Jeanette

Hvor mange børn har I?

45 indlæg i dette emne

Vi har 1 barn og ønsker os inderligt 1 mere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er ikke nemt med de mænd :)

Hvor mange år ældre er din mand da??? Jørn er 11 1/2 år ældre end mig, jeg er 27 og han er 39 :)

Morten er ti år ældre end mig, dvs. 41 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2, og er pt ikke helt afklaret på om det er nok :) Men vi er afklaret på at hvis vi skulle ha tidsrum til en mere bliver det først om 3-4 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 1 og ønsker os 1 mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 5 i det hele :)

4 drenge og 1 pige. Den ene dreng bor i himlen.

Skal ikke have flere. Har jeg slet ikke overskud eller lyst til ;) Så jeg er blevet steriliseret :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har én og én i vente. :loveshower

Planen er at holde efter de to..Men nu må vi se, om vi synes, det er nok, når babyen i min mave er kommet til verden. Jeg tror det..Men det er ogå underligt at tænke, at denne graviditet er min sidste :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vores fantastisk dejlige datter der blev 2 i Fredags :hurra & så håber vi snart at lillebror kommer ud og siger hej (har termin på Fredag).

Om vi skal have flere børn ved jeg ærligt ikke - hjertet siger ja, men min krop egner sig desværre ikke så godt til graviditet (har døjet med en hel del bækkengener i begge graviditeter). På samme tid kan jeg ikke helt forestille mig at det skulle være sidste graviditet denne gang..... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har 3 styk. kaj og lucas på 7 år og elias på 3 år og skal ha en nr 4 på et tidspunk vi ved bare ikke helt hvornår vi går igang endnu. men så er det også slut (siger manden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2,en pige på 8 år og en dreng på 3 år.Så har vi osse en lille engel fra 2005.

Vi skal ikke have flere børn.MEN må tilstå,at det da gipper i mig når jeg ser gravide eller små babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har to - en dreng fra 9 maj 2006 og en pige fra 8 maj 2010.

vil gerne have en mere, men må se om det vil kunne lykkes for os endnu en gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har to bio piger og 2 bonus piger :) derudover har min kæreste også en søn på 18 men ham ser jeg ikke på med bonus mor øjne :) Vi skal ikke ha flere, 4 i alderen 1 til 9 er rigeligt :loveshower

Manden min er stereliseret så vi ikke kommer i en dum situation :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 3 børn, og får ikke flere... i hvert fald ikke hvis lægen har gjort sit arbejde godt nok på manden i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 - føles indimellem som 9 :rolleyes

Og vi skal ikke have flere børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to fantastiske piger på 5 og 8, de har begge fortalt, at de gerne vil have en lillebror som skal hedde Nikolaj.

Jeg drømmer om 4 børn, manden mener dog at 3 kan gøre det....men hvem ved hvad skæbnen bringer os, når vi en dag starter projektet for alvor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har 2, vil gerne have en mere, men det kræver lige en mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to herlige børn nu på 9 og 7 år og ønsker mig meget en lille efternøler på et tidspunkt.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi kun Nadja og skal hvertfald have en mere.. Manden vil kun have 2 i alt så håber virkelig på twins næste gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har 2 fra tidligere, og vi vil gerne have et enkelt sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 skønne tøser på 4½ og knap 2 år. Jeg vil gerne have 1 mere, men manden er i tvivl, så arbejder på at overtale ham.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Malthe og skal bestemt have nr. 2 også. Kunne det planlægges i detaljen, blev lillesøster/lillebror undfanget okt./nov./dec. 2012, så jeg kunne gå på barsel direkte efter endt studie, men sådan fungerer det jo sjældent :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER