Thess

Symptomer??

18 indlæg i dette emne

Hej Piger! :)

Sidder her en ganske almindelig mandag aften i min sofa og ser en masse ligegyldigt TV, som jeg alligevel ikke følger med i, for mine tanker kredser bare omkring PB, som jeg og manden min satte igang for snart 2 måneder siden.

Jeg valgte af ren nysgerrighed at prøve en ægløsningstest denne måned, ikke fordi vi som sådan har travlt men egentlig bare af lyst :) Testen tog jeg lørdag d. 14. januar, og den var positiv (!) Det gjorde selvfølgelig at vi hoppede i kanen og hyggede os på dagen og de efterfølgende dage :seng

Nu sidder jeg så her, 4 dage inden mens og er ved at DØ af spænding!! Jeg ønsker så brændende at jeg skal stå med to fine lysende streger på fredag, og at de røde russere holder sig langt langt væk, men tvivlen sidder også bare i mig - ikke mindst fordi jeg så ofte læser her og alle mulige andre steder, at man oplever forskellige symptomer hvis man har ægløsning eller er gravid, og jeg oplever bare INGENTING!!

Det gør jo så at jeg på forhånd lidt opgiver, fordi jeg tænker at når du nu ikke har ondt i brysterne :hophop , murren i underlivet, :cell hovedpine, kvalme :puke osv osv, så kan du godt være sikker på at du ikke er gravid..!

Men er der virkelig ikke nogen som kan bevise mig det modsatte?? Oplevede/oplever I alle bare mega mange symptomer og viste i var gravide inden testen var taget?? :help

Skal jeg bare opgive håbet nu?? :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første gang oplevede jeg ikke nogen symptomer udover lidt murren i maven- og det var kun når jeg kørte bil :) Jeg var også overbevist om, at jeg slet ikke var gravid dengang- men det var jeg :glad desværre hold det kun i 2 uger, så startede en MA.

:goodluck :bd

EDIT: Det er langt fra alle som får ømme bryster, murren i maven, kvalme osv. Fra starten- ærlig talt tror jeg også nogle gange, at det er psyken som gør, at mange får så mange symptomer fra starten :unsure Denne gang havde jeg godt nok murren allerede fra den da ægget formentlig har sat sig fast- ømme bryster har jeg ikke haft. Kvalmen kom i uge 6- og er her stadig. Det er heldigvis ikke unormalt ikke at have nogle symptomer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har læst om rigtig mange som var gravid men overhovedet ikke havde symptomer da de testede positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden jeg testede positiv var jeg overbevidst om, at jeg skulle have min menstration.

Jeg oplevede, som jeg plejer inden mens, at mit underliv både for og bag til, ca. 1 uge før begyndte at gøre ondt. Mine bryster begyndte også at gøre lidt ondt lige op til selve dagen, hvor jeg skulle have mens - det er også ret normalt for mig før mens.

Dagen efter jeg skulle have mens fik jeg nogle ret kraftige jag i mit underliv og så begyndte jeg at tænke i lidt andre baner... Jeg havde fået at vide af en bekendt, at når man er gravid, vil man oftest i starten opleve nogle kraftige jag, som at der er en der niver en kraftigt i underlivet... Derfor tog jeg en test og wupti, den var positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har absolut ingen symptomer haft (men nu ved jeg heller ikke 100% om jeg er gravid).. Jeg tror det er meget normalt.. Denne cyklus frem for de andre har været utroligt stille hvad angår symptomer.. Så det kan sagtens lade sig gøre endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under min graviditet med min første havde jeg så absolut INGEN symptomer. Jeg var over tid ja meen det var jeg såment hver måned pga pco. Havde taget 2 test af ren pligt men begge negative. Så da alting var som det plejede skænkede jeg det ikke en tanke. Da jeg så fandt en åben test i bunden af kuffert under en rejse 3 uger efter tænke jeg jeg ligeså godt kunne tage den da den jo var åben. Og den var så positiv.

Så man kan sagtens være gravid og skånet for symptomer.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen andre symptomer end træthed! Og nogen mærker jo INTET! Så du kan slet ikke sige noget endnu :) Der er desværre ikke andet at gøre end at vente på, at mens (ikke) kommer :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev gravid med trillingerne sidste år, der havde jeg ingen symptomer. Der var det faktisk manden som mendte jeg var gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger for du mange gode svar!! :loveshower

Har fået håbet lidt tilbage, til trods for at jeg stadig ingen ting mærker overhovedet..

Håber på det bedste! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når I siger murren i maven...er det så kun underlivet eller er det hele maven???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg testet positiv i dag, så jeg burde om nogen kunne vide det.... Jeg synes min hovedpine er gået mere over i køresyghed.

Jeg synes jeg havde rigtige mens smerter hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har absolut ikke ømme bryst vorter. Kun lidt i brysterne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har følt meget gravid denne gang, med ømme bryster, små jag i underlivet og følt mig meget sulten, især hen på formiddagen.

Har dog kun plet blødt, som gik i sig selv efter 1 døgn. ( det vil sige at jeg har ikke blødt noget frisk blod, kun brunlig udflåd.) Testede dog I går morges men desværre var der ikke gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Luca havde jeg lidt muren i underlivet op til blodprøven, men det kunne lige så godt være mens der var på vej.

Denne gang har jeg overhoved ikke kunne mærke det før i denne uge.... Og det er kun ved at jeg bliver køresyg, i busser og biler... Ingen ømme bryster eller andet i denne omgang, men det kan jo nåes endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih det er svært at vide om det er noget. Men det er jo ikke altid at man kan mærke noget og slet ikke efter så kort tid? Du må lige holde os andre opdateret & lidt :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige for en sikkerheds skyld (da mange ryger i "fælden"). Ved en ÆL-test skal test-stregen vare LIGESÅ tydelig som kontrolstregen. Modsat en graviditetstest, som er positiv bare man kan ane en streg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hermed en lille opdatering fra mig :)

Jeg skulle have haft min mens i fredags, og gik of ventede i spænding, men ingen mens kom der.. Det fik selvfølgelig mit håb til at stige, så lørdag morgen tog jeg en test, men den var helt og aldeles negativ :(

Æv æv tænkte jeg, men jo ikke noget at gøre ved det.. prøvede at glemme skuffelsen og komme videre, det hjalp dog vi i weekenden var i London, så der var nok andet at koncentrere sig om :) Siden skuffelsen fredag har jeg faktisk ikke skænket det en tanke, og har mega travlt på arbejde hvilket også gør et projekt baby er sat på standby i mine tanker..

MEN..har stadig ikke fået min mens!!?? Ved godt det kun er ca 3 mdr jeg har haft smidt pillerne, men hvorfor kom den så efter 31 dage i min første cyklus og var egentlig regelmæssig, men ikke gør det nu??

Det er ret mystisk.. mit håb om en graviditet har jeg egentlig ikke, og har os kun testet den ene gang i fredags, for den var jo som sagt bravende negativ, men måske jeg lige vil prøve igen i morgen, men burde alt håb ikke være ude..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv i morgen igen for så er der jo 6 dage siden sidste test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER