Barbamama

Navler!

27 indlæg i dette emne

Okay, det her er måske ikke den mest seriøse tråd, og så alligevel... Jeg synes altså min navle begynder at se underlig ud :D

Den er bare... Vokset?! Men også blevet "bredt ud", så selve navlen måske efterhånden har en diameter på ca. 3-4 cm, men tilgengæld så er den ikke særlig dyb. Hvor min navle ellers plejede at være måske én cm. Så navlen er nærmest blevet "glattet ud". :lol

Det er også som om at huden over navlen er begyndt at "stramme". Som om der er et "trin" ned til huden og op til "kødet" på maven. Argh, svært at forklare...

Er jeres navler også begyndt at se underlige ud? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke endnu, men den poppede næsten ud sidste gang ;)

Jeg er eller ikke andet end 14 uger henne, så det ville næsten være underligt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørg min mand.. han er næsten lige ved at brække sig hvis jeg viser ham min navle.. han kan slet ikke have det og så er den ikke engang udadgående endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe total i orden tråd :D

Min navle har også ændret sig. Fra at være dyb og have størrelse så min lillefinger passede ind i den er den nu blevet mindre dyb og er langsomt på vej til at vende vrangen ud på sig selv.

Dette står skrevet på en anden hjemmeside:

"Har din navle vendt "vrangen" ud? Det sker pga. din livmoder som stadig bliver større og større og som presser sig længere og længere opad."

Jeg forventer helt sikkert at få en "knap" navle især fordi min navle normalt er så dyb så der er meget at vende :P

Prøv at søge på google på gravid navle og tryk på billeder så kan du se om du kan finde din egen navle :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, prøvede lige at google "gravide" navler og det første jeg fik øje på var en meget behåret MANDEnavle og så Heidi Klum under et undertøjsmodeshow :lol

Og så skal jeg da lige love for at der er knapnavler! :o De falder vel forhåbentlig på plads igen, ikke? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg da meget. Ej mon ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også på vej udad.

Er der nogen som også synes at det kan gøre ondt, hvis man trykker på kanten?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De behårede kan ved godt være kvinder navler?

Jeg er fx en af dem, som har mærke hår omkring navlen (tak mor fordi jeg arvede det :prik ). Og det er faktisk blevet være allerede her i graviditeten.

Ellers har jeg endnu ikke oplevet ændringer med selve navlen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også på vej udad.

Er der nogen som også synes at det kan gøre ondt, hvis man trykker på kanten?????

Ondt og ondt, men jeg synes ikke det er behageligt i hvert fald. Men det er vel fordi den strækker sig?

De behårede kan ved godt være kvinder navler?

Jeg er fx en af dem, som har mærke hår omkring navlen (tak mor fordi jeg arvede det :prik ). Og det er faktisk blevet være allerede her i graviditeten.

Ellers har jeg endnu ikke oplevet ændringer med selve navlen.

Jeg har også (mange <_< ) hår på maven, men jeg håber sørme ikke at det her er en gravid kvinde da :lol

post-350-062738900 1330078700_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha okay ja, det håber jeg ikke er en kvinde :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko

:D :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha haaaaa, en god traad lol_hitting.gif

Min er vist bare blevet en anelse mindre dyb og saa straekkes den lidt i siderne :)

Min er også på vej udad.

Er der nogen som også synes at det kan gøre ondt, hvis man trykker på kanten?????

Lidt i den ene side af navlekanten, maaske unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min navle ligner sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha haaaaa, en god traad lol_hitting.gif

Min er vist bare blevet en anelse mindre dyb og saa straekkes den lidt i siderne :)

Ja, lige præcis i kanten. Men det er ikke hele tiden.

Lidt i den ene side af navlekanten, maaske unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe - god griner her en fredag eftermiddag, hvor man bare vil have weekend NU :-)

Min navle er i løbet af de sidste to uger blevet meget lidt dyb, eller hvad man skal kalde det... Var afsted på skiferie i uge 7, og da jeg målte maven da jeg kom hjem, var den blevet næsten 2 cm større (på 10 dage) - så jo, min navle har også ændret sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh fik lige TOTAL griner... så sidder man her total mutters alene og begynder at studere sin navle :haha Sådan noget navlepilleri :lolhit

jeg tror min navle er blevet mindre "foldet" sådan mere glat, men ellers er der ingen forandringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at min er blevet lidt mere dybt plus manden mener at den er på vej til at vende vrangen ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min har også bredt sig. Hvis jeg har tøj på, der sidder en smule stramt over maven, vil jeg have en fordybning i tøjet, der hvor navlen er <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min navle var en udadvendt navle i forvejen, den er så bare blevet strukket ud så den er stor og stritter endnu mere.. man kan meget nemt se den uden på mit tøj.. forfærdelig navle, men den kommer på plads igen (det gjorde den ihvertfald sidste gang) :rolleyes

Derudover har jeg i ca 5-7 cm i diameter total blå om navle, det gør også ondt når lillebror vælger at sparke lige op i navlen indefra <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have studeret min navle er konklusionen på min, at den ikke rigtig har ændret sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :D

Jeg har slet ikke nogen bule inde i min navle, så den poppede aldrig ud.

Da jeg var meget højgravid var min navle spændt så meget ud at hullet næsten var helt væk ^_^

Edit: Jeg prøvede at tage et billede af navlen dengang, men det er lidt svært at se for blitzen.post-570-017008600 1330108498_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :D

Jeg har slet ikke nogen bule inde i min navle, så den poppede aldrig ud.

Da jeg var meget højgravid var min navle spændt så meget ud at hullet næsten var helt væk ^_^

Edit: Jeg prøvede at tage et billede af navlen dengang, men det er lidt svært at se for blitzen.post-570-017008600 1330108498_thumb.jpg

Hehehehe, det ligner at din navle næsten er væk :lolhit

(Og sikke en fin mavse :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehehe, det ligner at din navle næsten er væk :lolhit

(Og sikke en fin mavse :kuller)

Jamen den var også stort set væk på det tidspunkt :D

Takker :blush Den var kæmpe stor der til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min navle poppede ret hurtigt ud i graviditeten.. Siden voksede den i et med maveskindet da jeg var højgravid... og nu efter jeg har født stritter min navle ud igen.. Er spændt på hvordan den ender med at se ud når maven har lagt sig :D Kan komme med billeder i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke overvejet muligt navle-skift, men måtte godt nok lige tjekke. Og ja! min navle er blevet væk - eller tæt på at være det ihvertfald. Det er helt fladt - men så kommer man jo også i bund med det der navlefluller... :super Tilgengæld har jeg, da jeg var ung og rebelsk, haft navlepiercing, og aret derfra er ret spændt ud og helt hårdt. Følger spændt udviklingen nærmere! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER