Carcassonne

Hvad synes I

23 indlæg i dette emne

Hej :)

Ville høre hvad i synes om denne lejlighed og området osv.

Andre interessante lejligheder?

Vi skal flytte til København til sommer for at læse kandidat på henholdsvis CBS og ITU.

Vi vil gerne ha' 3-værelses idet der så er en fremtid i den og vi kan ha' et børneværelse når vi kommer der til :)

Derudover har vi et krav om at der skal være t brusebad.

Men hvad synes I?

Glemte lige linket :) http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=9912&shopno=260389&fromsite=boligsiden&csref=boligsiden

Redigeret af Bellabum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt ærligt? Lille og dyr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt? Lille og dyr!

Ej hvor sjovt! Mine tanker var "Rigtig fin og billig" :D Men jeg kender ikke priser i og omkring Kbh, troede bare ikke man kunne få en lejlighed for under en mill, som der ikke skal gøres noget ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er lidt lille - men rent økonomisk i forhold til hvor den er henne, synes jeg ikke den er dyr - og slet ikke når man ser på hvor fin stand den er i og hvordan området ser ud...

Jeg ville umiddelbart se det som en god mulighed - der er økonomisk råderum, da den er forholdsvis billig, mulighed for at den kan stige i pris, og selvom det er småt så er der alligevel plads til en baby hvis man udnytter pladsen.. Og i starten hvor I bare er jer to, så er den jo fin stor :)

Vi har 80 kvm, og det er en to værelses - jeg ville til enhver tid bytte den med den der ;) Godt vi bare lejer så... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt! Mine tanker var "Rigtig fin og billig" :D Men jeg kender ikke priser i og omkring Kbh, troede bare ikke man kunne få en lejlighed for under en mill, som der ikke skal gøres noget ved.

Mja jo - men jeg tænker 67 m2 er lidt. Jeg er selv flyttet fra en 2 v'er på 64 m2, hvor jeg var ved at få svip, da min kæreste flyttede ind, så 67 m2 til potentielt 3 mennesker lyder som lidt i mine ører, men det kommer selvfølgelig også an på, om det er nogle gode rum. Sidst men ikke mindst synes jeg ikke Nordvest er et særligt hyggeligt område - men igen det er smag og behag, hvor man føler sig hjemme.

Jeg ville nok selv finde en andelsbolig i en forening (med en sund økonomi, selvfølgelig)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige at den virker ret lille. Dog ikke på billederne. Men jeg bor selv i en 62 m2 som er en 2 værelses - så det må være nogen små værelser.

Der er meget snak om at nordvest er et dårligt sted at bo. MEN min veninde bor der, faktisk lige rundt om hjørnet og hun siger at det er et dejligt område, og at folk der snakker dårligt om stedet nok mere er folk der kommer udefra og ikke bor der. De gange jeg har været på besøg har jeg opfattet det som et roligt og dejligt sted. Jeg har i hvert fald ikke oplevet noget besynderligt.

Men jeg tror nu godt at du kan finde noget større i København til billigere penge. Boligerne er faldet meget i pris på det seneste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den ser fin ud. Den del af NV ville jeg ikke være bekymret for at flytte til.

Man kan se på bilelderne, at dem der bor der nu har barn, så som en begynderlejlighed vil den sagtens kunne fungere.

Jeg er slet ikke inde i priserne på det Københavnske boligmarked, men synes ikke det er specielt dyrt. Den har ligget længe, så måske sælger vil gå lidt længere ned i pris? Selvom der allerede er slået en del af ser det ud til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar.

Dem som mener den er lille, så kan jeg sige at vi nu bor i en kollegielejlighed på 55 kvm (2-værelses) så vil jo være større og vi har det fint her :) og ved også en del som bor på kollegiet som har børn, og der er ikke større lejligheder end vores.

Og ja vi kan godt finde noget større i samme prisniveau hvis vi vil til tåstrup/glostrup, men synes det bliver for meget transporttid. Eller billigere i Ishøj, men er stadig længere væk, og ikke et sted man ligefrem høre godt om.

Skal selvfølgelig også lige se den først :) man sker jo ikke fra den ene dag til den anden når vi bor i Aalborg nu :)

Hvor tidligt mener I at man bør kigge bolig når man gerne vil flytte ind i juni-august?

Mille1981: vil da også spørge om de ikke vil gå lidt ned i pris :) men er lidt svært når vi alligevel først skal overtage den om ½ år :)

mht. andelsbolig så vil det blive dyrer idet man ikke kan lave samme type boliglån og hvis vi skal finde noget ordenligt vil prisen alligevel blive 600.000-800.000, og så skal der jo betales "leje" hver måned på 2500-3000 + forbrug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke I skal være bekumret over pladsen..

Min kæreste og jeg var enige om at vi skulle sørge for at have masser af plads.. Fordi vi jo var to.. Vi fik jo så den vi har nu, på omkring 80 kvm - det er en to værelses, og jeg ville gerne have haft en tre-værelses.. Men den var stor så det var okay...

Vi kunne sagtens skære ihvert fald de 40 kvm væk.. Vi bruger slet ikke vores stue i hverdagen, fordi vi sidder i soveværelset (hvor der også er tv og vores computere står derinde)..

Det handler bare om at indrette sig smart, og udnytte pladsen.. Så det tror jeg ikke er noget problem..

Hvis I skal flytte til sommer, så er det en god ide at begynde at kigge nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns det er en fin lejlighed, kender intet til kbh-områderne så der er jeg ikke til meget hjælp..

Hvis i skal flytte i juli/august ville jeg nok begynde at kigge ret seriøst nu, hvis sælger endnu ikke er flyttet kan de nok overtales til sen overtagelse.. Men eftersom det er købers marked for tiden burde i kunne få prisen lidt ned og stadig kunne forhandle en del om overtagelsesdatoen - er da bare med at klø på :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns det er en fin lejlighed, kender intet til kbh-områderne så der er jeg ikke til meget hjælp..

Hvis i skal flytte i juli/august ville jeg nok begynde at kigge ret seriøst nu, hvis sælger endnu ikke er flyttet kan de nok overtales til sen overtagelse.. Men eftersom det er købers marked for tiden burde i kunne få prisen lidt ned og stadig kunne forhandle en del om overtagelsesdatoen - er da bare med at klø på :goodluck

Skal også lige ha' ringet til ejendomsmægleren i morgen :) men må lige se:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til hvis du overvejer andelslejlighed alligevel. Så vil jeg måske sælge min ;)

Den ligger på Frederiksberg 10 min. på cykel fra CBS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var ikke et område, jeg ville flytte til ...!

Hvorfor ikke tænker jeg så? Kender jo ikke området så er lidt svært at se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til hvis du overvejer andelslejlighed alligevel. Så vil jeg måske sælge min ;)

Den ligger på Frederiksberg 10 min. på cykel fra CBS.

Hehe tja :)

Størrelse? pris? boligudgift om måneden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke tænker jeg så? Kender jo ikke området så er lidt svært at se.

Fordi det bestemt ikke er et "pænt" område - det er ikke byens bedste børn, der kommer der.

Jeg føler mig utryg der efter mørkets frembrud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi det bestemt ikke er et "pænt" område - det er ikke byens bedste børn, der kommer der.

Jeg føler mig utryg der efter mørkets frembrud.

Der er jeg så slet ikke enig!

Jeg kender flere som bor i området, og det er da helt normale, søde og ordentlige mennesker! Som ikke oplever større problemer end der er alle andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jeg så slet ikke enig!

Jeg kender flere som bor i området, og det er da helt normale, søde og ordentlige mennesker! Som ikke oplever større problemer end der er alle andre steder.

TS spørger jo, hvad man synes, og så gav jeg hende min mening.

Det er helt okay, hvis du har en anden holdning, men det er sådan jeg ser på området ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ide kunne være at tage en tur derover,når man ser lejligheden - også blive en aften, og gå en tur i området og se om man føler sig tryg :) Så kan man ligesom selv opleve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tja :)

Størrelse? pris? boligudgift om måneden?

Sender dig lige en PM ;)

Jeg har en veninde, der har boet i det område. Det er ikke den værste del af NV, men hun var nu alligevel glad for at komme væk derfra. Hun var ikke vildt tryg, når hun skulle hjem fra byen om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen :)

Hmm ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om området når I er så uenige :) Bliver bare endnu mere forvirret :)

Gid man bare havde ubegrænsede midler :) så man ku vælge fuldkommen frit :)

Men i må endelig komme med flere meninger :)

Men jo vi skal også lige se området når vi skal se lejligheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER