Sandie

JM besøg

32 indlæg i dette emne

Hvornår skal i ?

Jeg skal afsted her d. 27/2 glæder mig til at blive tjekket op på og få snakket lidt om hvordan man har det

og håber sådan hun vurdere baby's størrelse :)

(ja og så glæder man sig også bare til en fridag ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan slet ikke huske hvornår det er jeg skal.. Men det må jeg lige tjekke op på.. Men mon ikke det er om en lille måneds tid.. Dog skal jeg til BMI jordemoder d. 5, men det er selvfølgelig ikke med babytjek dry.gif

God fornøjelse i dag og spændende hvad hun måler den lille til.. Synes jeg altid er lidt sjovt... smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted d. 6 marts :-).

Jeg er lidt spændt. Sidste gang var jo bare spild af tid. Så vi håber på at det denne gang bliver interessant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også afsted 6 marts, glæder mig til at få vurderet baby, da jeg synes min mave er gigantisk nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til JM i mandags - der var jeg 28+3.

Hørte hjertelyd, fik at vide han lå med hovedet nedad og vægten blev skønnet til ca. 1300g :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til JM i mandags - der var jeg 28+3.

Hørte hjertelyd, fik at vide han lå med hovedet nedad og vægten blev skønnet til ca. 1300g :gravid

Ej hvor fantastisk :glad dejligt med skøn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i dag, hvor jeg er 29+4. Jeg hørte også hjertelyd, men hun var i tvivl om hvordan han lå. Han blev skønnet til at veje 1500 g.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja syntes bestemt det er sjovere at være til JM nu hvor man kan følge lidt med i deres ca vægt og hvordan de ligger placeret :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på fredag den 24. februar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at høre om jeres baby's størrelser..

God tur i morgen Christina&Laura :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var afsted d. 15. feb. (27+3) Og alt var bare fint. Han blev skønnet til 1300 gram og han ligger pt. med hovedet nedad. :biglove

Jeg skal afsted igen d. 11. April (uge 35) Så der er laaang til tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi hører de forskellige om deres tur til jm. Jeg er meget spændt :-)????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg var jo i går, 30+1 og lillefisen blev skønnet til 1600g. og lå med hovedet nedad

Ellers dejligt at høre hjertelyd igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :yay Skal stadig vænne mig til at de små liv i vores maver pludselig er vokset så meget :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg var jo i går, 30+1 og lillefisen blev skønnet til 1600g. og lå med hovedet nedad

Ellers dejligt at høre hjertelyd igen ;)

Dejligt at høre :-). Vildt at den er blevet så stor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til det bliver min tur :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var idag 5.3, hvor jeg officielt er 28+5 (til alle scanninger siger de dog, at han er en uge ældre). Alt så fint ud, men fik ikke et vægtskøn andet end at hun godt kunne mærke, at han var stor. :( Skal igen d. 22.3, så der håber jeg, at hun vil komme med et vægtskøn. Til 3d scanning for to uger siden blev han målt til at veje lidt over et kg, så han er jo nok mellem 1-1500 g

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det i morgen, vi skal afsted. Vi glæder os rigtig meget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først i næste uge, men var ved min bmi jordemor i dag og så lyttede hun luge en gang til lillemanden.. Havde nemlig ikke rigtig mærket ham i går, så det var dejligt.. Men glæder mig godt nok til hvad vægten ca siger hvis hun måler det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til jordemoder :-).

Fik en god snak med min rigtig søde unge jordemoder.

Fint blodtryk og en lille eller rettere lidt større pige ca 1200 gr.. som står med hovedet nedad.

Men som jordemoderen sagde, hun har god plads til at vende sig rundt endnu. Men nu ved vi da at hun kender vejen nedad ;-).

Vi hørte hjertelyd :-) måtte lige fælde en tåre.

Kunne også se at manden var lidt rørt ;-).

Dejligt med en positiv tur til jordemoder :-)

Næste gang er så d. 24 april.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig så meget til vores 3. jm besøg i næste uge d. 15.. Mest af alt pga. at vi så kan høre hjertelyd igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg været afsted og alt var så fint som det skulle være.. Vi talte meget om min begyndende frygt for, at baby bliver for stor, og blev enige om at vi tog et ekstra besøg om en lille måned så jeg ikke skulle gå og bekymre mig, samt der var mulighed for at jeg kunne blive sendt til en ekstra scanning.. Dejligt hun fik mig beroliget lidt.. Er så bange for at få en baby på over 4500 g.. Mille vejede 3980, hvilket var fint, men hun ødelagde en del dernede indeni.. Men men, tror på at det nok skal gå smile.gif

Men lige nu var han rigtig fin og hun skønnede ham til omkring 14-1500 g... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en sød og forstående JM :) Og dejligt at det gik godt og at hans vægt var fin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg til 3 Jm besøg :)

Urin,blodtryk var super fint.. Var skønt og høre hjertelyd igen:)

Jm skønnede Freja til og veje 1400 ud fra Sf målet som var 25 :0 hvilket overraskede mig da 3/4D scanningen da jeg var 27+1 sagde 982 gram og idag er jeg 28+4 hehe :D Så nu må vi se hvad scanningen på sygehuset siger den 26 marts hvor vi også får datoen for det planlagte kejsersnit :D:D :)

Hun kunne også mærke at hun allerede ligger med hovedet nedad :)

Så næste Jordemoder besøg er den 5 maj og det bliver det sidste da jeg er 36+4 henne til den tid og jo får pks i uge 38/39 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER