Susse

Smart ammebh

20 indlæg i dette emne

Ja kunne ikke lige finde en optimal placering til dette indlæg..

Men hvor kan man finde smarte ammebher, synes kun jeg kan finde nogen der er meget praktiske, meget konede eller meget store... Har været i alverdens lingeributikker og h&m... vil helst købe det i en fysisk butik, da jeg er i tvivl om størrelsen..

Har mulighed for at handle i Esbjerg, Vejle eller Kbh, har i nogen gode forslag? Man vil jo gerne se lidt godt ud selvom man ammer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For en uge eller 14 dage siden så jeg nogle ammebh er føtex eller Bilkas reklameavis. Hvor jeg tænkte de faktisk var meget pæne at se på. Så måske du skal tjekke de 2 steder, for jeg synes også ammebher kan virke lidt (læs meget) konede.

Altså det var ikke super wow bher, men de lignede meget H&Ms. Simple, vatterede skåle og en smule blonde ved stroppen (mener jeg) Håber du finder nogle ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, godt spoergsmaal. Jeg ville selv koebe paa purloegogpersille.dk, men har vist bestemt mig for den fra Boob i en til to farver, som virker fin og ikke har de der kaempedaekkende skaale til mine smaa girlies...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i H&M's flagskib i KBH idag og der havde de altså nogle af de pæneste jeg har set lææææænge, -der var lilla med blonder og også en svag-lyserød, begge lignede helt normale u-amme-agtige BH'er..

Prøvede dog den lyserøde, og den duede i hvert fald ikke til mig, men jeg kan normalt heller ikke bruge bh'er fra hm..

-ved selvfølgelig ikke om du allerede har set dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i H&M's flagskib i KBH idag og der havde de altså nogle af de pæneste jeg har set lææææænge, -der var lilla med blonder og også en svag-lyserød, begge lignede helt normale u-amme-agtige BH'er..

Prøvede dog den lyserøde, og den duede i hvert fald ikke til mig, men jeg kan normalt heller ikke bruge bh'er fra hm..

-ved selvfølgelig ikke om du allerede har set dem ;)

Oki fedt, der må jeg hen og kigge, hvilken en af dem er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, godt spoergsmaal. Jeg ville selv koebe paa purloegogpersille.dk, men har vist bestemt mig for den fra Boob i en til to farver, som virker fin og ikke har de der kaempedaekkende skaale til mine smaa girlies...

Ih der har de maaange pæne.. Må hen og kigge i deres showroom en dag ... Tak for tippet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih der har de maaange pæne.. Må hen og kigge i deres showroom en dag ... Tak for tippet

Uhh, jeg ville gerne med, men det bliver nok lidt svaert rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg ville gerne med, men det bliver nok lidt svaert rolleyes.gif

Ja du skulle være mere end velkommen hvis du kom til kbh, men kan godt se at afstanden er lidt lang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex har nogen ok pæne nogen. Jeg er ikke så vild med dem pga måden de skal åbne og lukkes for at amme men det kan være du kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt to i bilka.. Og de er rigtig fine..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det endelig lykkedes mig at finde en flot en.. Var sq træt af kun at have nogle praktiske, kedelige nogle :whistling Man vil jo gerne se lidt godt ud trods grim mave og lækkende bryster hi hi :rolleyes

Købte denne hos Purløg og persille og er bare sååå glad for den, overvejer allerede at købe den i flere farver :loveshower

Min bh

Der er ikke bølje eller fyld i, men det er ikke sådan en tynd gennemsigtig en som mange blonde bher bliver... Lige mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den flot :loveshower

Ærgeligt at de ikke har den i min str <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg da også lige en fra dit link, sinning.

Enda på udsalg, med blonder og i blå. Jubiiiiiii :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok ogsaa flot - og mig som VIL have mindst en paen og feminin amme BH rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de har nogle fine nogle.. men ingen op i G... øv øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de har nogle fine nogle.. men ingen op i G... øv øv :(

Du kan proeve at kigge paa figleaves.com - de har ogsaa Amorelia og andre under Women -> Maternity -> Bras

Jeg har koebt der foer og er ganske tilfreds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en fin blondebh i Change. De har i store størrelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok ogsaa flot - og mig som VIL have mindst en paen og feminin amme BH rolleyes.gif

Det r også bare guld værd.. Især når maven ikke er hvad den har været, så hjælper det da på selvtilliden med lækkert undertøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det r også bare guld værd.. Især når maven ikke er hvad den har været, så hjælper det da på selvtilliden med lækkert undertøj

Lige min tanke og koeber den altsaa ogsaa cheerleader3.gif

Manden min sagde saa, at jeg bare kunne traekke op i toppen fremfor at koebe et par ammetoppe - blev helt paf, for maven maa da vaere det sidste, man vil hive frem lige efter sin foedsel blush.gif Saa lidt ammetoppe maa altsaa ogsaa i kurven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya laver også nogle meget flotte amme bh'er - intet usexet over dem ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER