MforMor

Graviditetsmassage

29 indlæg i dette emne

Hej girls!

Jeg overvejer at få en graviditetsmassage, når jeg når længere hen i graviditeten. En gang imellem kan jeg mærke, at jeg er øm i ryggen og især i lænden, og det bliver jo nok ikke mindre, jo større møffeboet bliver :) Men ville bare høre, om nogen har prøvet det, og om det er rart og kan anbefales?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ogsaa loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa ikke? jeg har set nogle clips på youtube, og det ser bare såååå dejligt ud :) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa ikke? jeg har set nogle clips på youtube, og det ser bare såååå dejligt ud :) :7himmel

Og dejligt afslappende - maa ogsaa vaere skoent for Moeffer og Bettenoks 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og dejligt afslappende - maa ogsaa vaere skoent for Moeffer og Bettenoks 7himmel.gif

Uhhh ja dét tror jeg! I hvert fald på den måde, at når det er skønt for deres mødre, er det også skønt for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme sørger manden min for graviditetsmassage... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til massage for gravide én gang i måneden :7himmel Og der er riiiiiiigtig dejligt! Det er min jordmoder, som sammen med en anden jordmoder har massage for gravide privat (firma).

Giver 300 kr. for det pr. måned. Det skal dog siges, at det ikke er vild dybdegående...men rigtig dejligt og en nydelse. ALT på kroppen får næsten en omgang massage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav det til min søster som gave da hun var gravid med 2. barn, hun synes det var skønt og helt sikkert værd at gøre en anden gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til det, i forbindelse med min polterabend, da jeg var 36+ med Gabriella.. Det var helt fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke prøvet det, men fik et gavekort til gravidmassage i julegave, og regner med at jeg snart skal have bestilt tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen af jer herinde der kender et sted hvor man kan få massage som gravid i enten aalborg eller viborg ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen af jer herinde der kender et sted hvor man kan få massage som gravid i enten aalborg eller viborg ???

Her er en i Viborg. Har endnu ikke selv været fordi, men skal jeg helt sikkert!

Massage Viborg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til massage for gravide én gang i måneden :7himmel Og der er riiiiiiigtig dejligt! Det er min jordmoder, som sammen med en anden jordmoder har massage for gravide privat (firma).

Giver 300 kr. for det pr. måned. Det skal dog siges, at det ikke er vild dybdegående...men rigtig dejligt og en nydelse. ALT på kroppen får næsten en omgang massage :)

Hvor er det henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i Ikast. Se på deres hjemmeside: www.massage-af-gravide.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lidt langt væk fra mig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det lyder jo til, at stemningen er god! Så skal jeg helt sikkert :D Vil dog nok vente til jeg er lidt længere henne og for alvor begynder at blive bebyrdet af den tunge mave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i Ikast. Se på deres hjemmeside: www.massage-af-gravide.dk

Uhh... det er da en kanon side - skal da vist liiige overveje! Der er jo muligheder for hele lokal området her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender en omkring Esbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at prøve graviditets massage ved dem her: http://www.siam-massage.dk/

Er glad for den almindelige massage jeg har fået der.... :) Men sjovt nok føler jeg mig lidt mere pylret over min krop nu, da jeg har ondt flere steder.... og ikke ved om jeg kan slappe af på samme måde som når jeg bare er kommet der for afslappende massage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lidt langt væk fra mig :-(

Jeg har tænkt mig at prøve dem her

Ellers faldt jeg over dem her der ligger i hørsholm, men synes det er liidt for lagt væk fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at prøve graviditets massage ved dem her: http://www.siam-massage.dk/

Er glad for den almindelige massage jeg har fået der.... :) Men sjovt nok føler jeg mig lidt mere pylret over min krop nu, da jeg har ondt flere steder.... og ikke ved om jeg kan slappe af på samme måde som når jeg bare er kommet der for afslappende massage.

Det er der jeg har gavekort til, og skal afsted på tirsdag :loveshower Så kan sa lige give en melding bagefter, hvordan det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, det må du gerne. Ved ikke om det er behageligt at ligge på maven, selv om jeg ved de har en special briks til vores mavser :)

Gi' endelig en vurdering af din oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja, det må du gerne. Ved ikke om det er behageligt at ligge på maven, selv om jeg ved de har en special briks til vores mavser :)

Gi' endelig en vurdering af din oplevelse :)

Nej, det er jeg nemlig også meget spændt på..... Jeg har lidt svært ved at forestille mig at det er behageligt, men jeg håber da på at blive positivt overrasket :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er det altså ikke noget problem at få massagen liggende på siden. Det fik jeg for et par uger siden og det gik fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER