Sandie

Mad

19 indlæg i dette emne

Hvad serveret i ?

Skal vi ikke have sådan en fælles tråd over hvad vi har serveret til dåb. Er begyndt at gå og tænke over hvad vi skal finde på næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi serveret selv til Nadjas dåb i februar:

Blandet frokostbord med :

Skinke, frikadeller, cuvettesteg. Flute og smør, forskellige slags salater og kartoffelsalat.

Dessert: kage og kaffe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi serverede byg-selv-burgere med tomatsalat og en blandet salat samt Ben&Jerry's-is til dessert (vi holdt set på en cafe)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brunch :loveshower

Og kagebord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi serverede byg-selv-burgere med tomatsalat og en blandet salat samt Ben&Jerry's-is til dessert (vi holdt set på en cafe)

Burgere.. det var da egenligt en god ide.. mmm B&J is... muuums

Brunch :loveshower

Og kagebord :)

Lavede i selv brunch eller var det noget bestilling ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burgere.. det var da egenligt en god ide.. mmm B&J is... muuums

Lavede i selv brunch eller var det noget bestilling ?

Vi bestilte..... Det samme som vi fik da du var her i sommers :)

Godt, nemt og billigt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte..... Det samme som vi fik da du var her i sommers :)

Godt, nemt og billigt :balloon

Ja det var da egentlig en god ide, og det smagte jo fantastisk :)

alle kagerne lavede du selv ikke ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Isaac blev døbt for 3½ år siden, november 2008 fik vi andesteg med alt samt kaffebord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var da egentlig en god ide, og det smagte jo fantastisk :)

alle kagerne lavede du selv ikke ?

Ja, jeg var hvert fald godt tilfreds :)

Jo, kagerne var hjemmelavede, men havde lavet muffins før jeg fødte, så de lå klar i fryseren, og det samme gjorde den kage jeg brugte til cake pops....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte..... Det samme som vi fik da du var her i sommers :)

Godt, nemt og billigt :balloon

Hvor bestilte du fra??

Vi har overvejet selv at lave det fordi jeg synes det er svært at finde en lækker brunch buffet udefra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bestilte du fra??

Vi har overvejet selv at lave det fordi jeg synes det er svært at finde en lækker brunch buffet udefra :)

Vi fik fra kokken og jomfruen, og det var simpelthen så lækkert, og med alt hvad hjertet kunne begære til et brunchbord :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er virkelig også i tvivl om hvad vi skal have til barnedåben... Så håber der kommer flere indlæg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer grill-selv, hvor vi sørger for forskelligt kød i form af hakkebøffer, bøffer, koteletter, kyllingefilet og pølser og så kan folk selv grille... Derudover vil vi lave kartoffelsalat og salat... men kan man det til en barnedåb? altså sætte folk til at stege deres kød selv? (Vi prøvede det, da min svigerinde fyldte 30 år og der var det fint)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede os tag-selv bord med frikadeller, roastbeef og hamberryg, samt med flødekartofler, pasta salater og almindelig salater og flutes

Og så kagebord med 2 kager, 2 slags muffins og pop cakes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer grill-selv, hvor vi sørger for forskelligt kød i form af hakkebøffer, bøffer, koteletter, kyllingefilet og pølser og så kan folk selv grille... Derudover vil vi lave kartoffelsalat og salat... men kan man det til en barnedåb? altså sætte folk til at stege deres kød selv? (Vi prøvede det, da min svigerinde fyldte 30 år og der var det fint)

Ja og det er super hyggeligt - vi var til en barnedåb i 2010 hvor vi selv grillede kødet, det var skønt for man fik snakket med alle hen over grillen, også med dem man ikke kender. Bagefter var der et kongespil og alle deltog på et eller andet tidspunkt, det var virkelig hyggeligt, meget afslappet og uformelt og skide hamrende sjovt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi bestiller brunch udefra og så bager jeg evt nogle kager til efterfølgende.. Vi bliver dog heller ikke så mange. Regner med 11 ialt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man da sagtens, Anita :)

Vi bestiller salater og kyllingespyd fra 'De sunde køkken' i Lyngby og så spæder jeg selv op med tzaztiki, hummus, falaffel og små frikadeller. Og så har Søren bestemt der også skal være lidt smørrebrød ;)

Om eftermiddagen skal vi have dåbskage jeg har bestilt hos en privatperson jeg fandt på nettet - spændende! :)

Vi bliver 17 voksne og 3 børn under 5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man da sagtens, Anita :)

Vi bestiller salater og kyllingespyd fra 'De sunde køkken' i Lyngby og så spæder jeg selv op med tzaztiki, hummus, falaffel og små frikadeller. Og så har Søren bestemt der også skal være lidt smørrebrød ;)

Om eftermiddagen skal vi have dåbskage jeg har bestilt hos en privatperson jeg fandt på nettet - spændende! :)

Vi bliver 17 voksne og 3 børn under 5 år.

Så fik jeg lidt svar på det spørgsmål, jeg lige har stillet i din mor-tråd :D

Det lyder lækkert :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte en omgang med 3 stykker kød plus tilbehør hos et catering firma og spædede så selv op med forret (tunmousse, lakseruller og små frikadeller og mini pølsehorn)

Og så havde vi selv desserten (kage + småkager + chokolade)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER