Frøken Buus

Er I klar?

24 indlæg i dette emne

Pyha, har haft en travlt weekend :) vi fik hentet vores nye bil, barnevognen samt stor pakke med madrasser, babyalarmer, seng osv. var klar til afhentning i BabySam, puslebordet blev bygget, hylder hængt på væggen og det sidste tøj blev vasket. Og så blev vi gift om lørdagen! Så nu er vi klar til babyen :) var en stor lettelse at få det hele på plads. Hvad med jer andre? Har I længe været forberedt eller bliver det hele også handlet og købt ind her i sidste minut? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest. :loveshower :loveshower Kæmpe stort tillykke med bryllupet :balloons .

Vi har laaaaaaang vej endnu.

Det eneste vi har hjemme er vores puslepude og hendes uro der hænger over puden på badeværelset.

Hendes værelse er stadig rå vægge, de er dog pudset nu og der er sat skinner på kanterne.

Resten af hendes ting, som barnevogn,tremmeseng, kravlegård og alle små ting er stadig i babysam.

Men jeg glæder mig såååååååå meget til vi kan begynde at indrette.

Også bare til jeg kan få vasket alt hendes fine tøj. Men venter lidt endnu. Har stadigvæk 2 hele måneder endnu, hvis alt går efter planen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler stadig barnevogn, og få hentet kravlegården og vuggen.. Ellers så er alt mere eller mindre på plads.. Tøjet er faktisk vasket og lagt på plads, puslepladsen er klar.. Skal lige have vasket legetøjet, så er der også styr på det..

Vi har dog ikke rykket rundt endnu så han har eget værelse klart, men han skal også stå inde ved os i starten og sove i vugge, så det haster ikke så meget.. Men ellers synes jeg at jeg er klar - selvom min termin også er sent i maj..

Og ja, selvfølgelig et STORT TILLYKKE med brylluppet loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke!!! :balloon

Vi har alt det store udstyr, fra den store.. Og tøjet er vasket og lagt på plads og værelset er næsten klar. Så mangler at pakke tasken til sygehuset og lidt andre små ting..

Også ville vi meget gerne have solgt vores bil inden han kommer, det bliver nemlig lidt småt med pladsen med to autostole, en barnevogn og andet udstyr man jo skal have med.. Og vi har fået et super tilbud om en større bil. Men Den gamle skal jo sælges først og det er bare lidt svært i disse krise tider.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have ryddet op og gjort rent på værelset, men venter lidt, nadja roder det til hele tiden, så venter lidt. så skal jeg ellers have vasket lidt babytøj, alt hvad jeg har der er neutralt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :balloons

Her er alt stort set klar - har simpelthen ikke kunnet lade være!!

Alt det nye tøj og sengetøj er vasket, puslebordet er fyldt op og vi har alle møbler/udstyr hjemme :loveshower

Så det er kun meget få ting som fx en loft lampe vi mangler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :loveshower

Her er vi ikke klar endnu :) pt er vi igang med kæmpe projekt ny legeplads til Josefine, det tager nok hele påsken + laaang tid derefter ;)

jeg tror jeg har det hele indkøbt, mangler lidt praktisk som ammeindlæg, bind, bleer osv osv.. og mangler et lidt tøj indkøb i str 56.. Hans værelse er laaangt fra færdigt, det er stadig lyserødt efter Josefine, som fik nyt værelse sidste år, men hva, han skal jo sove inde hos os de første 5-6 måneder, så det når vi nok bagefter.. glæder mig til barsel, så jeg skal have bygget det sidste rede færdigt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med brylluppet :balloons - sådan nævnt diskret midt i weekendens gøremål :P

Vi har stort set alt klar og har haft det længe efterhånden - har simpelthen ikke kunne dy mig :blush

Værelse, tøj, barnevogn, pusleplads - alt det nødvendige er der styr på. Mangler en lille væglampe til puslepladsen samt at lave en uro der kan hænge derover. Og så mangler jeg nogle ting til mig selv - ammeindlæg, bind og pakke taske til sygehuset..

Vi mangler stadig at få noget tøj og andre sager fra min bror som vi fået lov at få, men det kan være vi ender med at købe lidt mere i de allermindste str. som vi på nuværende tidspunkt har mindst af.. Dog prøver vi at gå efter princippet om kun at have det allermest nødvendige og så kan andet altid købes når han er kommet til verden og vi bedre kan vurdere behovet.. ;)

Det er vildt - det er VORES MÅNED NÆSTE MÅNED :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest. :loveshower :loveshower Kæmpe stort tillykke med bryllupet :balloons .

Vi har laaaaaaang vej endnu.

Det eneste vi har hjemme er vores puslepude og hendes uro der hænger over puden på badeværelset.

Hendes værelse er stadig rå vægge, de er dog pudset nu og der er sat skinner på kanterne.

Resten af hendes ting, som barnevogn,tremmeseng, kravlegård og alle små ting er stadig i babysam.

Men jeg glæder mig såååååååå meget til vi kan begynde at indrette.

Også bare til jeg kan få vasket alt hendes fine tøj. Men venter lidt endnu. Har stadigvæk 2 hele måneder endnu, hvis alt går efter planen.

Tak for det :) kan godt forstå du glæder dig til at indrette :) det er noget af det bedste! Godt at I lige har et par måneder endnu, så det hele kan komme på plads :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler stadig barnevogn, og få hentet kravlegården og vuggen.. Ellers så er alt mere eller mindre på plads.. Tøjet er faktisk vasket og lagt på plads, puslepladsen er klar.. Skal lige have vasket legetøjet, så er der også styr på det..

Vi har dog ikke rykket rundt endnu så han har eget værelse klart, men han skal også stå inde ved os i starten og sove i vugge, så det haster ikke så meget.. Men ellers synes jeg at jeg er klar - selvom min termin også er sent i maj..

Og ja, selvfølgelig et STORT TILLYKKE med brylluppet loveshower.gif

Tak for det :) det var en stor dag for os. Ja, vores skal også sove ved os i starten, så hans eget værelse kan godt vente lidt :) det bliver spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke!!! :balloon

Vi har alt det store udstyr, fra den store.. Og tøjet er vasket og lagt på plads og værelset er næsten klar. Så mangler at pakke tasken til sygehuset og lidt andre små ting..

Også ville vi meget gerne have solgt vores bil inden han kommer, det bliver nemlig lidt småt med pladsen med to autostole, en barnevogn og andet udstyr man jo skal have med.. Og vi har fået et super tilbud om en større bil. Men Den gamle skal jo sælges først og det er bare lidt svært i disse krise tider.. <_<

Tak for det :)! Vi havde en dejlig dag. Håber I får solgt bilen, så I kan få noget større :) Og skønt at I bare kan bruge tingene fra storebror/søster - det er vores første barn, så vi er startet helt fra bunden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have ryddet op og gjort rent på værelset, men venter lidt, nadja roder det til hele tiden, så venter lidt. så skal jeg ellers have vasket lidt babytøj, alt hvad jeg har der er neutralt.

Det er da vist lige til at klare :) så er det bare om at vente til bebsen melder sin ankomst :) spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :balloons

Her er alt stort set klar - har simpelthen ikke kunnet lade være!!

Alt det nye tøj og sengetøj er vasket, puslebordet er fyldt op og vi har alle møbler/udstyr hjemme :loveshower

Så det er kun meget få ting som fx en loft lampe vi mangler

Tak for det :) ih, det lyder til at alt er på plads hos jer :) nu må vi bare være tålmodige indtil der sker noget...os der har termin i starten af maj kan jo faktisk sidde med baby i armene allerede om 14 dage :) (mener, at det er fra tre uger før til to uger efter termin, der regnes for "født til tiden"?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :loveshower

Her er vi ikke klar endnu :) pt er vi igang med kæmpe projekt ny legeplads til Josefine, det tager nok hele påsken + laaang tid derefter ;)

jeg tror jeg har det hele indkøbt, mangler lidt praktisk som ammeindlæg, bind, bleer osv osv.. og mangler et lidt tøj indkøb i str 56.. Hans værelse er laaangt fra færdigt, det er stadig lyserødt efter Josefine, som fik nyt værelse sidste år, men hva, han skal jo sove inde hos os de første 5-6 måneder, så det når vi nok bagefter.. glæder mig til barsel, så jeg skal have bygget det sidste rede færdigt :balloons

Tak for det :) er skønt at være gift! kan godt forstå du glæder dig til barsel :) jeg nyder hvert fald min! Orv ja, ammeindlæg og bind! Det har jeg slet ikke fået købt ind endnu! Håber I bliver færdig med legepladsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med brylluppet :balloons - sådan nævnt diskret midt i weekendens gøremål :P

Vi har stort set alt klar og har haft det længe efterhånden - har simpelthen ikke kunne dy mig :blush

Værelse, tøj, barnevogn, pusleplads - alt det nødvendige er der styr på. Mangler en lille væglampe til puslepladsen samt at lave en uro der kan hænge derover. Og så mangler jeg nogle ting til mig selv - ammeindlæg, bind og pakke taske til sygehuset..

Vi mangler stadig at få noget tøj og andre sager fra min bror som vi fået lov at få, men det kan være vi ender med at købe lidt mere i de allermindste str. som vi på nuværende tidspunkt har mindst af.. Dog prøver vi at gå efter princippet om kun at have det allermest nødvendige og så kan andet altid købes når han er kommet til verden og vi bedre kan vurdere behovet.. ;)

Det er vildt - det er VORES MÅNED NÆSTE MÅNED :glad

Tak for det :) hehe ja, kan godt se, at det står lidt sjovt blandt alt det andet :) vi havde besluttet for længe siden, at vi ville giftes og da vi fandt ud af, at der er en masse papirarbejde og forsikringer, som man skal have styr på, hvis man er ugift og får barn, besluttede vi simpelthen at gå på rådhuset i lørdags. Så må den store bryllupsfest komme senere :)

Vi prøver også kun at købe det allermest nødvendige - man aner jo ikke, hvad der fungerer bedst, men det er godt nok svært at holde igen med tøj osv. Hmm, hvor mange ammeindlæg køber du? Det synes jeg er lidt svært at vurdere! Og så bliver det spændende at høre, om nogen af os maj-piger får bebsen allerede i denne måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Tillykke med bryllupet.

Her hjemme er vi ved at være klar, vi mangler kun at få vasket tøj og dynebetræk, også mangler jeg at gøre tasken klar til sygehuset, ellers er vi klar til at hun melder sin ankomst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :) hehe ja, kan godt se, at det står lidt sjovt blandt alt det andet :) vi havde besluttet for længe siden, at vi ville giftes og da vi fandt ud af, at der er en masse papirarbejde og forsikringer, som man skal have styr på, hvis man er ugift og får barn, besluttede vi simpelthen at gå på rådhuset i lørdags. Så må den store bryllupsfest komme senere :)

Vi prøver også kun at købe det allermest nødvendige - man aner jo ikke, hvad der fungerer bedst, men det er godt nok svært at holde igen med tøj osv. Hmm, hvor mange ammeindlæg køber du? Det synes jeg er lidt svært at vurdere! Og så bliver det spændende at høre, om nogen af os maj-piger får bebsen allerede i denne måned :)

Det synes jeg også lyder rigtig fornuftigt - det er skønt at få styr på sådan nogle praktiske ting, når man ved det er det man vil - så kan fejringen altid komme, når det passer ind :)

Jeg synes virkelig også det er svært at vurdere hvor meget og hvad der er nødvendigt - og det er jo også så hyggeligt at købe ting til den bette, så det er noget af en balancegang :P Mht ammeindlæg har jeg faktisk slet ikke tænkt over det endnu, men det er jo nok en god ide snart at finde ud af - du har jo fuldstændig ret i det kan være nogen her i maj gruppen føder allerede denne måned :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :hurra Håber at I havde en fantastisk dag.

Vi er ved at være klar. Jeg har fået vasket al tøjet og lagt det i kommoden. Vi har jo ikke noget ekstra børneværelse så hun får en del af soveværelset. Vi har fået samlet vugge og tremmeseng og købt puslebordet. Der mangler så bare lige lidt ved det. Barnevognen er jo købt da Laura blev født så den skal bare gøres klar og vi skal have købt en ny lift. Ellers mangler vi bare lige det sidste :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige oprettet denne tråd vedr. ammeindlæg-spørgsmålet ;) Håber der kommer nogle svar der, så vi kan få det på plads også :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :hurra Håber at I havde en fantastisk dag.

Vi er ved at være klar. Jeg har fået vasket al tøjet og lagt det i kommoden. Vi har jo ikke noget ekstra børneværelse så hun får en del af soveværelset. Vi har fået samlet vugge og tremmeseng og købt puslebordet. Der mangler så bare lige lidt ved det. Barnevognen er jo købt da Laura blev født så den skal bare gøres klar og vi skal have købt en ny lift. Ellers mangler vi bare lige det sidste :rolleyes

Tak for det :) vi havde en super dag! Er dejligt at I har nogle ting, som I kan bruge fra Laura af :) det er vores første barn, så vi har skullet købe en del ind. Men det er nu også hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige oprettet denne tråd vedr. ammeindlæg-spørgsmålet ;) Håber der kommer nogle svar der, så vi kan få det på plads også :glad

God ide :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Tillykke med bryllupet.

Her hjemme er vi ved at være klar, vi mangler kun at få vasket tøj og dynebetræk, også mangler jeg at gøre tasken klar til sygehuset, ellers er vi klar til at hun melder sin ankomst.

Tak for det :) lyder til, at I er rigtig godt med, herligt :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet :-)

vi er så heldige at vi har mere en rigeligt, har både tøj til lille signe fra storesøster og kusinen så jeg tror vi har tøj nok i de små størrelser til tre babyer, har dog købt en smule da hun også skal have lidt nyt tøj der er hendes eget og ikke bare storesøsters. vi mangler dog en ny lift da storesøster kun havde en voksipose (hun er et vinterbarn fra september) og så skal jeg have malet hendes seng. Jeg har heldigvis god tid endnu da jeg først skal føde sidst i maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puhaaaaa, så rykkede vi et hak mere op i termins rækken. Det kommer tættere på. dadadaaaaaaa ;-)

Vi har nu hentet lillepigens dyne i babysam. Så nu har vi puslepude og dyne. nøøøøøj, jeg vil så gerne hente det hele, meeeen hendes værelse er stadig rå vægge. Men manden har lovet mig at 1 maj, så laver vi det store ryk ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER