Pandamoren

Træningstråden!

29 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Synes vi skal have en træningstråd så vi kan få motiveringen i top :toot

Så denne tråd er beregnet til den daglige træning, tips, billeder og egne mål for træningen!

Lad os svede i fællesskab :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lægger ud.

Var til træning i dag, men da vi skulle i sommerhus blev det en ganske kort tur.

20 min på steppen på et halvringe niveau, hvis jeg skal sige det selv, men lidt sved på panden blev det da til.

Tog 35 min. styrketræning. for arme, rygsider, mave og bagdel! Det trængte!

Nu bliver der ikke noget træning til mig de næste dage, men vender stærkt tilbage efter nytår med massere energi og nok en lidt større mave, hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, en god ide! Skal vi opdatere loebende?

Jeg har ikke lavet en pind idag - endnu. Men tager sko paa og gaar en god tur med hunden nu :) EDIT: Har nu gaaet god tur med hunden i den friske luft :)

Imorgen vil jeg: lave en times preggy-yoga :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, en tråd for den dårlige samvittighed! Ej, super god ide. Så kan man lige få lidt ekstra motivation :super

Jeg glæder mig selv rigtig meget til at komme igang igen. Har ikke trænet siden midten af december grundet kvalme og juleferie.. Så nu vil jeg gerne snart igang igen!

Jeg dyrker poledance - et helt sobert sted skal jeg måske lige tilføje :P Der er ikke noget med at smide tøjet eller ryste med :hophop eller :numse Det er tilgengæld rigtig god styrke, smidighed, koordination og konditræning, og jeg er super glad for det. Jeg håber jeg kan fortsætte et godt stykke tid endnu inden maven kommer i vejen.

Jeg skal også prøve yoga i det nye år. Håber det kan være en god afløser fra at hænge med hovedet i vejret, så det er jeg meget spændt på at komme igang med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, en tråd for den dårlige samvittighed! Ej, super god ide. Så kan man lige få lidt ekstra motivation :super

Jeg glæder mig selv rigtig meget til at komme igang igen. Har ikke trænet siden midten af december grundet kvalme og juleferie.. Så nu vil jeg gerne snart igang igen!

Jeg dyrker poledance - et helt sobert sted skal jeg måske lige tilføje :P Der er ikke noget med at smide tøjet eller ryste med :hophop eller :numse Det er tilgengæld rigtig god styrke, smidighed, koordination og konditræning, og jeg er super glad for det. Jeg håber jeg kan fortsætte et godt stykke tid endnu inden maven kommer i vejen.

Jeg skal også prøve yoga i det nye år. Håber det kan være en god afløser fra at hænge med hovedet i vejret, så det er jeg meget spændt på at komme igang med :yay

God ide med yoga - det er virkelig "balanceskabende" for mig, og dermed godt for Bettenok :)

Husk nu, at hvis du ikke er vant til yoga og har det lidt skidt, saa er det bedst at vente til 2. trimester og under alle omstaendigheder yoga for gravide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træningsupdate: 17 + 0

Jeg har ikke fået trænet i fitness centeret siden dagen før vi tog i sommerhus. Næsten to uger siden! :whistling

Jeg rider stadig begge heste mindst fire gange i ugen. Her de sidste par gange er det dog begyndt at gøre noget ondt i mit bækken bagefter. Ikke sådan ondt ondt...men sådan at jeg er lidt værre end øm. Jeg fortsætter lidt endnu og ser hvordan det går.

I morgen skal jeg styrketræne! Glæder mig til at få trænet især mine balder godt igennem. Det skal virkelig SYRE når jeg er færdig. SYnes de bliver mere og mere slatne for hver dag der går :numse

Planlægger at tage 1 time med lidt opvarmning først og så styrke for mave, balder, lår og arme i 40 min.

Vi må se om jeg kan komme i min sportstop. Sidst kunne mine :hophop næsten ikke være der! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har ondt i baekkenet, saa straek balder og ryg :super

Jeg har gaaet god tur med hunden flere gange de sidste dage, men har lavet ryg/nakke/baekken oevelser to gange for lidt :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt Camilla, men du må igang med de andre øvelser - go go go :toot

Jeg har været aktiv denne uge.

Idag fik jeg trænet både 20 min step på et noget hårdere niveau end jeg plejer! :yay

Bagefter tog jeg 2000 m roning, det strammede, men er sikker på det gav godt.

Trænede bagefter en del mave, en masse balder/baglår og lidt for ryg og arme.

Bagefter gik jeg byen tynd, da jeg skulle ned til helsebutikken og hente Sukrin, så jeg kan godt mærke "dernede" at jeg har ydet godt i dag!

:wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have været en sløv padde i laaaaang tid, hvor jeg har fået 0 motion og taget bilen på arbejde, valgte jeg i dag at tage cyklen på arbejde :) så det blev til 5-6 km sammenlagt frem og tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Anita! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har cyklet godt 8 km i dag til og fra arbejde sammenlagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lovet mig selv, at jeg skal igang igen, når vi har været til MD-scanning (som forhåbentlig går godt) på mandag. Jeg synes, jeg har fået nogle meget utiltalende "fedt-puder" på ydersiden af lårene i løbet af de sidste par uger - vægten siger også +5½kg, så der er sneget sig noget på (og det er IKKE kun maven og brysterne) . Så der er dømt motion og nul snolder efter mandag :goodluck

Jeg laver allerede nu øvelser for ryg, balder og lår, men så hiver jeg også kondicyklen frem fra gæsteværelset og tager 10 km på den hver dag, så er jeg da igang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i svømmehallen i dag for første gang i over 3 måneder :) fik svømmet 1 km... mit eneste mål med det motion jeg fortager mig er at reducere min vægtsstigning under graviditeten og så at komme lidt i form :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager de 10 km på kondicyklen every damn day :8: :8: :8:

Og 10-15 minutter med ryg, balde, lår øvelser + lidt for armene.

Men for pokker, hvor vægten bare bevæger sig støt og roligt opad hele tiden alligevel :huh . Jeg tror, jeg er på +7 kg nu, og det er ikke kun (men primært) på mave og bryster. Og brysterne - de lever deres helt eget liv; jeg er gået fra 75C til 80E i BH-størrelse!!!! Så satser på, at de har taget det værste "vægt-ryk", for ellers ved jeg sgu ikke, hvad det ender med :hophop Var i Mamaliscious i dag og brugte en mindre formue - må erkende, at skinny jeans IKKE er egnet mere, når man har rundet uge 20. Nøj, hvor jeg glæder mig til at se baby-pigen om 20 ugers tid :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare godt piger med jeres træning!

Jeg selv har været på ferie, men der var motionscenter, så fik trænet en masse styrke et par gange dernede.

Nu er jeg så hjemme og var ude og ride dagen efter - føj - kunne god mærke jeg har fået en del mere mave! Havde lidt smerter henover maven i begyndelsen, men de forsvandt.

Planen min er at jeg skal træne styrke tre gange om ugen nu og starter fra og med i morgen! Ridningen fortsæter jeg med indtil jeg ikke kan mere.

Vægten siger + 4 kg på nuværende tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en sej tråd i har jer her :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ovre og styrketræne idag. Det gik ret godt, men jeg skal stadig vænne mig til at jeg har mere mave!

Fik underkroppen trænet godt igennem, men overkroppen må vente til fredag!

God træningsuge piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, jeg synes det er svært at holde motivationen for at træne oppe på grund af manglende energi. Men det hjælper lidt, når jeg tænker på, at jeg skal i en brudekjole foran 80 mennesker i slutningen af marts - så går det ikke at gi' alt for meget los med maden :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hoejst blevet til et par ture med hunden og nogle runder yoga for preggies.... Men taeller intenst koekkenrengoering med, saa blev det til 2 en halv time i dag - puhhhh8.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, jeg synes det er svært at holde motivationen for at træne oppe på grund af manglende energi. Men det hjælper lidt, når jeg tænker på, at jeg skal i en brudekjole foran 80 mennesker i slutningen af marts - så går det ikke at gi' alt for meget los med maden :whistling

Det er da virkelig noget der kan få motivationen op! :8: Bare klø på søster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hoejst blevet til et par ture med hunden og nogle runder yoga for preggies.... Men taeller intenst koekkenrengoering med, saa blev det til 2 en halv time i dag - puhhhh8.gif

Køkkenrengøring tæller i den grad med når det er intenst!!!! :respekt :lolhit

Jeg tæller alt med hvor jeg ikke befinder mig i sofaen, hvilket jeg egentlig gør ret meget...hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cykler trofast stadig mine 9 km om dagen i regn og frost, og laver lidt blid gymnastik efter fysioterapeutens anbefalinger. Men det er også det. Cykelturen bliver hårdere for hver dag. Det er lidt flippet. Langebro begynder at være udfordring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det går altså lidt sløvt med den styrketræning for tiden....

Fik kun styrketrænet een gang i denne uge.

Målet for næste uge er to gange!

Rider stadig hver dag, men er begyndt at blive lidt besværet....Vi må se vor længe jeg holder ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igaar gik jeg en god tur med hunden, ligesom forledem, og det blev til 3 gange yoga/let gymnastik i denne uge yay.gif

Svaert at gaa gode ture i knaehoej sne, men er da blevet til lidt....

Maalet er nu en gaatur og yoga 5 af ugens 7 dage. Intet krav til laengden af hverken det ene eller det andet, bare det skersm.gif

Jeg er blevet meget glad for myyogaonline.com og laver flere af de gode gpreggy-programmer icone14.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået styrketrænet to gange i denne uge og samtidig trænet kredsløb. Har redet begge heste fire gange og gået det sædvanlige med hunden, så jeg er godt tilfreds med mig selv! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER