CNN

Pasning m. overnatning

17 indlæg i dette emne

Hej folkens!

Hvor gamle var jeres børn/barn før der blev tale om pasning m. overnatning??

Får dårlig samvittighed bare ved tanken, fik hende jo ikke for at få hende passet, men nu har hun passeret 1 år og hendes far og jeg har MEGET(!!!) brug for lidt kærestetid sammen, ellers er jeg bange for at vi kommer til at gå fra hinanden :boo

Ville simpelthen have det SÅ dårligt med at tage far og Monique fra hinanden, men får vi ikke forholdet igang igen - så kan jeg simpelthen ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder hårdt :kram2

Synes da det lyder som en god ide med noget tid bare for jer 2.

Clara var 2-3 måneder. Hun var flaskebarn, så derfor kunne det lade sig gøre. Jeg havde ingen skrupler med det, for hun var 100% tryg ved min mor som passede hende... og jeg havde brug for det. Men hvornår man er klar til det, er jo meget individuelt.. jeg har aldrig haft, og har stadig ikke, svært ved at overlade mit barn til andre som jeg er tryg ved, for jeg har også behov for at være andet end mor (lyder sådan lidt ravnemor-agtigt.. Er vist ikke så slemt som det lyder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt :kram2

Synes da det lyder som en god ide med noget tid bare for jer 2.

Clara var 2-3 måneder. Hun var flaskebarn, så derfor kunne det lade sig gøre. Jeg havde ingen skrupler med det, for hun var 100% tryg ved min mor som passede hende... og jeg havde brug for det. Men hvornår man er klar til det, er jo meget individuelt.. jeg har aldrig haft, og har stadig ikke, svært ved at overlade mit barn til andre som jeg er tryg ved, for jeg har også behov for at være andet end mor (lyder sådan lidt ravnemor-agtigt.. Er vist ikke så slemt som det lyder)

Det er også hårdt når man bor sammen, men ikke ser hinanden, ikke har noget forhold og da SLET ikke noget sexliv :boo

Hun er ofte blevet passet et par timer, men ikke ret længe af gangen og ALDRIG med overnatning.

Monique var også flaskebarn, imorgen er det 1 uge siden vi fjernede flasken - uden problemer heldigvis.

Moni elsker også mine forældre og ville ikke have besvær med en overnatning - men JEG ville :whistling

Men har bestemt mig for at mine forældre skal have hende en weekend, hvor så jeg vil overraske kæresten med en alene-hygge weekend :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg altså slet ikke at du skal have dårlig samvittighed over. Hun får da sikkert en rigtig hyggelig weekend.

Jeg håber I får reddet parforholdet! Rigtig god fornøjelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke, når jeg læser dit indlæg..... Vil Monique ikke også have bedre af at blive passet lidt, så far og mor kan få tid til at løsne op for forholdet. End af at i holder jer hjemme for hendes skyld, og hun ender med at blive skilsmissebarn?

Det lyder måske lidt hårdt..... Men det kunne jo ende med at blive enten eller lyder det til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke, når jeg læser dit indlæg..... Vil Monique ikke også have bedre af at blive passet lidt, så far og mor kan få tid til at løsne op for forholdet. End af at i holder jer hjemme for hendes skyld, og hun ender med at blive skilsmissebarn?

Det lyder måske lidt hårdt..... Men det kunne jo ende med at blive enten eller lyder det til :kram2

Amen Troldemutti det var også min tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov da August var 8 mdr tog min mand og jeg til UK i tre dage for at hygge og slappe af.

Og jeg havde det godt med at August blev passet af jeg så græde de første 24 timer er en anden sag og jeg blev så hys at min mand måtte booke billetter på to forskellige fly er en anden snak :whistling :whistling

Afsted med jer og det skal være nu :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David er blevet passet før, men aldrig med overnatning :)

Det kan jo være det kommer en dag når han bliver meget meget ældre :whistling

Mine forældre har desværre ikke mulighed for at kunne passe ham, da de begge to er syge.

Og mandens mor - tja, der ville jeg nok aldrig have det godt med at lade hende passe mit barn.

Og manden far - snakker vi ikke med

Mandens stedfar og hans kone: Dem kan jeg godt li, især hans nye kone, men stedfaren, han siger mange ting til manden og derfor synes jeg bestemt ikke jeg vil overlade mit barn til dem når han har sådan en mening :)

Så når David skal passes sådan nogle timer, bliver det af min bror :loveshower

Men jeg håber i får løst det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt hellere ikke det er noget galt i at få passet med overnatning nu og som Troldemor skriver så er det vil bedre end alternativet :)

Vi har ikke selv fået Ronja passet med overnatning endnu, men jeg ammer så stadig også om natten så jeg skal være der. Men jeg savner også rigtig meget alenetid med manden, så når hun kan så tror jeg hellere ikke der kommer til at gå lang tid før hun skal passes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa skal passes med overnatning for 1. gang, når hun er knap 9 måneder.

Det lyder til, at det mest er dig, der skal have det godt med en pasning, og synes det lyder til, at der er et behov.

Vi får ikke børn for at få dem passet, men vi får dem vel heller ikke for at lære dem, at man er sammen med mor og far ALTID - at det ikke er ok og hyggeligt at være sammen med andre?

Når Filippa skal passes, er det også for at give hende gode oplevelser med og hos andre end os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa skal passes med overnatning for 1. gang, når hun er knap 9 måneder.

Det lyder til, at det mest er dig, der skal have det godt med en pasning, og synes det lyder til, at der er et behov.

Vi får ikke børn for at få dem passet, men vi får dem vel heller ikke for at lære dem, at man er sammen med mor og far ALTID - at det ikke er ok og hyggeligt at være sammen med andre?

Når Filippa skal passes, er det også for at give hende gode oplevelser med og hos andre end os :)

Du har helt ret. Det er helt sikkert mig der har svært ved at overlade hende til andre, til en overnatning.. Jeg synes jo stadig at hun er "lille".. :whistling

Men har snakket med mine forældre om det og så må vi bare finde en dag/weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænke tænke, med overnatning..... Det kan jeg faktisk ikke huske, men han blev passet af mine forældre, da vi skulle til bryllup, da han var knap to måneder og det gik over al forventning. Det var faktisk hårdest for mine bryster :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passede mine niece i 4-5 dage da hun var 4 måneder - og der havde jeg aldrig før passet en "baby" før.. Behøver jeg siger at jeg efterfølgende havde en periode på en måned eller to hvor jeg tænkte "Der går MANGE år før jeg skal have børn"..

Min niece er lige fyldt to, så når vores prinsesse kommer er det præcist to år siden jeg blev presset ud i den galskab det var at passe en baby :P

Som de andre siger; Det er vist mest dig der kommer til at få det hårdt ved at lade Moni blive passet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første blev allerede passet med en enkelt overnatning da hun var 3 uger..

Nr 2 er ikke blevet passet med overnatning endnu men han skal passes en weekend i juni og der vil han være 5 måneder..

Jeg har ikke dårlig samvittighed.. De tager ikke skade af at blive passet engang imellem.. Det sker jo ikke så tit og familien elsker at have dem på besøg og børnene elsker familien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jer som har fået passet jeres børn i en meget tidlig alder (3 uger?), så må det være fordi det er flaskebørn ikke? Ellers kan jeg ikke helt se hvordan det kan lade sig gøre.. ? :unsure

Malker i evt. ud på forhånd, så i har et lille "lager" af brystmælk som den lille kan få mens han/hun bliver passet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jer som har fået passet jeres børn i en meget tidlig alder (3 uger?), så må det være fordi det er flaskebørn ikke? Ellers kan jeg ikke helt se hvordan det kan lade sig gøre.. ? :unsure

Malker i evt. ud på forhånd, så i har et lille "lager" af brystmælk som den lille kan få mens han/hun bliver passet?

Erica er ammebarn, men da hun var 2 måneder ville hun gerne tage flasken. Så det døgn hun blev passet var hun flaskebarn på MME. (jeg har aldrig gidet bøvle med at malke ud - der er jo børn, der lever gladeligt på MME, så det har jeg ingen skrubler haft med overhovedet.

Da hun blev ældre gad hun ikke tage flasken (:() og derfor er hun ikke blevet passet siden. Ville hun det, kunne jeg godt have fundet på at have ladet hende passe. Næste gang er hun heldigvis ikke ammebarn længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jer som har fået passet jeres børn i en meget tidlig alder (3 uger?), så må det være fordi det er flaskebørn ikke? Ellers kan jeg ikke helt se hvordan det kan lade sig gøre.. ? :unsure

Malker i evt. ud på forhånd, så i har et lille "lager" af brystmælk som den lille kan få mens han/hun bliver passet?

Jeg har ikke fået passet med overnatning endnu men nogen enkelte aftener. Jeg har haft malket ud og haft nogen potioner mælk stående i fryseren. Så har vi taget op så det passede med den tid hun skulle passes og lidt ekstra for en sikkerhedsskyld :) Det har fungeret fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER