Myliona

Har I bestilt tid til MD scanning?

20 indlæg i dette emne

Nu kan jeg se at der er flere juni mødre der har været til MD scanning - uha, og de fleste juli mødre er kommet godt igennem NF :) Jubiii...

Nu er det næste så MD scanningen..

Hvornår skal I afsted, og hvor langt er i henne der?

Jeg skal afsted d. 15 februar, og vil være 20+5 på det tidspunkt.. :) Egentlig er tiden bestilt for længe siden, da der er "først til mølle".. Og jeg skal i sommerhus ugen efter, så ville ikke risikere noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal nok som en af de sidste til NF i morgen. Så regner jeg med at der her efterfølgende kommer brev om MD. Det kommer vist helt automatisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik tiden til MD scanning samtidig med indkaldelsen til NF og der fik jeg også tiden til første jordmor besøg.

Ved de to tidligere graviditeter er indkaldelserne kommet dumpene et par uger før og nogen gange var jeg nødt til at ringe og rykke for dem.

Jeg synes det var tjekket denne gang at få alle tiderne samtidig.

Jeg skal til MD d. 6. marts der er jeg ifølge min gamle termin 20+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik en tid til MD den dag jeg var til NF ... jeg skal den 2 marts...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til NF i dag, da jeg havde fået min nye terminsdato, fik jeg en tid til MD - så det blev klaret i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik tiden til MD 4 dage efter NF. Så det er den 23. Februar, hvor jeg er 20+4 glæææder mig helt vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik tid til MD da jeg var til NF. :) Jeg skal 21. februar, hvor jeg er 20+2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik den sammen med indkladesen til nf. skal den 27 feb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal afsted den 9. februar :balloon

Jeg har fået ny tid.. Så jeg skal til d. 8 eller 9, ved det ikke endnu. Min kæreste læste bare hurtig brevet..

Jeg går til nogle lægesamtaler samtidig, så det var noget med dem.. Fik ikke helt fat i om det kun var lægesamtalen eller om scanningen også var flyttet - men ville ikke være så ringe jo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afted 21 februar - hvor jeg vi være 19+5 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min til NF idag. Det bliver d. 9. marts hvor jeg vil være 20+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Er jeg mon den eneste der ikke har modtaget nogen indkaldelse endnu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mion sammen med NF tiden. Den blev dog rykket fra d. 24 til d. 20 feb, da min termin blev rykket så når jeg skal afsted er jeg 20+1. :loveshower Troldemor jeg ville da ringe og hører om de evt har glemt at sende en tid til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal d. 1 marts(Puuuuuha, der er jo LANG tid)

Håber sådan at vi kan få at vide om det er en baby pige eller dreng, for så kan jeg snart begynde at tænke på at købe noget. Men vildt at tænke på, at jeg så allerede er halvvejs i graviditeten...

Fik tiden lige samme dag som NF :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også tiden, da jeg var til NF-scanning. Skal afsted d. 1/3, hvor jeg er nået til 20+1.

Min termin blev rykket 2 dage frem til NF, så...

Men fik tid til JM samtidigt med tid til NF, skulle have været afsted i går, men måtte rykke det en uge pga. af et arbejdsrelateret møde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også tid samtidig med jeg var til nakkefoldscanning, så jeg skal til MD scanning 13.marts hvor jeg er 20+2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endelig også fået min tid til MD :loveshower

Jeg ringede derind i dag, og det havde simpelthen glemt at give mig tiden til NF :rolleyes

Men hun kunne se at jeg var booket til 10. Februar..... Så nu er det bare at vente :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endelig også fået min tid til MD :loveshower

Jeg ringede derind i dag, og det havde simpelthen glemt at give mig tiden til NF :rolleyes

Men hun kunne se at jeg var booket til 10. Februar..... Så nu er det bare at vente :7himmel

Godt du fik ringet :) og der er jo ikke længe til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der MD den 23. feb, og i morgen er der februar, så da er det IKKE længe igen til vi igen får se den lille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER