helle b

kan baby får kramper i min mave ??

14 indlæg i dette emne

Hej :)

Har lige et underligt spørgsmål ...

Nogen gange så føles det som at mit maveskind indvendigt vibrere så hurtigt at jeg tænker om

babyen derinde måske har krampeanfald. Men kan den have det ??

Det varer 5-6 sekunder og føles meget voldsomt, og slet ikke som almindelige spark fra baby, da det

ryster helt vildt. Det føles ikke heller som når den vender sig derinde.

Ved godt det lyder skørt, og det er også svært at forklare.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ikke det er barnet som hikker du kan mærke ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt den fornemmelse, det er slet ikke som når baby hikker. Det er hurtige rystelser i kort tid. Har tit undret mig over hvad hun laver, men har desværre ikke et svar på det. Det ser ret vildt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender det også godt...Det er faktisk lidt sjovt...men som Sinning siger så har jeg heller ikke nogen logisk forklaring på det... Desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du ikke det er barnet som hikker du kan mærke ? :)

nej det er det ikke. det er nogle meget hurtige rystelser der varer nogle sekunder

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt den fornemmelse, det er slet ikke som når baby hikker. Det er hurtige rystelser i kort tid. Har tit undret mig over hvad hun laver, men har desværre ikke et svar på det. Det ser ret vildt ud :)

jeg kender det også godt...Det er faktisk lidt sjovt...men som Sinning siger så har jeg heller ikke nogen logisk forklaring på det... Desværre...

Dejligt jeg ikke er den eneste :)

Men er I slet ikke bekymret over det ??

Jeg har virkelig tænkt meget over om den ligger derinde og er syg, og har kramper eller spasmer.

Men ved slet ikke om det er muligt.

Men tak for jeres svar

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg altså også prøver, men som de andre skriver så ved jeg heller ikke hvad det er, det føles i hvert fald sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt jeg ikke er den eneste :)

Men er I slet ikke bekymret over det ??

Jeg har virkelig tænkt meget over om den ligger derinde og er syg, og har kramper eller spasmer.

Men ved slet ikke om det er muligt.

Men tak for jeres svar

:balloons

Jeg vil ikke sige jeg er bekymret over det... Det kan være det er en form for kuldegysninger den har...Men jeg har ikke tænkt videre over det... Men hvis du finder ud af det, så er ejg virkelig spændt på st høre et svar... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg altså også prøver, men som de andre skriver så ved jeg heller ikke hvad det er, det føles i hvert fald sjovt.

Måske jeg skal være lidt mindre nervøs omkring det ...

For synes slet ikke det er sjovt.

Men hvis I ikke er bekymret så vil jeg heller ikke være det :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke bekymret, baby laver sq så mange mærkelige ting inde i min mave... Jeg stoler på at alt er som det skal være, får altid at vide at hun har det godt derinde og så længe jeg ellers mærker liv hver dag er jeg tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke bekymret, baby laver sq så mange mærkelige ting inde i min mave... Jeg stoler på at alt er som det skal være, får altid at vide at hun har det godt derinde og så længe jeg ellers mærker liv hver dag er jeg tilfreds :)

Du har nok ret. Kan bare slet ikke mindes det fra sidst jeg var gravid :)

Og jeg mærker også liv hver dag.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det oplever jeg også ind imellem, har faktisk ingen idé om hvad det er? Jeg er slet ikke i tvivl når hun har hikke. Og som dig mærker jeg masser af liv, nogle gange lidt for meget ;-)

Men gad vide hvad det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også oplevet en del gange... jeg troede måske egentlig at det var livmoderen der krampede lidt, måske en nerve i livmodervæggen... men jeg ved det ikke, kan også være at det er baby der gør det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever det også dagligt.. meget mærkelig følelse... har tænkt lidt over hvad det er men er ikke blevet klogere.. sådan noget mærket jeg ikke ved min datter... men jeg nu heller ikke urolig.. får jo daglige spark og scanningerne har jo vist et stk. dejlig lille baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER