Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Blødningen var ganske harmløs og de kunne ikke se noget blod nogen steder og livmoderhalsen er som den skal - men så kommer der bare nye ting til i stedet....

Og hvad er det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og hvad er det :balloons

Mit kejsersnit ar er vidst tyndt, så det skal tjekkes. Så jeg tager lige til endnu en scanning på næste fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit kejsersnit ar er vidst tyndt, så det skal tjekkes. Så jeg tager lige til endnu en scanning på næste fredag!

Hmmm men så ser du da ham igen :balloons

Hvad kan det have af betydning at det lige pludselig sprækker og han kommer ud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram

Tik tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm men så ser du da ham igen :balloons

Hvad kan det have af betydning at det lige pludselig sprækker og han kommer ud :whistling

Ja det er skønt ;)

Jeg ved ikke så meget endnu - hun ville ikke sige så meget fordi det var en rigtig dårlig scanner hun brugte - så hun kunne ikke se det så godt, men det kan hvert fald få betydning for hvordan fødslen skal forløbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra job og skal snart gøre klar til strip fitness

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tænke på andet end hvad der skete idag på skolen. Men synes virkelig det er svært, også selvom der jo ikke er sket noget endnu (7-9-13)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt ;)

Jeg ved ikke så meget endnu - hun ville ikke sige så meget fordi det var en rigtig dårlig scanner hun brugte - så hun kunne ikke se det så godt, men det kan hvert fald få betydning for hvordan fødslen skal forløbe.

Jeg tænker lige hvorfor dælen have en så dårlig scanner, det er da ikke at bruge det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i chok over afslutningen på aftenens afsnit af Desperate Housewives :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove igen Gud hvor jeg hader det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i chok over afslutningen på aftenens afsnit af Desperate Housewives :o

Var jeg bestemt også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadigvæk lidt i chok.. En dame kørte ind i mig, mens jeg kom gående med min kærestes cykel.. Hun ramte bagenden af cyklen, som blev presset ind mod min hofte.. "Idi****" kørte bare videre.. Håber hun har fået en KÆMPE rids i hendes bil :boo Havde LIGE afleveret Camille ved Christian - men hvis jeg ikke havde det, havde jeg jo haft hende med..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadigvæk lidt i chok.. En dame kørte ind i mig, mens jeg kom gående med min kærestes cykel.. Hun ramte bagenden af cyklen, som blev presset ind mod min hofte.. "Idi****" kørte bare videre.. Håber hun har fået en KÆMPE rids i hendes bil :boo Havde LIGE afleveret Camille ved Christian - men hvis jeg ikke havde det, havde jeg jo haft hende med..!

Er du ok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ok :balloons

Ja.. Psykisk er jeg dog rystet.. Jeg havde øjenkontakt med hende, så jeg vidste hun havde set mig.. Så det var virkelig et chok, at hun ramte cyklen.. Jeg har lidt ondt i hoften, som om der er et blåt mærke men det er der ikke.. Havde i forvejen ondt i ryggen, og det er bare blevet sådan lidt strukket over i den side..

Men jeg er virkelig rystet over hun bare kørte.. Mon hun havde overset min cykel? Men stadigvæk - den rager jo ikke langt bagud, så hun havde dælme været tæt på selvom jeg ingen cykel havde haft..

Tænker om hun måske blev sur over jeg ikke ventede? Hun holdt så langt ude på fortorvet, at jeg måtte "slingre" ud, dog stadigvæk på fortorvet for at komme forbi..Men hun holdt jo stille.. Gjorde jeg noget forkert? Når hun holder derinde, må jeg da gerne gå? Altså, hun kunne nok sagtens have kørt - men gjorde det ikke og det var jo derfor jeg "tog øjenkontakt"..

Jeg er i forvejen ret nervøs for biler, og ulykker - så det har bare lige givet mig et kæmpe chok..

Fik at vide jeg burde ringe til politet. Men kan ikke engang huske farven på bilen... Jeg lagde jo ikke mærke til den inden, og havde jo ryggen til hende, og jeg var jo bare ja.. I chok, så tjekkede cyklen og tlnkte ikke over at skulle noget andet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder på min mands arbejde og venter på han bliver færdig.

Myliona: sikke en grim oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på at kæresten kommer og se Biler 2 med smuksakken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder August og manden larmer og griner ude i vores indkørsel. De arbejder hårdt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Psykisk er jeg dog rystet.. Jeg havde øjenkontakt med hende, så jeg vidste hun havde set mig.. Så det var virkelig et chok, at hun ramte cyklen.. Jeg har lidt ondt i hoften, som om der er et blåt mærke men det er der ikke.. Havde i forvejen ondt i ryggen, og det er bare blevet sådan lidt strukket over i den side..

Men jeg er virkelig rystet over hun bare kørte.. Mon hun havde overset min cykel? Men stadigvæk - den rager jo ikke langt bagud, så hun havde dælme været tæt på selvom jeg ingen cykel havde haft..

Tænker om hun måske blev sur over jeg ikke ventede? Hun holdt så langt ude på fortorvet, at jeg måtte "slingre" ud, dog stadigvæk på fortorvet for at komme forbi..Men hun holdt jo stille.. Gjorde jeg noget forkert? Når hun holder derinde, må jeg da gerne gå? Altså, hun kunne nok sagtens have kørt - men gjorde det ikke og det var jo derfor jeg "tog øjenkontakt"..

Jeg er i forvejen ret nervøs for biler, og ulykker - så det har bare lige givet mig et kæmpe chok..

Fik at vide jeg burde ringe til politet. Men kan ikke engang huske farven på bilen... Jeg lagde jo ikke mærke til den inden, og havde jo ryggen til hende, og jeg var jo bare ja.. I chok, så tjekkede cyklen og tlnkte ikke over at skulle noget andet :(

Ligegyldig hvad bliver man ikke så sur at man køre ind i folk hvad er det for en dårlig opførelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme hjerne og dumme underbevidsthed. Kan stadig ikke sove og har stadig de grimme billeder i hovedet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ligger på sofaen efter en gåtur med Vannidrengen, hvor jeg faldte på vej op af trappen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ligger på sofaen efter en gåtur med Vannidrengen, hvor jeg faldte på vej op af trappen...

Ej er du ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er du ok

ja ja jeg skal bare kigge, hvor jeg går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har gang i vasketøjet, og har været rigtig effektiv idag, både gjort rent, og ordnet vasketøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i min seng hvor jeg burde have ligget hele dagen i stedet for at være på job. Var til firma tam tam i går og vi må have fået noget dårligt fisk siden flere af os var matte i sokkeholderne i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER