Sandie

Vi har været hos fotografen

15 indlæg i dette emne

mine 2 søskende og jeg besluttede os for at tage forbi fotografen med vores kæreste/kone/mand og vores piger for at give vores forældre et billed i julegave.. (forældre ønsker sig jo aldrig noget )

Synes egentlig ikke godt om fotografen, han havde INGEN ideer og efter jeg har set billederne er jeg lidt mere irreteret på fotografen, for der var et billed af os 9 personer i alt som kan bruges hvor alle kigger, men vi sidder så mærkeligt. anyway.. dette bliver så gaven til vores forældre:

380779_10150407996287757_713842756_8619269_1038747270_n.jpg

Lidt andre bedre billeder han tog var af børnene :)

383986_10150407996367757_713842756_8619270_116863557_n.jpg

383697_10150407996702757_713842756_8619273_832968735_n.jpg

Ja vi havde tre møgunger så vi måtte bestikke dem med kiks før de gad sidde og smile ;)

Her er jeg ved at kaste en kiks lige ind i Nadja ;)

385899_10150407996592757_713842756_8619272_1821680416_n.jpg

387717_10150407996872757_713842756_8619274_244031170_n.jpg

Et familiebilled af min lille familie, igen er jeg så irreteret over opsætningen, synes det fotografens opgave at sige vi sidder så jeg højest... det ser så forkert ud.. :angry

375979_10150407996187757_713842756_8619267_443858663_n.jpg

Det sidste billed jeg vil vise jer er faktisk mit ynglings :) Vi var gået hen og prøvede at lege lidt med ungerne for at få dem til at blive på lærred og være glade, men vi kunne ikke rigtig forlade dem uden de begyndte at græde, så min mand sagde til fotografen han skulle til at tage nogle billeder af det, da det lige var mine 2 søskende og jeg der hver sad med vores barn og gaven var jo til vores forældre, så det gjorde han.. dette billed kom ud af det og synes det så godt lige af os søskende med vores piger :wub

387317_10150407996482757_713842756_8619271_1457792017_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det nogle fine billeder! :biglove Men jeg kan godt forstå du er lidt træt af at fotografen ikke rigtig kom med nogle ideer... Det er ligesom hans job <_< Hvor er det nogle skønne piger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er nogle søde billeder :) og gode :) hvor blir Nadja altså stor :)

men hvis man går ind til noget hvor man forventer fotografen har ideerne, så blir man skuffet hvis man ikke har afstemt ens forventninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine billeder! :biglove Men jeg kan godt forstå du er lidt træt af at fotografen ikke rigtig kom med nogle ideer... Det er ligesom hans job <_< Hvor er det nogle skønne piger :7himmel

Tak skal du have :kram2

Jeg synes det er nogle søde billeder :) og gode :) hvor blir Nadja altså stor :) men hvis man går ind til noget hvor man forventer fotografen har ideerne, så blir man skuffet hvis man ikke har afstemt ens forventninger :)

Ja ham fotografen vi plejer at bruge, har flere lærred, alle mulige puder, tæpper, bobler, bolde osv. og hele tiden retter p åen af man skal stå lidt længere fremme osv. osv. Ham her sagde bare, "prøv at stil jer hen" og så tog han 3 billeder, og sagde har i nogle foreslog eller ? og så var der skide koldt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme fotografer er bare det værste <_< Og jeg kan godt følge dig i det med at han burde have sat jer lidt anderledes, nu du siger det... Men hvis du ikke havde sagt noget, så ville jeg ikke have tænkt over det. Og det er helt sikkert nogle skønne billeder alligevel!!!! I ser smukke, dejlige, glade, naturlige og kærlige ud, og det er jo DET jeres forældre vil blive glade for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er nogle fine billeder men vil give dig ret de er ikke særlige kreative.

Men i er også mange mennesker som skal være på billede.

Nå men hold fast du og din familie i ser så søde og smukke ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt det smukkeste billede er det af dig og dine søskende og jeres børn.. :loveshower

Kan godt se opsætningen er lidt underlig på den første, hvor der ligesom er en på bagerste række der sidder lavt og de andre højt osv.. <_<

Jeg havde altså klaget..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det ærgeligt at fotografen var sådan <_<

Jeg er så vild med din Nadja. Hun er sådan en kær pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige kigget dine billedet og håber da heller ikke det har været alt for dyrt - jeg ser fejl på fejl som den fotograf har lavet (opsætning, pigerne har sko på og sidder på numsen - så det er skosålerne man ser)... Men synes dog at det er dine søskende og dig - og jeres piger er et rigtig dejligt billede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser i skønne ud :loveshower særligt det sidste billede er jeg vild med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig gode billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at det er en dårlig fototgraf I kom til :( Når man betaler for det skal det sq også være i orden! Kan godt se nogle af de ting du skriver, men syntes alligevel, at det er nogle skønne billeder :loveshower Elsker simpelthen Nadjas frække smil :kuller Og så kan I da ikke lyve jer fra, at være søskende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overordnet set nogle skønne billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er nogle skønne billeder, og hvor er prinsessen dog blevet stor :) :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se nogle af de ting, du skriver, enig, men til gengæld er billederne også dejligt naturlige (I er smukke allesammen), jeg kan simpelthen IKKE fordrage, når de er for opstyltede og stylede.

Jeg synes, der er så mange fotografer, der arbejder på samme måde og laver den samme slags billeder som for eksempel et barn, der skal sidde med hånden under hagen, billeder med alt for meget softfiltereffekt eller forældre, der skal holde deres sovende spædbarn i hånden på strakt arm. Det er selvfølgelig smag og behag, men alt for iscenesat for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER