Besvaret February 24, 2012 Tager puderne i sofaen ned på gulvet .. det er da irriterende at jeg så skal blive ved med at tage dem op igen, så hunden ikke æder dem <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Dygtige dreng :glad Jaa blev forbavset over han faktisk selv kunne - han er hurtig lærer, viste ham det første gang og de andre gange gjorde han det selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Åh dog, det lyder ikke rart! :( Håber det går bedre. :kram2 Det går det :) hun har ikke kastet op siden i nat og virker ok når hun er vågen. Hun har så sovet det meste af dagen, men hvis det er hendes måde at klare sygdom på er jeg glad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Jaa blev forbavset over han faktisk selv kunne - han er hurtig lærer, viste ham det første gang og de andre gange gjorde han det selv :D Stor dreng :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ronja sover. Hun har sammenlagt været vågen 3,5-4 time i dag :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Stor dreng :glad Jaa er os stolt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Er lige kommet op efter en lille lur og straks går han i gang med at lave ulykker - lige nu er han ved at overfalde min vand flaske :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Er lige kommet op efter en lille lur og straks går han i gang med at lave ulykker - lige nu er han ved at overfalde min vand flaske :rolleyes Sådan! :D Ronja sidder hos far og ser tv mens hun hikker og gaber selvom hun kun har været vågen en halv time.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hun ser Cleveland show efter en lur på 2 timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Han sover tidligt i dag - han har ikke sovet så meget i løbet af dagen, så han var død træt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Er ved at blive puttet af far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :yay !!! Hun SOVER og FØR 23 !! :yay (millard x antijinx!!!!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 De sover og har gjort det siden kl. 20. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Han laver ballade - sætter hænderne på fjersynet ( så jeg hver eneste dag næsten kan tørre fedt finger af fjernsynet) <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Har en dygtig dreng der er faldet i søvn helt af sig selv ude i barnevognen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Hun ligger og ser fjernsyn :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Med Far ude ved oldemor og oldefar, så mor kunne få lidt ro :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Leger med sin gåvogn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Den store på 5 tager en middagslur i vores seng og den lille en lur i barnevognen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2012 Sover ude i barnevognen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites