid at afbestille månedens bøger..

Men da jeg var teenager var jeg medlem af Peter plys bogklubben og har af den grund ca 40 Peter Plys bøger som bliver læst.. Og min søster kom med en kæmpe stak fra da hendes drenge var små fra Gyldendal, så det er lige før vi drukner i bøger :) Så behovet er der heller ikke lige nu og hvis der skal ske noget fornyelse, går vi rigtig ofte på biblioteket..

Vores store datter er medlem af Børnenes trafikklub, så der får hun et par gange om året en bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER