shirley

Løsne hinder

17 indlæg i dette emne

Hvor mange af jer har fået løsnet hinder??

Hvor langt var i henne og hvornår fødte i efterfølgende??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja var omkring uge 37 og der skete ikke en fis <_<

men :goodluck det kan jo være at dert hjælper dig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik først løsnet hinder i forbindelse med igangsætning, så om det hjalp noget eller om det var stikpillerne, der gjorde arbejdet ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja var omkring uge 37 og der skete ikke en fis <_<

men :goodluck det kan jo være at dert hjælper dig :rolleyes

Jeg skal ha løsnet på mandag hvor jeg er 38+5

Håber det bider på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må jeg spørge hvorfor du skal have dem løsnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet mine hinder efter 60 timers modningsveer og det virkede! jeg var 41 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må jeg spørge hvorfor du skal have dem løsnet?

Fordi jeg har så ondt i mit bækken så det ville ikke gøre noget hvis jeg fødte snart.. Har haft bækkenløsning siden jeg var 9 uger henne... Udover det så kaster jeg stadig op hver dag... Min krop er træt nu og jeg har heller ikke taget et gram på i hele graviditeten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 41 uger henne og der skete ikke for 5 øre desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror mest på at kroppen skal være klar eller i gang, hvis det skal ha nogen effekt. Jeg fik løsnet hinder under min 3. fødsel, fordi jeg havde mange korte uregelmæssige veer men endnu ikke var i aktiv fødsel. Efter en del timer på den måde var jeg utålmodig og snakkede med JM om de kunne hjælpe lidt på vej og valgte at prøve hinde løsning fordi det er et ret lille "indgreb". Kan ikke sige om det hjalp, det gjorde ondt! Og jeg fødte samme nat.

Når du har det så skidt syns jeg da du skal snakke med din JM om det var en ide. Jeg ved bare at de helst ikke vil gøre så meget, fordi alt går lettest og mest ukompliceret hvis man lader naturen gå sin gang uden at blande sig, helt statistisk set. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik løsnet dem da jeg var 41+2, men fødte først 41+4, så det havde ikke rigtig effekt hos mig.. Og synes heller ikke det gjorde ondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan oplyse at det virkede på mig :) fik løsnet hinder lørdag og fødte søndag :)

Tak for svarende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan oplyse at det virkede på mig :) fik løsnet hinder lørdag og fødte søndag :)

Tak for svarende

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, stort tillykke!! :loveshower

Og så måske et dumt spørgsmål, men hvad vil det sige at få løsnet hinder? Altså sådan helt lavpraktisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, stort tillykke!! :loveshower

Og så måske et dumt spørgsmål, men hvad vil det sige at få løsnet hinder? Altså sådan helt lavpraktisk?

Egentlig et meget godt spørgsmål syns jeg og ikke dumt. Jeg ved at det JM gør er at skubbe en finger ind mellem livmodermunden og fosterhinden, altså at løsne fosterhinden fra lige omkring livmodermunden. Går ud fra det gør ondt når man i forvejen er øm dernede med små veer som jeg var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kører rent udsagt en finger rundt på barnets hovede (sagde hende der gjorde det på mig)..

Jeg var 41+2 ved 9-10 tiden (havde 2 cm livmoderhals), fik veer (1 min lang 5 min mellem) kl. 19.50 (vågnede af dem) var på sygehuset kl 00.30 (6 cm åben) og fødte hende 41+3 kl. 04.18 (vi måtte trække tiden ligt ud, da hun var stjernekigger og skulle have mulighed for at rotere så hun lå korrekt)

Man siger som tommelfingerregel at hindeløsning har effekt indenfor 24 timer, ellers virker den ikke

Tillykke med den lille :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER