Guest

Hvor handler I dagligvarer?

44 indlæg i dette emne

Jeg handler som regel i Irma eller Føtex til de store indkøb, og hvis jeg mangler noget enkelt kan det godt bare blive Kvickly eller Netto.

Jeg møder mange der undrer sig over at jeg som ung og studerende kan have råd til at handle i Irma, men jeg syntes bare lidt det handler om priotering. Desuden går jeg meget op i økologi og kvalitet, og det syntes jeg at jeg får i Irma.

Elsker deres grøntafdeling - har aldrig fundet noget råddent frugt og grønt der, som jeg har i mange andre butikker.

Hvor handler du henne? Og er der en speciel grund til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lige et eksempel på en indkøbsliste. Jeg handler for 2 personer, én gang hver anden uge. Dog køber jeg lige mejerivarer hver uge.

381216_2840292446106_1223143209_3182678_167005471_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os handler vi i Aldi, Kiwi, Fakta, Bilka og Kvickly hold da fast vi handler vist hvor der er åbent når vi mangler :-))))))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I Irma på Fyn?! :o

Før vi flyttede boede vi 20m fra en helt ny og meget stor Netto der var helt fantastisk - den kommer vi til at savne! Vi handler basisvarer i billige butikker (før Netto - nu Fakta, da her ikke er en Netto) og så køber vi luksusting og specialvarer i Irma/Føtex og lignende. Her der det så hovedsageligt Super Best, men jeg må indrømme, at jeg ikke er imponeret so far <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I Irma på Fyn?! :o

Før vi flyttede boede vi 20m fra en helt ny og meget stor Netto der var helt fantastisk - den kommer vi til at savne! Vi handler basisvarer i billige butikker (før Netto - nu Fakta, da her ikke er en Netto) og så køber vi luksusting og specialvarer i Irma/Føtex og lignende. Her der det så hovedsageligt Super Best, men jeg må indrømme, at jeg ikke er imponeret so far <_<

Jeps, der ligger en Irma inde Vestergade i Odense. Jeg elsker bare den butik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at spørge hvormange børn har du i madpakke alderen. For det er godt nok en voksen indkøbssedel ( ingen kritik ) jeg mangler alle de sjove ting til madpakken :-))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at spørge hvormange børn har du i madpakke alderen. For det er godt nok en voksen indkøbssedel ( ingen kritik ) jeg mangler alle de sjove ting til madpakken :-))))))))

Hehe. Jeg har ingen børn, så der er ikke nogen med. Det er til to voksne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nødt til at spørge hvormange børn har du i madpakke alderen. For det er godt nok en voksen indkøbssedel ( ingen kritik ) jeg mangler alle de sjove ting til madpakken :-))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. Jeg har ingen børn, så der er ikke nogen med. Det er til to voksne ;)

Hé hé så forstår jeg bedre blinkende smily :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi handler stort ind 1 gang i måneden, og så skal vi kun hente småting i løbet af måneden. Vi handler i vores lokale spar, fordi den faktisk er lige så billig som de billige forretninger som Netto. Og det ikke kan betale sig, at køre til Hammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi handler stort ind 1 gang i måneden, og så skal vi kun hente småting i løbet af måneden. Vi handler i vores lokale spar, fordi den faktisk er lige så billig som de billige forretninger som Netto. Og det ikke kan betale sig, at køre til Hammel

Ej det ville jeg gerne laver du så madplan for en mdr af gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det ville jeg gerne laver du så madplan for en mdr af gangen

Nej det gør jeg egentlig ikke, jeg sørger bare for at købe forskellige slags kød og frosne grønsager. Så vi har noget at vælge imellem. Jeg køber også to pakker stegeposer, for det meste af det af det ikke hakkede kød, det kommer jeg i stegeposer i ovnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber ind i Kvickly, rema1000 og alt kød/pålæg/chauteri køber vi på mit arbejde :)

vi laver madplan for en uge af gangen, en gang om måneden køber vi kæmpe ind af konserves, frosne grøntsager, tørvare og melsorter.

Ligesom jeg en gang om måneden bager jeg rugbrød og grovboller til en hel måned :) vi køre en stram madplan med:

1 grød/vegetarisk/brød dag

1 fiske dag

1 kylling/kalkun dag

1 oksekøds dag

1 svinekødsdag

1 hyggemads dag (typisk fredag, pizza, burger, mv)

1 søndags middag med 2-3 retter

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber ind i Kvickly, rema1000 og alt kød/pålæg/chauteri køber vi på mit arbejde :)

vi laver madplan for en uge af gangen, en gang om måneden køber vi kæmpe ind af konserves, frosne grøntsager, tørvare og melsorter.

Ligesom jeg en gang om måneden bager jeg rugbrød og grovboller til en hel måned :) vi køre en stram madplan med:

1 grød/vegetarisk/brød dag

1 fiske dag

1 kylling/kalkun dag

1 oksekøds dag

1 svinekødsdag

1 hyggemads dag (typisk fredag, pizza, burger, mv)

1 søndags middag med 2-3 retter

:)

Og så forstår jeg ikke hvordan man kan finde mad til alle de ting...Jeg har problemer nok med at finde mad til "normale" dage...Så gad virkelig godt at have nogen fif hvis du har nogen gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stor handler i Føtex - én gang om ugen - og ellers klarer jeg de resterende ting i Super Brugsen her i byen.

Vi går stort set aldrig i Netto - da Brugsen og Netto prismæssigt ikke er så langt fra hinanden at vi vil finde os i og blive behandlet SÅ dårligt i Netto, som man gør her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Handler i føtex fordi det ligger lige i nærheden (eller er vel 100 meter derned :)) men kan godt se på budgettet at vi bruger lidt mere end vi gjorde da vi handlede i fakta, netto, aldi og rema..... Men handler også stadig i Rema når jeg kommer forbi(ligger en dejig Rema i vejgaard) men synes dog der er meget forskel på rema i de forskellige butikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor i gåafstand til til fakta og Netto. Da Netto er hel ny, er det oftest der små-indkøbene bliver handlet. (Ofte når Erica skal gåes i søvn... :) Tror ikke jeg har været der uden klapvogn endnu! :o)

Ellers er det Bilka eller føtex - havde Kvickly været tættere på kunne det ligeså godt have været der. Savner en Løvbjerg - deres frugtafdeling er frisk og billig og uden "køb flere, spar mere"-tilbud.

Bleer bliver købt i Aldi eller Rema1000, men handler sjældent andet - specielt ikke i Aldi, bryder mig ikke om at støtte udenlandske kæder alt for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun en rema1000 og en spar i byen, så det er der de fleste indkøb bliver foretaget. Så holder jeg øje med bilka, de har sommetider nogle tilbud, som er værd at køre efter (det tager kun 15 minutter at kører derop)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Laver madplan ala Louise bortset fra den kødløse dag.

Handler ind en gang om ugen i Rema1000 og Netto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler primært i Rema1000, men den ligger også nærmest lige om hjørnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rema1000, Fakta, Bilka og Kvickly

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler primært i kvickly 1 gang om ugen, nogen gange i netto eller irma.. Går efter de butikker hvor, der er et stort udvalg af økologiske varer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg handler størstedelen i Rema 1000... De mere specielle ting handler jeg i en etnisk butik, føtex eller i en helsekost. En gang i mellem handler vi stort ind i Bilka hvis vi fx skal holde fest eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER