Besvaret March 7, 2012 Det vil klart være tættere på :biglove Og nu har du fået mig til at tude :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Vi SKAL snart finde tid Du skal da ikke tude smukke... :kiss :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Du skal da ikke tude smukke... :kiss :kiss :kiss Du er så sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Tror jeg vil gå i seng.. Er vist ikke mere værd lige nu! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Er gået i seng, trænger til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Du er så sød :loveshower Er bare mig.. ærlig! Det ved du :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Er total inspired og har tusinde ideer i hovedet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Er bare mig.. ærlig! Det ved du :) :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Er lige gået i seng, efter hyggeaften med manden efter en gåtur med en bekendt, som har veninde potientiale :) og nu skal jeg sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Uhh.... Det ser super fint ud! :loveshower Rachel hår er aldrig en skidt ting.... Ville ønske jeg havde sådan noget fint glat hår :biglove Altså jeg har normalt naturlige krøller, så de er bare stylet væk ;) Normalt går mit hår under begrebet "hø" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Skal snart til at have morgenmad sammen med David Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Sidder med migræne, snot i hovedet og smerter i maven, lænd og ryg :rolleyes ØV med øv på - håber det er væk til weekenden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Sidder med migræne, snot i hovedet og smerter i maven, lænd og ryg :rolleyes ØV med øv på - håber det er væk til weekenden. Det lyder bestemt ikke rart, måske du er ved at få den virus som der er i omløb for tiden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Skal til at hænge vasketøj på - så har jeg da lavet noget aktiv indtil videre i dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Slapper af hjemme, kom i går hjem fra ferie, så jeg nyder at vi er hjemme igen. Isaac er i børnehave og i morgen holder vi fridag igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 drikker te og undrer mig over hvorfor der kommer noget ud af bunden på kanden... det burde der ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Har min store pige hjemme i dag, tror vi skal bage boller senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Lige taget drengen op efter han lige har sovet 2 timer :o Og så skal jeg tage mig sammen til at få sorteret mere i Davids tøj han ikke kan passe mere og få taget nogle billeder af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er nu snart halvvejs igennem arbejdsdagen og venter blot på den anden halvdel skal gå, så jeg kan komme hjem til min dyne. Glæder mig over en fridag imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 sidder og tuder efter at ha set Traileren til The HUnger Games Blev færdig med bogen i morges og måtte lige se traileren, når vi nu skal til forpremiere den 21. Puhhh kan virkelig anbefale bogen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Laver absolut intet, udover at hoste. Er rimelig slemt ramt med høfeber.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Gider ikke lave en sk** i dag, så har brugt en time på at overveje, om jeg mon skulle sætte mig og spille Sims2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er lige kommet hjem fra frisøren. Overvejer en hurtig kop kaffe inden prinsessen skal hentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er lige kommet hjem fra frisøren. Overvejer en hurtig kop kaffe inden prinsessen skal hentes :) Skal vi så ik se et billede af dit nye hår? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Sidder på arbejdet :) Glæder mig til at få fri om 3 timer og 15 min :loveshower Så runde rjeg lige træningscentret, også skal jeg handle også hjem og dase i sofaen, inden en arbejdsdag i morgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2012 Er lige kommet hjem fra frisøren. Overvejer en hurtig kop kaffe inden prinsessen skal hentes :) Uh spændende :) Billeder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites