Lotte

Hård og spændt livmoder om aftenen

7 indlæg i dette emne

Hej piger...

Jeg kan jo selvfølgelig ikke huske hvordan det var første gang, og desværre så havde jeg dengang profil på BK som nu er BX og jeg har ikke været derinde i laaaaang tid, så er blevet slettet :( så nu kan jeg ikke se alle mine gamle indlæg om første graviditet.

Nå men, specielt om aftenen, har jeg en virkelig hård og spændt livmoder, når jeg lægger mig fladt på sengen kan jeg virkelig tydeligt mærke den hårde bold, som efterhånden er ret stor.. men er det normalt at livmoderen er så spændt??

andre der har en hård kugle i maven om aftenen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne godt lyde lidt som nogen plukveer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg mærkede på min mave i morges, inden jeg stod op, føltes den som en helt hård kugle. Men jeg kunne kun mærke den ved at føle på maven - og kunne altså ikke mærke noget anderledes inde i maven. Jeg er førstegangsgravid, så alt er nyt for mig, og jeg ved derfor ikke, hvad der er normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja umiddelbart tænkte jeg jo også plukkeveer - det gør ihvertfald sådan små ondt (ikke ondt ondt) ligesom med plukkeveer.. med jeg synes bare det er meget tidligt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at opleve at maven pludselig strammer helt sammen og bliver tung og hård, men det varer kun et kort øjeblik. Havde overhoved ikke overvejet det kunne være plukveer, da det er første gang jeg er gravid, og ikke havde en anelse om hvordan de egentlig kan føles...

Men har nu læst mig frem til, at man kan begynde at mærke plukveer allerede fra uge 14, selvom mange først mærker det når de når til 3. trimester, så det kan nok sagtens være det... Det gør heller ikke ondt ondt for mig, når det er, men det kan måske være fordi livmoderen ikke er så stor endnu..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukkeveer kan komme meget tidligt når man har været gravid før. Så mon ikke det er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dem også, men havde ikke helt tænkt på plukveer.. Men det er det jo nok nu hvor jeg tænker mig om :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER