Lotte

nattekramper

10 indlæg i dette emne

Jeg har den stort set hver nat i mine lægge, jeg plejer selv at kunne løse det uden for meget larm... Men i nat var den sp slem at jeg bare skreg på min mand, hjælp mig hjælp mig, og han fattede ikke en brik kl 4 om natten :-)

Hvor er det da øv, andre der oplever det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det for nogle kramper? Lyder godt nok træls..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAder dem, har dem dog ikke så ofte som sidste graviditet heldigvis.. men det bare den ondeste måde at vågne om natten.. Jeg sover heldigvis så let at jeg tit mærker det ved at krampe til så kan nå at massere godt så det ikke ender ud i det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har dem også. Specielt i mit højre ben. Havde dem ikke under min første graviditet så bliv lidt overrasket over styrken af dem.

Meeen heldigvis ikke så langt igen piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det oplever jeg også, og det er bare SÅ ubehageligt! Specielt sådan at vågne af at det bare gør nas - det er noget af en forskrækkelse..

Godt der ikke er så langt igen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikke men det må da være rigtig irriterende.

Jeg har dog lige døjet med en nerve i min højre side. Vi blev enige om, at det var iskiasnerven. Kunne stort set ikke gå, men det er så småt ved at gå væk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det første gang i nat!! Og AV AV AV det var godt nok ubehageligt! håber IKKE at det skal til at være en fast natte ting. Sover dårligt nok i forvejen :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ikke så langt henne, men har tit døjet med nattekramper i lægene. I slemme perioder hjælper det rigtig meget at vippe med fødderne et par gange om dagen, gerne inden jeg lægger mig til at sove. Holder føddene strækte og vipper dem opad, så tæerne kommer så langt op mod knæene. Det er et trick, jeg har fået engang hos en fysioterapeut, og jeg synes det hjælper rigtig meget. Det kan også hjælpe mig meget at gøre det, når jeg vogner og kan mærke kramperne bygge sig op.

Håber i kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for fif :-) jeg har det endnu, men ikke sååå slemt mere, min mand masserer mine ben hver aften inden sengetid og så strækker jeg godt ud inden jeg skal sove.. jeg er simpelthen så træt på jobbet, kan jo snart ikke holde mig vågen længere, så det hjælper jo ikke ligefrem med endnu en ting at tilføje den i forvejen utrolig dårlige nattesøvn.. ih hvor jeg først og fremmest glæder mig til barsel, skal bare hjem og hygge og nusse om babytøj, rengøring og middagssøvn :-) og så er man da også begyndt at glæde sig for vildt til at blive mor for 2. gang, glæder mig til at se den lille gut og ikke mindst opleve Josefine som stolt storesøster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

døjer også en del med natte kramper, min mand ved dog heldig vis hvad det drejer sig om når jeg pludselig skriger om natten så han er hurtig til at gribe ind, jeg tror stort set han gør det i søvne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER