CPS

Er I klar

22 indlæg i dette emne

Arghhh :( jeg skal til Aalborg imorgen :( det bryder jeg mig IKKE om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh :( jeg skal til Aalborg imorgen :( det bryder jeg mig IKKE om

Håber du kan aflyse. Jeg beholder manden hjemme i morgen. Vi er begravet nu, med 40 cm sne og han er syg, så han kan ikke engang rydde indkørslen (men gjorde heldigvis i går)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh - det er lige før jeg overvejer at droppe tandlægebesøget 100 km herfra.

I fredags tog det min mand 3½ time at komme hjem, hvilket betød at han ikke nåede julefesten i børnehaven.

Hvis vi begge sidder fast i morgen når hverken mor eller far julefesten i skolen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du kan aflyse. Jeg beholder manden hjemme i morgen. Vi er begravet nu, med 40 cm sne og han er syg, så han kan ikke engang rydde indkørslen (men gjorde heldigvis i går)

jeg skal på arbejde (er i vores aalborg afd. 1 gang om ugen) men tror bare jeg ender i vores hørning afdeling, gider ikke sætte livet på spil, hvilket jeg føler jeg gør, når jeg ikke har ret meget sne kørsels erfaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt er jeg glad for at vi herover i hjørnet af vestjylland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal heldigvis ingen stedet i morgen så det kan bare komme an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal på arbejde (er i vores aalborg afd. 1 gang om ugen) men tror bare jeg ender i vores hørning afdeling, gider ikke sætte livet på spil, hvilket jeg føler jeg gør, når jeg ikke har ret meget sne kørsels erfaring

når nu du skriver Hørning afdeling, hvilken Hørning mere du så? den ved Randers/Hadsten eller den Hørning ved Skanderborg. For Hørning ved Skanderborg det er der jeg er opvokset :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klar til en omgang sne bliver man vel aldrig. Men har da været ude og rydde så meget som muligt, og hentet en masse brænde ind, så vi kan holde os varme lige meget, hvad der sker. Og vi har mad i fryseren, hvis det skulle gå helt galt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørning/skanderborg :) er der jeg arbejder..min bror bor der og vi kigger selv på hus i hørning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha imorgen er det min fødselsdag... tænk hvis jeg skal sidde fast i traffikken den meste af dagen.. æv,æv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørning/skanderborg :) er der jeg arbejder..min bror bor der og vi kigger selv på hus i hørning

det er også en rigtig skøn by. Kan anbefale Højboskolen, når i en gang skal tænke på skoler, hvis i ender med at flytte dertil, Jeg har selv gået der. Mine forældre bor lige ned til Skanderborgvej, de er nabo til dem med hul i det store hegn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar. Vi bor ud til hovedvejen, så jeg regner bestemt ikke med, at det bliver noget problem at komme de 12 km på job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er også en rigtig skøn by. Kan anbefale Højboskolen, når i en gang skal tænke på skoler, hvis i ender med at flytte dertil, Jeg har selv gået der. Mine forældre bor lige ned til Skanderborgvej, de er nabo til dem med hul i det store hegn :-)

den røde skole ud til vejen, det er Bakkeskolen er det ikke? der går min niece og nevø vist

Nå det ved jeg godt hvor er :) ja Hørning er en hyggelig by, men overvejer også lidt skanderborg bakker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den røde skole ud til vejen, det er Bakkeskolen er det ikke? der går min niece og nevø vist

Nå det ved jeg godt hvor er :) ja Hørning er en hyggelig by, men overvejer også lidt skanderborg bakker

Jo bakkeskolen er den ud til hovedvejen, og Højboskolen ligger oppe ved Hallen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ligget syg det meste af weekenden, så regner ikke med at være klar til i morgen. Rigtig surt med første sygedag efter kun lidt over en måneds ansættelse, men har haft det skidt i snart en uge, og i weekenden er det så kulmineret :(

Manden afventer vejret i morgen, før han beslutter om det bliver en arbejd-hjemme-dag eller om han kører afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

indtil videre er vi ikke så hårdt ramt som varslet.... Men er spændt på min bustur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har har kort vej til og fra motorvejen både i Holbæk og Taastrup så for mig er det heller intet problem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her blæser det helt vildt og fyger samtidig med at det er hundekoldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor som bor 8 km fra mig er sneet inde, og eftersom det var hendes bil jeg skulle låne, så kommer jeg ingen vegne i dag - selv om der ellers er farbare veje herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vendte om ved Hadsten, på vej til Aalborg, det sneede virkelig meget og føg, så vi kørte 30 km i timen på motorvejen, så jeg tager et tlf møde istedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg troede jo ikke at det var så slemt, men der tog jeg fejl.

Kort om min tur mod skolen.

Min bus som kører til silkeborg af mindre veje ankom lige inden den skulle køre, og den plejer at være der minimum 10 minutter før. Vi kører afsted og nærmeste by er Fårvang, på vejen dertil skal vi pasere en vej, hvor der kun er 1 spor farbar, og vi ser flere biler i grøften. Og nogle steder er vejet fyet til, men vi kommer til Fårvang. Jeg tager så beslutningen, at jeg står af, vi har venner i fårvang, som jeg kan være ved, og ellers er der kun 6 km hjem. Bussen fortsætter og jeg står i Fårvang, hvor jeg får banket veninden op fra hendes søvn, og kommer ind i varmen. Her sidder vi og hyggesnakker til det bliver lyst og jeg bevæger mig turen hjemad. Der er meget sne, og blæsende, men vikler halstørklædet om hovedet, så det er egentlig ikke koldt, sålænge jeg går. Halvvejs er der en dame i bil, som tager mig med op og jeg er hurtigt hjemme.

Nu kan jeg se, at det blæser endnu mere op, og jeg er glad for, at jeg valgte at oppe af bussen, for jeg er ikke sikker på, at jeg ville kunne komme hjem i eftermiddags, sådan som det blæser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER