Guest

Hvordan mødte i jeres bedre halvdel?

45 indlæg i dette emne

:lol Louise fortæl.. vi kan godt klare det.. ;)

:D

Det kan ødelægge meget hvis det kommer de forkerte for ørene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D

Det kan ødelægge meget hvis det kommer de forkerte for ørene ;)

Mine øre er ikke forkerte... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

John og jeg er begge FDF ledere i samme kreds,så vi har kendt hinanden siden 2001 ca.. jeg har altid syntes at manden var VIRKELIG underlig og troede faktisk også at han var Bøsse... :)

Nå men jeg blev jo gift med x og vi købte hus og alting.. og en dag elskede han mig ikke mere, og han havde været sammen med en anden :(

Vi skulle på lejr den weekend, og jeg var ked, og græd ud hos mine venner ( mine med ledere)

John trøstede mig måske en del, men lagde ikke mærke til det...

Senere skulle vi så til en kammerats fødselsdag, og vi festede drak og havde det sjovt... jeg dansede rigtig meget med john, stadig i den overbevisning at han var Bøsse.

vi skulle alle sove, i soveposer, hos kammeraten, og alle havde taget pladser i stuen... nå, der var ikke plads, kunlige ved siden af ham der kastede op, nej tak.. så jeg tøffede nedenunder i kammeratens soveværelse.. her lå John på gulvet, så jeg lagde mig ved siden af ham, og vi snakkede længe... på et tidspunkt siger han "Må jeg kysse dig" og undrende og måske lidt højt siger jeg "Jamen er du ikke bøsse?" :lolhit

Men nej det var han ikke, og han havde længe været vild med mig..... og så kyssede vi, og har været sammen siden....

:loveshower :loveshower :loveshower

HAAAAAAAAAAAHAHAHAAHHAHHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! ÅÅhhhh elsker jeres historie og din bramfrihed :D Kan lige se Johns øjne spile sig op af bare forbløffelse over dit spørgsmål! LOL :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo været enlig mor siden Jonas var 5 mdr gammel og da han var 2½ år gad jeg ikke rende i byen mere, og det jo heller ikke så tit man kan komme til det, når man er moar til sådan en lille gut. Så jeg begyndte at chatte og netdate.

Meldte min ind på Dating.dk og efter mange håbløse og kiksede og jeg ved ikke hvad - dates, havde jeg givet op...Så en søndag eftermiddag lå der en mail i min dating-indbakke fra Gufgaf....ja :rolleyes: bare navnet!!!

Nå men han havde vedhæftet et billede og da jeg så det tænkte jeg bare...nåhhhh ja det er da....det er ....hvad ER det nu han hedder....hvor ER det nu jeg har set ham....jeg VED jeg har set ham op til flere gange, men kan den dag i dag stadig ikke huske hvor! :D

Nå men jeg havde lært af bitter erfaring at mødes med folk hurtigt efter første mail, istedet for at bruge tid på at fortælle livshistorier, hvis fyren viser sig at være en idiot alligevel. Så vi aftalte at mødes om onsdagen kl 12 på Marielyst, på en café dernede. Det er et strand-feriested på Sydfalster.

Jeg var der i god tid....skulle jo se ham ankomme, i tilfælde af han så dum ud kunne jeg jo smutte ;)

Men han kom til tiden - og han så så sød ud som han kom gående :) Vi købte noget sodavand og gik så ned på stranden for at snakke....og vi snakkede og snakkede lige indtil kl lidt i 24, hvor jeg desværre var nødt til at køre hjem og være mor igen. Mine forældre havde passet min dreng.

Havde det bare sådan med ham, at jeg havde kendt ham altid....så vi sås igen allerede to dage efter, og dagen efter igen og dagen efter og ugen efter lå hans sokker i mit hjem og et par dage efter stod hans pc der også og så ku han lige så godt tage resten af hans tøj med også :)

Jonas tog ham også ind med det samme og de har det super godt sammen. :) Så...hurra for dating.dk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen i må da os gerne få vores historie :) Der kommer lige lidt forhistorie, for ellers hænger det ik helt sammen ;)

I september 2008 skred mi daværende kæreste, da han ik elskede mig mere. Jeg græd snot i stænger, trøsteshoppede og det hjalp ik. En pige jeg havde mødt et par gange, spurgte om jeg ville med ud at bowle med hende og et par andre piger, og jeg tog med, selvom jeg hverken havde lyst eller råd. Vi havde den sjoveste tur i byen, og jeg endte med at søge arbejde på et værtshus i en brandert :lolhit Jeg fik jobbet, og fik min lyst stillet med at komme ud.

Som pige, snakker man jo meget om hvilken slags gut man gerne vil ha, og mine krav var faktisk simple. De eneste krav var at jeg ville altså IKKE ha en fyr der havde børn. Been there, done that! Og jeg ville ik have en der var dørmand, da jeg jo ku se hvordan de var når de var på arbejde. De snaver jo med gud og hver mand :D

Da jeg havde arbejdet der i et par måneder, fik vi en ny dørmand. Jeg spurgte min veninde/barchefen om han var lækker, og det svarede hun nej til. Jeg skulle arbejde med den nye gut på hans første aften. Ihh hvor synes jeg han så lidt lækker ud. han virkede meget reserveret og snakkede faktisk ik rigtig til mig (jeg stod i garderoben, så vi stod lige ved siden af hinanden hele aftenen) Jeg tænkte at han ville nok ik ha sådan en pige som mig, da han så meget veltrænet og "smart" ud og jeg er en lidt rund pige med hang til søde sager ^_^

En dag skulle vi alle fra diskoteket ud og spise, og vi ville høre om ham den nye ville med. Jeg blev sat på opgaven, og skrev til ham. Det ville han ikke. Hmm.. Min stædighed trådte ind, og jeg plagede hele dagen. Vores anden dørmand, som kendte ham den nye i forvejen, sagde han var MEGET genert, så vi skulle bare klø på. En hel dags plageri gav pote, og han tog med ud at spise og spille pool, til trods for en fiberspængning i ryggen :D Han tog tidligt hjem, for han skulle holde fødselsdag for hans datter <_<

Vi endte med at begynde at sms'e sammen og røg på msn. Han mente ik han nogensinde ville finde en kæreste, og selvom jeg egentlig ik var interesseret i ham (i kender godt det med man egentlig hellere ville ha noget andet, ik?) Nå men vi skrev faktisk hver dag, og han blev ved med det med at han aldrig ville få en kæreste. Jeg spurgte ham om hvorfor. Han sagde at vi alle havde vel noget ved vores krop vi ik var glade for, og jeg sad og kiggede på min lidt for tykke mave og tænkte, ja det har vi da. Jeg spurgte ham om hvad der da var galt med ham siden han havde den holdning, og jeg fik en laaaaang besked på msn hvor der stod at han var født med tarmene udvendigt, så han havde et kæmpe ar på maven og ingen navle, og han havde meget meget tydelige blodårer på benene. Lige da jeg fik den besked, gik mit net ned! :o Han troede jeg loggede af, fordi jeg synes det lød ulækkert, og jeg sad febrilsk og prøvede på at få nettet til at virke igen, så jeg kunne svare ham. Der gik en halv time, så kom det op at køre igen, og jeg fik svaret ham at det synes jeg altså ik lød af noget.

Et par dage efter inviterede han mig i biografen. Vi sad heeeele filmen og begge havde lyst til at kysse den anden, men ingen af os turde gøre noget ^_^ Det skrev vi om på msn de følgende dage. Han inviterede mig ud til en film ugen efter. Det skulle være søndag aften, da han skulle ha sin datter den weekend. Det blev torsdag, og han brokkede sig lidt over hvorfor der var så lang tid til søndag. Jeg sagde jeg da bare ku hoppe på en bus og komme ud. Manden som er utrolig genert og ik særlig spontan, sagde dog ja, men stressede for at få hytten til at se lidt pæn ud. Vi sad pænt ved siden af hinanden og så Blå mænd. Da filmen nærmede sig slutningen, og Thure Lindhardt kysser pigen til slut, tænkte L at hvis Thure kan, så ku han os, så han nærmest springer på mig og kysser mig. Vi kysser en del og jeg tager hjem. Om lørdagen, skulle jeg til Århus, og da hans datter er vild med katte, spørger jeg om de vil passe min killing mens jeg er dernede, og det vil de gerne. Jeg kører ud med den inden, og vi får kysset lidt i smug. Det samme da jeg henter katten om aftenen. Om søndagen kommer jeg ud og vi skulle se en good film i følge ham. Efter 10 minutter siger jeg til ham at jeg synes det er en virkelig ringe film (kan ik engang huske hvad det var for en. Den var bare super dårlig) Så han sætter noget andet på. Pludselig ser han lidt underlig ud i hovedet. Jeg spørger ham hvad der er i vejen. Han kigger på mig og ser utrolig genert ud og siger "Jamen jeg tænkte bare på om vi egentlig er kærester nu?" og mit svar blev noget i stil med "jamen det kan vi da godt være" :lolhit

Og sådan gik det til at jeg blev kærester med manden der ejede alle de egenskaber jeg ikke ville ha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge brugere på heste-nettet.dk og har på et eller andet tidspunkt udvekslet msn-adresser

Første gang vi skrev sammen har været omkring 2006 og han bilder mig ind at han er 13 år og ikke ved om hans hest er araber eller shetlænder (Til dem der intet ved om heste så er de to MEGET forskellige), han bliver blokeret og så taler vi ikke sammen igen før i 2008 hvor jeg ryder op på msn. Jeg fjerner af en eller anden grund blokeringen og så begynder han at skrive. Jeg er SÅ færdig med mænd jeg har mødt på nettet, så jeg prøver at ignorere ham men han er bare IKKE til at slippe af med, og inden jeg får set mig om, så er jeg faktisk ret vild med ham :biglove

Der er bare det lille problem at jeg bor i midtjylland og han i Roskilde, så en dinner-date er ikke sådan lige at arrangere. Til sidst kan vi bare ikke lade være, og jeg pakker en taske og springer på toget til Roskilde

Vi har en fantastisk date, hjemme ved ham (hvor jeg også skal overnatte) med pizza og gyserfilmen IT. Vi sover i ske hele natten, og næste morgen kysser vi første gang og jeg husker det som at komme i himlen :loveyou

Vi rejser frem og tilbage mellem jylland og sjælland i weekenderne i 2 mdr og det går slet ikke, så han begynder at kigge på en lejlighed til os og ender med at købe en 3vrl som han sætter i stand til os, og vi flytter ind på vores 5 mdrs dag

I søndags var det 2 år siden vi flyttede sammen og jeg har aldrig fortrudt, selvom det betød at jeg flyttede fra hele min familie og mine venner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores historie kan gøres meget kort :)

Vi var begge i butikslære og mødte hinanden på et skoleophold for snart 11 år siden :loveshower Min kære mand var bare 19 år og jeg var 21 år..

Siden har vi været sammen.. og blev så gift for 6 år siden :biglove

Han stoppede dog butikslivet hurtigt derefter og har siden været i forsvaret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså en skøn tråd, denneher :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

købte hus med min eks. I huset ved siden af bode et sødt ung par med 2 børn. Vores mindste søn legede med deres store pige.

men de solgt så huset 1 år efter for at bygge et nyt hus.

min mand hjalp dem en del nede ved huset,hvor jeg var med. Blev så forelsket i C,vi holdt det på sms plan i ca 1/2 år

så opdagede min eks det,og siden har jeg boet sammen med C

det er nu 6 1/2 år siden vi blev gift for 1 år siden,bor i det hus de var igang med. Har også fået en søn sammen,så vi har i dag 6 børn tilsammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødte hinanden i toget i 2006 - vi pendlede dagligt til Århus fra Viborg hvor vi begge læste på handelshøjskolen. Vi havde begge kærester (Axel boede sammen med P i hus og det hele og jeg sammen med min B) så vi var bare venner/Train-buddies og delte en del fælles interesser, f.eks. indenfor det politiske. Jeg flytter til Århus så vi stopper med at køre i tog sammen og det bliver kun til 'Hej' når vi mødes på gangen på skolen og til reception da jeg er færdig med min bachelor og Axel med kandidaten hvor han fortæller han skal giftes! I november/december 2008 beder han mig om venskab på FB - vi har ikke snakket sammen læææænge på det tidspunkt så jeg skal virkelig grave frem hvem det er (jeg kendte ikke hans efternavn) men godkender venskabet og finder jo ud af det er min gamle tog-kammerat :) Axel spørger om vi skal mødes til noget kaffe og jeg tænker at det nok er fordi han har noget møde i Århus - så jeg siger så ja.. Han ændrer det til middag og stadig er jeg sådan 'Ehh ja men altså hvorfor?'. En lørdag skriver han om jeg er i byen i Århus da han er ude med venner - jeg er til julefrokost med arbejde men beslutter mig for at ringe til ham (i min 10-hestes brandert sidder jeg på gulvet på toilettet på hotelværelset i min kæmpe tylkjole og heels og ringer!) og spørger om han ikke bare er helt vildt lykkelig nu hvor han snart skal giftes og sådan... Der bliver meeeeget stille og så fortæller han at de er gået fra hinanden og det er jo derfor han gerne vil ud og spise med mig! Ahhh der faldt 10-øren... Vi mødtes så til verdens BEDSTE date! Jeg var så nervøs for at være rebound-girl men det har aldrig været et issue... Vi flyttede sammen i februar/marts og købte samtidig hus med overtagelse 1.maj 2009. Vi blev gift 11.September 2010 og venter barn til december, på vores 2-års dag :)

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total kedelig historie; Morten og jeg mødtes igennen et hold fælles venner - som er vores bedste venner den dag i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaa - i må da også gerne få vores historie :)

Jeg var taget til Ollerup på sydfyn for at besøge min veninde der dengang gik på Den Frie Lærerskole & for at tage til Baal koncert i Odense (12/5 '05) sammen med hende og Frederik. Jeg havde mødt Frederik på skolen nogle gange før - første gang ca ½ år tidligere - og havde også siddet og snakket med ham hele natten sidst jeg var dernede (imens min veninde var faldet i søvn på sofaen og lå og snorkede til vores store morskab). Jeg synes han var vildt sød & var egentlig allerede dér blevet godt småforelsket - men havde tænkt at det jo ikke nyttede noget, da jeg boede i Albertslund.

Der var gået et par måneder (hvor jeg havde tænkt meget på Frederik) da min veninde ringede og spurgte om jeg ikke skulle med til Baal koncerten - og eftersom det indebar både fantastisk musik og selskab af min veninde og Frederik, synes jeg det lød som verdens bedste idé :)pludselig var afstanden alligevel lidt ligegyldig.....

Det var en fantastisk koncert - og en skøn aften i det hele taget :wub Vi har været sammen siden den aften - flyttede sammen efter ½ år og blev gift d. 19/7 '08.

post-638-072797600 1290943336_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Sikke nogle dejlige historier :loveshower

Min kæreste og jeg mødte hinanden på arbejdet.

han var gift på 10ende år og jeg boede i hus med min kæreste.

Vi havde kendt hinanden et års tid og i en ti hestes brandert til en julefrokost fik vi vist snavet godt og grundigt på dansegulvet.

Efter det skete der ikke mere, men jeg var der klar over at jeg ikke elskede min nu ex kæreste mere, vidste bare ikke helt hvordan jeg skulle komme ud af det med nyindkøbt hus osv.

Til marts skulle vi så på skiferie med arbejdet, og jeg havde slet ingen planer om noget videre forløb med min nuværende kæreste, men alligevel hang vi sammen allerede fra første aften.

Da vi kom hjem gik jeg fra min kæreste 14 dage senere, og min kæreste gik fra sin kone efter 3 uger.. som han ifølge ham har levet i et død ægteskab med 4 år.

Vi har boet sammen siden og er hinandens soulmates :loveshower sammen har vi Alma og vil gerne snart købe hus og med tiden giftes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes denne tråd er så skøn at læse... Rigtig dejlige historier i alle har :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også bare denne her tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi arbejdede i samme firma, og jeg endte med at kysse lidt med Daniel på dansegulvet til en julefrokost. Lige pludselig lukkede stedet vi var på, og jeg skulle følges med et par kollegaer hjem i en taxa, så vi fik ikke udvekslet numre.

Mandag kom, og jeg tog på arbejde. Jeg hørte ikke noget fra ham de første timer, så arbejdede som normalt. På et tidspunkt ringede jeg til IT for at få noget hjælp til et system, og manden i helpdesken svarede, at han lige ville stille mig over til Daniel... Min hjerne arbejde på højtryk for at finde ud af hvad jeg skulle sige, men i det samme poppede en mail frem fra ham, hvor han spurgte om jeg ville med ud og drikke kaffe :biglove

Vi tog på date, og tiden fløj afsted. Det er den hyggeligste date jeg har været på ever! Da vi havde været sammen 3 måneder købte vi hus, og 2 år efter blev vi gift på rådhuset. Vi blev velsignet i kirken i august, og om et par uger kan vi fejre vores 5-års dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere der vil fortælle ? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jg mødtes helt tilfældigt over en uskyldig chat, hvor vi skrev sammen et par timer, hvorefter vi udvekslede mailadresser, her skrev i så videre sammen en uges tid, hvorefter vi udvekslede mobilnumre.

Den efterfølgende måneds tid var begge vores mobiler rødglødende af sms'er... Manden ville gerne mødes med mig, men jeg var meget tilbageholdende (efter at have fået utallige moralprædikener fra mine forældre om, hvor farligt det kunne være at mødtes med nogle man ikke kendte), men efter lidt tid fik han overtalt mig til at vi skulle mødes et sted, hvor jeg var på hjemmebane og følte mig tryg :) Så vi mødtes d. 28. januar 2006 foran McD i Aalborg, hvorefter vi gik på Jensens bøfhus for at spise - selvom ingen af os kunne klemme ret meget mad ned :) efterfølgende gik vi i biografen og så en eller anden ligegyldig film, som jeg ikke husker ret meget af... Vi sluttede aftenen af med at gå på en lille hyggelig café, hvor vi bare sad og talte og drak varm chokolade :) Herefter fulgte han mig ned til havnen, hvor min bil holdt parkeret og vi skiltes... Ugen efter tog jeg toget til Randers, hvor han hentede mig fra arbejde og vi kørte til Århus, hvor vi var på restaurant og i biffen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.. Endnu en hyggelig tråd :loveshower

Jeg mødte min mand for 6½ år siden, hvor jeg egentlig opfattede ham som "Den nye, sure dørmand" på et af vores lille bys 2 diskoteker.

Jeg havde dengang min faste gang i byens natteliv, hvor jeg sagtens kunne feste torsdag, fredag og lørdag uden at kroppen stod helt af :badgirl Nogle af mine veninder talte en del må ham, og det kom jeg også selv til - og jeg synes bare, at han var drøncharmerende, jo mere jeg kom ind på livet af ham ^_^ En torsdag var vi nogle tøser, som smuttede afsted for at få en enkelt øl - som pludselig endte i en større brandert, hvor jeg havde flirtet igennem med Hans :D Resten af weekenden flirtede jeg faktisk ikke med ham, for var egentlig noget forvirret over det hele, for han havde også flirtet en del med en af mine veninder forinden da <_<

Ugen efter var vi atter afsted i en pokkers brandert, og der gik jeg all in :P Så jeg fik ham scoret - for så at tage hjem knap 30 minutter senere, uden at give ham mit nummer eller noget som helst :rolleyes Heldigvis fik han det af en af mine veninder, også startede en intens sms'en, som gled over I, at vi blev "gode venner" og kærester :wub Det tog faktisk lang tid før jeg følte, at jeg "havde styr på ham", for han var mig faktisk utro, da vi havde været sammen i en 3 måneders tid. Men den modgang vi havde dengang, det er helt blevet vendt :) Så her den 22. april kan vi faktisk fejre 6 års dag :wub

Set i bakspejlet, så startede vi vores forhold helt baglæns; Vi skændtes ofte det første år til halvandet i forholdet, hvorefter det lige så stille blev normaliseret - og i dag skændes vi faktisk aldrig, vi mundhugges blot - og tit er det faktisk kun for at trodse hinanden :rolleyes Efter vi blev gift sidste år, er det også som om, at vi har fået helt styr på hinanden og ved, at vi virkelig gerne vil hinanden alt det bedste, og vores forhold bliver bare bedre og stærkere for hver dag der går :glad

Han har ellers haft en del kæreste udskiftninger igennem tiden, men 2005 blev hans skæbneår. Som mange fra hans familie sagde til brylluppet, så havde de ved første øjekast spottet, at jeg vist var kommet for at blive - og at der endelig var kommet en tøs, som kunne give ham kam til hans hår :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER