Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

Hun er i børnehave.. Sidste dag inden hun holder ferie..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover middagslur indedøre i dag. Jeg syntes luften er tung og fugtig i dag, så jeg vil ikke ha' hende ud i dag. Hun har sovet udenfor på må og få den sidste 1,5 uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I legestue med dagplejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige stået op og er lidt pylret men vil stadig gerne lege :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og griner af at jeg synger....hun skal vist snart i seng igen <_< :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og griner af at jeg synger....hun skal vist snart i seng igen <_< :D

Haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og leger med en sut og prøver at skubbe sig fremad, men hun har ikke helt fattet at når man skubber sig bagud, så kommer man ikke fremad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover sin 2. lur i dag i altan-barnevognen - den første var på 1 time og 40 min (:yay), den 2. har indtil nu varet 20 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover sin 3. lur igen i dag - det hører vel med når man er syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover sin 2. lur i dag i altan-barnevognen - den første var på 1 time og 40 min (:yay), den 2. har indtil nu varet 20 min.

Skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover sin 2. lur i dag i altan-barnevognen - den første var på 1 time og 40 min (:yay), den 2. har indtil nu varet 20 min.

:glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover..... Igen! Han sov 3 1/2 time i formiddag og har indtil videre sovet en time denne gang....

Det har faktisk stået på sådan et stykke tid nu..... Ca 3 timer til formiddag, og et par timer om eftermiddagen (og kun fordi vi vækker ham kl 16, så han kan nå at blive træt til aften)

Ikke fordi jeg brokker mig ;)

Undres bare.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover..... Igen! Han sov 3 1/2 time i formiddag og har indtil videre sovet en time denne gang....

Det har faktisk stået på sådan et stykke tid nu..... Ca 3 timer til formiddag, og et par timer om eftermiddagen (og kun fordi vi vækker ham kl 16, så han kan nå at blive træt til aften)

Ikke fordi jeg brokker mig ;)

Undres bare.....

Dejligt :loveshower

Mon ikke de små også har perioder med behov for mere eller mindre søvn - præcis som os andre? Nogle gange tager jeg mig selv i at forvente, at Filippa er ens altid og sover på samme måde, men det gør jeg jo heller ikke selv, så hvorfor skulle hun - som er i rivende, konstant udvikling - gøre det? Det prøver jeg i hvert fald at sige til mig selv, når jeg undres eller frustreres over hendes søvnmønster og ændringer i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :loveshower

:glad :yay

Nemlig :)

Hun sover stadig :yay

Så nu er det lige før, at man begynder at gå og tænke, at nu må hun gerne vågne, så hun kan nå at blive træt til at skulle i seng :rolleyes Det er ikke nemt at være barn her i huset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig :)

Hun sover stadig :yay

Så nu er det lige før, at man begynder at gå og tænke, at nu må hun gerne vågne, så hun kan nå at blive træt til at skulle i seng :rolleyes Det er ikke nemt at være barn her i huset :D

Hehe ja det kender jeg godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja ligger og tager sine sokker af for 10. gang i dag for så at spise dem <_< men hun skal vist havde en regn ble for jeg synes lige pludselig det kom en liflig duft ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeres børn dygtige til at sove.. Maliva sover nok 1 time og 15-20 min. (af og til 2 timer) ved middagstid og så tager hun en morfar på min arm sidst på eftermiddagen.

Prøver jeg at flytte hende, vågner hun og så er hun vågen indtil hun skal i seng <_<

Når hun så bliver puttet til nat, vågner hun 3 timer efter og er lysvågen i 1 times tid og så vågner hun ved 3-4 tiden om natten og er sulten, derefter sover hun så også til klokken 8-9.30 tiden om morgenen...

Hun havde ellers lige sådan en lækker rytme, men så besluttede hun sig for at få tænder jo <_< (og et evt. tigerspring oveni)

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre udover at følge hendes rytme, men det er ved at være trættende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danser og synger til MGP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :loveshower

Mon ikke de små også har perioder med behov for mere eller mindre søvn - præcis som os andre? Nogle gange tager jeg mig selv i at forvente, at Filippa er ens altid og sover på samme måde, men det gør jeg jo heller ikke selv, så hvorfor skulle hun - som er i rivende, konstant udvikling - gøre det? Det prøver jeg i hvert fald at sige til mig selv, når jeg undres eller frustreres over hendes søvnmønster og ændringer i det :)

Jeg er meget enig :ditto

Det siger jeg nemlig også til mig selv.

Theo har så lige sovet 2 timer fra 16-18, fordi han ikke ville sove sin middagslur :rolleyes

Gad vide hvornår han går i seng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leger med sin legetøjs krokodille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :loveshower

Mon ikke de små også har perioder med behov for mere eller mindre søvn - præcis som os andre? Nogle gange tager jeg mig selv i at forvente, at Filippa er ens altid og sover på samme måde, men det gør jeg jo heller ikke selv, så hvorfor skulle hun - som er i rivende, konstant udvikling - gøre det? Det prøver jeg i hvert fald at sige til mig selv, når jeg undres eller frustreres over hendes søvnmønster og ændringer i det :)

Jeg tror bestemt du har ret :)

Vi prøver at have sådan lidt kontrol over Marlons søvn, ved at vække ham hver morgen kl 7, og lægge ham ud kl 9 til formiddag..... Så lægger vi ham til eftermiddag når han er træt, og vækker ham hvis han ikke er vågnet selv, kl 16. Så er han nemlig træt til at komme i seng kl 19.30

Men nu skal han jo lige straks i DP, og så ændres det hele :rolleyes

Glæder mig til den dag søvn ikke er et evigt issue mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo og Martin spiller Lego Star Wars på Nintendoen - han fik lige lov til et spil inden han skal i kassen.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER