Sandie

Hele min familie tror jeg er gravid

13 indlæg i dette emne

:lol

jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine af dem...

Det hele startede i lørdags da familien var samlede til hygge, Min søde mand spurgte om jeg ville have et stykke kylling og jeg siger ja tak.. da fadet kommer hen til mig siger "ej tak, det lugter" Og min bror kigger meget mærkeligt på mig og siger.. "nej du er gravid" og jeg kan bare ikke lade være med at grine.. min bror har det med at spørge sjovt..

Min mor sluttede så af med at sige " ej det er da også synd de vil sikkert vente til juleaften med at sige det"... og jeg griner altså kun.. det så komisk...

Troede lidt de alle havde glemt det, men min svigerinde skriver nu og er så nysgerrig på det..

Tænk nu går de nok alle og glæder sig til jul fordi de tror jeg vil annoncere en graviditet der... :lol

Er det ikk komisk.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol

jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine af dem...

Det hele startede i lørdags da familien var samlede til hygge, Min søde mand spurgte om jeg ville have et stykke kylling og jeg siger ja tak.. da fadet kommer hen til mig siger "ej tak, det lugter" Og min bror kigger meget mærkeligt på mig og siger.. "nej du er gravid" og jeg kan bare ikke lade være med at grine.. min bror har det med at spørge sjovt..

Min mor sluttede så af med at sige " ej det er da også synd de vil sikkert vente til juleaften med at sige det"... og jeg griner altså kun.. det så komisk...

Troede lidt de alle havde glemt det, men min svigerinde skriver nu og er så nysgerrig på det..

Tænk nu går de nok alle og glæder sig til jul fordi de tror jeg vil annoncere en graviditet der... :lol

Er det ikk komisk.. ;)

:lolhit Jo det er komisk :D Håber ikke de bliver alt for skuffet til jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op på hesten a1093.gif du kan ikke skuffe familien selveste juleaften :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op på hesten a1093.gif du kan ikke skuffe familien selveste juleaften :lol

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op på hesten a1093.gif du kan ikke skuffe familien selveste juleaften :lol

:lolhit :lolhit :lolhit Ja det er ikke fair at skuffe familien Sandie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har slet ikke tid til at være her på bk den næste stykke tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor sjovt! sæt i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:jul3: Log du bare af BK og kom igang :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahah sjovt. Men har du tjekket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tøser jeg har masser af tid til at være her på bk (hvis ellers min datter gad sove) vi skal nu ikke i gang endnu.. skal jo som minimum ned på 69,5 inden...

Og ja morpige jeg har haft mens on-off de sidste 2-3uger så er hvertfald ikk gravid.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit Hvorfor tror de du er gravid? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit Hvorfor tror de du er gravid? :D

Jamen "bare" fordi jeg lige pludselig ikke kunne lide kyllingens lugt og ikke vil spise det..

Det faktisk lidt synd for dem, kan jo godt se når man slynger sådan en bemærkning over middagsbordet at den bliver misforstået som et graviditets tegn... har bare det sidste år haft mærkelig madvaner og den ene dag kan jeg ikke lide røde bøffer, hakket oksekød eller kylling.. skifter hele tiden så for mig og manden er det jo normalt jeg er unormal :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen "bare" fordi jeg lige pludselig ikke kunne lide kyllingens lugt og ikke vil spise det..

Det faktisk lidt synd for dem, kan jo godt se når man slynger sådan en bemærkning over middagsbordet at den bliver misforstået som et graviditets tegn... har bare det sidste år haft mærkelig madvaner og den ene dag kan jeg ikke lide røde bøffer, hakket oksekød eller kylling.. skifter hele tiden så for mig og manden er det jo normalt jeg er unormal :P

hmmm UPS :lolhit :lolhit

Så må du hellere ringe og høre om de ikke invitere på kylling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER