Barbamama

Drengesengetøj med dyr søges!

49 indlæg i dette emne

Jeg så dette i Kvickly i går:

2012-02-24%252019%253A59%253A51%2520%252B0000.jpg

Nåhr, det er sødt! :loveshower Hvad kostede det? Og hvad for en Kvickly var det? (Der er noget med at nogen hedder Ekstra og sådan noget, er der ikke? :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåhr, det er sødt! :loveshower Hvad kostede det? Og hvad for en Kvickly var det? (Der er noget med at nogen hedder Ekstra og sådan noget, er der ikke? :unsure)

Mener det stod til 129,95 og det var i en Kvickly Extra, men tror også en "alm" Kvickly har det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay, svigermor tager i Kvickly og kigger for os idag :loveshower Er lidt vild med de drager der :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, svigermor tager i Kvickly og kigger for os idag :loveshower Er lidt vild med de drager der :kuller

Du kan da lige sende en SMS hvis svigermor går forgæves, for jeg skal også i kvickly i dag, og kigger gerne efter drager ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, svigermor tager i Kvickly og kigger for os idag :loveshower Er lidt vild med de drager der :kuller

Det er jeg da glad for at høre. Sjovt at nogle tråde bare sætter sig fast!! Jeg tænkte på dig med det samme jeg få det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da lige sende en SMS hvis svigermor går forgæves, for jeg skal også i kvickly i dag, og kigger gerne efter drager ;)

Går ud fra at det er Herning og det er der jeg fandt det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da lige sende en SMS hvis svigermor går forgæves, for jeg skal også i kvickly i dag, og kigger gerne efter drager ;)

Hvor er du bare dejlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har svigermor købt dragesengetøj :loveshower Hun sagde iøvrigt at det kun kostede 50 kr!!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billigt!!! Og hvor er det bare skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har svigermor købt dragesengetøj :loveshower Hun sagde iøvrigt at det kun kostede 50 kr!!! :o

Åh hvor FEDT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du fik fat på dragerne :D

Tænkte at jeg lige ville fortælle at der i denne uge er tilbud på jysk ugle-sengesættet til 75 kr (øv øv, jeg skulle have ventet med at købe :rolleyes :P) http://etilbudsavis.dk/tilbud/395757/unna-babysengesaet/

Og at der i fakta er Barbapapa baby sengesæt til 89 kr http://etilbudsavis.dk/tilbud/399224/barbapapa-baby-sengesaet/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige dette i Bilka i dag...... Synes faktisk det er sødere end det med hvid baggrund, men nu er jeg også vild med farver :loveshower

Fås både i junior og baby

qBGNC.jpg

CLM8O.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha er det blevet en jagt på at finde sengetøj i butikkerne, og tage billeder og sætte dem herind? :D

- så vil jeg os være med, så næste gang jeg skal ud og handle så kigger jeg efter sengetøj til drenge med dyr, tager et billede og sætter det herind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva med Kaj og Andrea?!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha er det blevet en jagt på at finde sengetøj i butikkerne, og tage billeder og sætte dem herind? :D

- så vil jeg os være med, så næste gang jeg skal ud og handle så kigger jeg efter sengetøj til drenge med dyr, tager et billede og sætter det herind :)

Haha, det var nu mere fordi der var tilbud på det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige dette i Bilka i dag...... Synes faktisk det er sødere end det med hvid baggrund, men nu er jeg også vild med farver :loveshower

Fås både i junior og baby

qBGNC.jpg

CLM8O.jpg

Hvor er det fiiiiiiiiiiiiint! :loveshower Jeg er bestemt også til farver! :balloon Men er vist mest til kønsfarvet når det kommer til sengetøj, så ved faktisk ikke heeeeeeeelt om jeg springer på Barbapapa, på trods af mit navn :P Men fint er det i hvert fald! (og BILLIGT, såvidt jeg kan se på dit billede :super)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså falder i over sengetøj med Mummi så råb endelig op. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså falder i over sengetøj med Mummi så råb endelig op. :D

Jaa jeg vil os have Mummi!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså falder i over sengetøj med Mummi så råb endelig op. :D

Så lige de har i jysk med mummi familien måde til junior dyne til almindelig dyne.

Til 199 kr (junior) og 239 kr (voksen)

post-1588-056602100 1331405849_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mummi i Bilka til 50 kr, har tidligere set det til 75 og tror normalprisen er 100.

Jeg kan godt lige kigge næste gang jeg er derude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^Åhh vi har arvet 6 sæt sengetøj, så har besluttet vi kun skal have ET max TO nye :whistling Mon man skulle have et af dem med navn! MEN.. Så kan jeg ikke købe det NU jo <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mummi i Bilka til 50 kr, har tidligere set det til 75 og tror normalprisen er 100.

Jeg kan godt lige kigge næste gang jeg er derude :)

Må du meget gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige de har i jysk med mummi familien måde til junior dyne til almindelig dyne.

Til 199 kr (junior) og 239 kr (voksen)

post-1588-056602100 1331405849_thumb.jpg

Uuuh uh uh :)

Må en tur i jysk. Kan jo ligefrem få det til mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER