Susse

Sommerhus i DK

15 indlæg i dette emne

Vi har snakket om at tage et par uger i sommerhus til sommer, da vi begge bliver tossede af at gå inde i en lejlighed en hel ferie og lillepigen vil til den tid være 5 måneder, så tænker det mest oplagte er at blive i landet... Men er det muligt at finde et hus der ikke koster en formue?

Synes når jeg søger ender det jo med at blive lige så dyrt som at tage udenlands. Kender i nogle billige steder eller gode søgemaskiner?

Den må som sådan også gerne være i syd norge/sverige eller i nordtyskland.. Det vigtige er bare at det er et hus, ikke lejlighed og at der er natur rundt om så vi kan komme ud og trille nogle gode ture med barnevognen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad mener du er dyrt? Plads til jer 3 eller flere? Hvilke uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal bare være plads til os tre, og der må meget gerne være vaskemaskine. Vi bliver nødt til at holde ferie i 28-30 hvor vi så vil afsted de to af ugerne. Vi vil MAX betale 10.000 Men meget gerne mindre, men ved ikke om man kan finde noget i den prisklasse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med evt. camping?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm.... Altså jeg har et sommerhus på Falster (eller min far har)(200-300 meter fra stranden)som vi overvejer at leje ud, trænger bare til en oprydning. Men hvis du er interesseret ku jeg undersøge med min far om han vil leje det ud?

har stort køkken/alrum/stue, lille badeværelse, to soveværelser hvor det ene er med køjeseng og det andet med to enkeltsenge skubbet sammen. Derudover en dejlig overdækket terresse til hvis det regner og så en rimelig stor have.

Ligger ved grusveje og er hyggeligt at gå ture rundt og gå på stranden/diget.

Eneste er at det nok kræver bil idet bussen ikke køre derud så tit, og der er 2 km til indkøb (Fakta, Aldi og 3-4 km til marielyst med butikker og netto)

Men skal jeg undersøge det? Er jo ikke et supersommerhus, men vi plejer da at være glade for at være der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers rigtig lækkert, har været i marienlyst engang.. Selvom det er ret langt væk ss.. Søger dog mere gode tips eller gode hjemmesider eller links..

Men ellers mange tak for tilbudet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med evt. camping?

Vi har hverken campingvogn eller telt (min mand gider ikke at være udsat for elementerne i sin ferie, når han også bliver det via job;))

Tror også det bliver for upraktisk med en baby, men ellers værd at overveje når hun bliver ældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hverken campingvogn eller telt (min mand gider ikke at være udsat for elementerne i sin ferie, når han også bliver det via job;))

Tror også det bliver for upraktisk med en baby, men ellers værd at overveje når hun bliver ældre.

camping kan du også leje hytter :)

Vil tro det er billigere end sommerhus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal det være henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

camping kan du også leje hytter :)

Vil tro det er billigere end sommerhus

Gud ja det havde jeg slet ikke overvejet, kan være jeg skal prøve at kigge på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal det være henne

Helst jylland eller fyn.. og vil helst ikke længere op end djursland.. Så kan vi også lokke bedsterne til at køre forbi et smut..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet sommerhus gennem Sol og Strand og havde lejet det dejliggste sommerhus sidste år, og til billige penge 4500kr.

De har også sommerhuse overalt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet sommerhus gennem Sol og Strand og havde lejet det dejliggste sommerhus sidste år, og til billige penge 4500kr.

De har også sommerhuse overalt.

:kram

oki takker vil jeg prøve at søge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Jeres fagforenigner måske nogen feriehuse I kan leje? Vi søger gennem finansforbundet, det koster omkring 3.000 i højsæsonenen for en uge... Man kan tilmelde sig lodtrækningen frem til 31. januar (men en af parterne skal arbejde i den finansielle sektor). Mener mange andre fagforeninger har lignende tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Jeres fagforenigner måske nogen feriehuse I kan leje? Vi søger gennem finansforbundet, det koster omkring 3.000 i højsæsonenen for en uge... Man kan tilmelde sig lodtrækningen frem til 31. januar (men en af parterne skal arbejde i den finansielle sektor). Mener mange andre fagforeninger har lignende tilbud.

Jeg er studerende så er endnu ikke med i en og min mand arbejder ved forsvaret.. Men god ide hvis der er andre der mangler et sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER