ennas123

ØV ØV ØV..

10 indlæg i dette emne

Var hos lægen igår da jeg gennem de sidste par uger har fået mere og mere ondt i lænden, bækken, baller og nogle gange helt ned i benene.. Og lægen konstaterede at jeg har bækkenløsning.. ØV.. Er nu sygemeldt på fuldtid og skal holde mig helt i ro.

Hvordan har i andre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler med dig, og så at det sker så tidligt i graviditeten:(

Håber det hjælper dig at være sygemeldt og slappe mere af... god bedring herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls!!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls :kram Håber virkelig det hjælper dig at kunne tage den med ro nu så.. Men det er svært sådan noget, for det er jo ikke bare arbejde man har det svært ved men også mange af hverdagens øvrige gøremål.. Føler med dig!!

Frygter lidt det samme er på vej til mig, men krydser fingre for at jeg kan holde det væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv øv det var tidligt... jeg begynder at kunne mærke mit bækken nu, har hypermobile led og havde også BL i sidste graviditet... har forespurgt min JM at påbegynde akupunktur når det bliver værre, hvilket jeg ved det gør :( håber dog at der går mange uger endnu før end mit bliver for slemt..

Hold dig i ro, varme bade hjælper.. sædevarme i bilen er dejligt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det træls for dig.. Må lige spørge; bliver man sygemeldt med det? Eller er der mulighed for at arbejde lidt ved siden af? Jeg frygter jeg har det, og kan ikke klare tanken om at skulle være hjemme konstant.. Skal til JM i morgen, så må jeg høre hende om hvordan og hvorledes, ellers må jeg til lægen.. Fejlede intet sidste graviditet og kunne cykle rundt selv i uge 40! Og denne gan synes jeg bare jeg har gener og kan mærke min krop hele tiden.. dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder virkelig træls. At få bækkenløsning allerede. Puha, så er der lang tid til maj.

Jeg døjer også rigtig meget med bækkenet, jeg går lige nu til fys 2 gange om ugen. I morgen skal jeg prøve akupunktur, er meget spændt på om det kan gøre noget. Jeg har været sygemeldt i små 14 dage og nu skal jeg prøve tilbage på arbejde fredag. På den ene side glæder jeg mig helt vildt, på den anden side er jeg bange for at jeg finder ud af, at mit bækken ikke kan klare det.

Så jeg er meget spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det træls for dig.. Må lige spørge; bliver man sygemeldt med det? Eller er der mulighed for at arbejde lidt ved siden af? Jeg frygter jeg har det, og kan ikke klare tanken om at skulle være hjemme konstant.. Skal til JM i morgen, så må jeg høre hende om hvordan og hvorledes, ellers må jeg til lægen.. Fejlede intet sidste graviditet og kunne cykle rundt selv i uge 40! Og denne gan synes jeg bare jeg har gener og kan mærke min krop hele tiden.. dry.gif

Ja, jeg er blevet sygemeldt pga af bækkenløsningen. I min sidste graviditet havde jeg også bækkenløsning, der gik jeg ned i tid og fik skånearbejde. Men det kan ikke rigtigt lade sig gøre på mit nuværende arbejde, desværre... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde ord! De varmer!

Og ikke nok med bækkenløsningen nu er min søn på 2½ syg med høj feber, hoste, snot og opkast... øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig.

Øv øv. Det er da trist at høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER