Heidi0601

Har gjort et kup

11 indlæg i dette emne

Altså jeg ELSKER et godt kup, men hvem gør ikke det..? :)

Jeg har et stykke tid kigget efter ny autostol til Lærke, da hun jo efterhånden er liiiiidt presset i den hun sidder i. Morten og jeg var fra starten enig om, at Lærke ikke behøvede en sprit ny stol, så jagten gik ind på dba og g&g. Jeg har kigget længe og har ikke kunnet finde en med isofix, som var eneste krav til stolen (næsten :D ), som var værd at kigge på og som også havde en ok pris.

Men så var den der sgi pludseligt og det sjove er, at det var i Herning (bor i Ikast selv), så det kunne næsten ikke være nemmere. :glad

Fandt en (lidt falmet) Maxi-Cosi Priorifix fra sommeren 2008, MED isofix, kun brugt til et barn til 800 kr!!!!! Jeg var dog fræk nok til at starte med at byde 600 kr. men endte på en pris der hed 675 kr. :whistling

Jeg har tjekket Tænk's hjemmeside for deres test af stolen, og det eneste de mente var decideret negativt ved stolen, var hvor besværligt det skulle være at få betrækket af og på stolen. Så det må vi se, om jeg kan finde ud af, for tror nok, at jeg vil forsøge at farve betrækket. Nogle der har erfaringer på det område?? :help

Så jeg er RIMELIG selvtilfreds her til aften!! :yay :yay

%5C70110578_27112010113935_0076_3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ALTID dejligt at gøre gode kup!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et godt køb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk kup! Skal den i har sælges så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk kup! Skal den i har sælges så? :)

Nej det tror jeg ikke. Tror den ryger på loftet, så vi har den til en evt. nr. 2! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et fedt kup :glad :glad Det er altid fedt at købe noget SÅ billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg farvede betrækket til vores Röhmer baby stol. Alt stof der kunne tages af, røg i vaskemaskinen med en sort Dylon-farve! Resultatet blev helt perfekt, stolen så faktisk ud som ny :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et kup!.. Jeg vil dog aldrig selv ture at købe en brugt autostol - Så her må vi punge ud med en ny ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker godt nok billigt.. Jeg er selv slet ikke til brugte ting det det er da godt nok et kup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en fin stol til ingen penge :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER