Guest Amina

Indkøb til baby

14 indlæg i dette emne

Jeg ved godt det er tidligt, men jeg er nysgerrig.

Har i købt noget til baby endnu?

Her kribler det meget i fingrerne for at købe noget, men jeg har ikke gjort det endnu :whistling (selvom jeg allerede har kig på en barnevogn som vi kan købe brugt og spare masser af penge på)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hi hi ikke decideret i endnu- vil gerne vente til efter nf selvom jeg har set den lille 2 gange nu.

Meeen har da købt 2 ventebluser og et par ventebukser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja jeg tænker også hele tiden at vente, men synes der er så længe til.

Vi har kigget på barnevogn emmaljunga big star supreme i creme farve. Den koster jo 6900 kr fra ny, og det er uden madras, regnslag eller noget.

Vi har så fundet en som sælger hendes til 2700 kr med øko madras, lagner, regnslag, insektnet og parasol. Uh så vi overvejer virkelig selvom det er meget tidligt. Men det er bare næsten 4500 kr vi sparer i alt.. Det er fristende :) :)

Jeg skal ud og se på den imorgen, så må jeg se hvad mavefornemmelsen siger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg har købt en sød hvis flyverdargt i blød velour, fra H&M - se den i min GT! Jeg er dog i tvivl om den er købt for stor (str. 56), for Frederik brugte str. 50 i ca. 6 uger. Men han var selvfølgelig også født 3½ uge før min termin så...

Ang. barnevogn, hvilken har I så kig på? Vi købte en Odder Zip med x-dream stel II og den er virkelig en drøm at køre med og mega nem at pakke sammen! Du kan se et billede af den i min graviditetstråd med Frederik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh den flyverdragt var jeg SÅ tæt på at købe i h&m, og også de søde sokker med dad <3 me, og mum <3 me. De var bare nuttet! Men jeg gjorde det ikke - måske jeg lige smutter derind her en af dagene og køber dem alligevel haha.

Vi har kig på en Emmaljunga, Big star supreme i cremefarve/råhvid. :loveshower

I forbindelse med baby skal vi lave om i vores soveværelse - vi bor kun i en 2 værelses lejlighed. Og derfor skal vi så have nogen nye klædeskabe blandt andet. Og HVIS vi nu købte den barnevogn brugt, så kunne vi få klædeskabe og barnevogn for barnevognens pris fra ny.

Så det lokker super meget, selvom jeg godt ved at det er meget tidligt!

Men jeg skal ud og kigge på den imorgen kl 9.30 - og hvis den er fiin så tror jeg at vi køber den. Det kan jo også være at den ikke er i god stand, og så køber jeg den i hvert fald ikke. Nu må vi se :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "kom til" at købe 2 langærmede neutrale bodyer. :whistling Var alligevel i babysam, og så havde de 2 lækre bodyer, for 50 kr. Arh det blev jeg nødt til! :D Jeg har heller intet, fra mine drenge, og håber jo lidt, at jeg kunne få lov til at købe i pigefarver denne gang. :) Men jeg vil helst ikke købe noget, før vi kender kønnet. Ved den første ville vi ikke vide det, og havde så meget i neutrale farver, men fik det ikke brugt. Så det er jo lidt spild af penge. Men er ikke sikker på, at jeg kan holde mig i skindet i 15 uger endnu! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja det er lidt hårdt.

Jeg er lidt bange for at købe noget, hvis nu der skulle ske noget med den lille. Men på den anden side gør det mig også glad at købe lidt ind til den lille, så føler jeg det hele nok skal gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har intet købt til baby endnu, venter lige til jeg har overstået NF - tør ikke glæde mig for meget før.

Vi har dog i går fortalt min familie nyheden og i dag er det mandens families tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi købte ikke den barnevogn. Jeg synes ikke farven var helt rigtig i forhold til den jeg meget gerne vil have, og så synes jeg den havde ret mange pletter hist og her.

Men det var sjovt at kigge på barnevogn til den lille baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En enkelt bamse er det blevet til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne altså slet ikke stå for disse Angulus sko i str. 18 :blush

Kender ikke kønnet endnu, men syntes både de kan bruges til drenge og piger -så dem måtte vi altså købe... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Så kom billedet også med :rolleyes post-4616-008214200 1330633539_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Så kom billedet også med :rolleyes post-4616-008214200 1330633539_thumb.jpg

Nøøøj hvor er de sko søde, dem kan jeg godt forstå du ikke kunne stå for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke købt noget denne gang endnu...

Sidst nåede vi at købe lidt forskelligt, og det ligger fint og venter på, at vi får lyst til at pakke det ud og kigge på det igen :unsure

Men det bliver spændende at nå så langt hen, at man føler sig glad og spændt og "tør" købe nogle fine ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER