Nitzen1987

Blod i mit udflåd

25 indlæg i dette emne

Nu er jeg begydt at få frisk blodig udflåd, men kun når jeg er på toilet, så det er ikke noget der kommer ud "automatisk" som når man har mens.... Tænker om det kan være fordi jeg hyggede med min mand i søndags? :hump eller hvad.... håber inderligt ikke at det er tegn på en SA :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen ide, men det håber jeg ikke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt få noget blodigt udflåd efter sex fordi dine slimhinder bliver mere sarte.. så længe det ikke er mere end det tror jeg ikke du skal være urolig, men tager det til i styrke ville jeg nok kontakte min læge, selvom han ikke kan gøre hverken fra eller til ved en SA kan du måske blive scannet og få vished om alt er ok

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo desværre godt være det, men det er altså også MEGET almindeligt at bløde efter sex når man er gravid- gjorde det seæv i min seneste graviditet, hver gang.

håber og krydser for din krop are driller

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde, som jeg skrev til dig sidst, MEGET sarte slimhinder, hun ikke ikke engang tage en prøve med en vatpind uden at jeg blødte... Jeg syntes du skal ringe til lægen og sige det. Jeg blev sent til scanning mange gange i de første 12 uger fordi jeg blødte og vi ikke vidste hvordan og hvorledes. Jeg købte en doptone(angel sounds) fra amazon da jeg også blødte efter uge 12, så kunne jeg selv lægge mig ind og høre hjertelyden og blive beroliget på den facon :)

Summasumarum: Min krop skulle bare finde ud af at den var gravid.. det tog lidt tid men blødte ikke efter uge 18 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde blodigt udflåd i starten af graviditeterne som kom der hvor jeg ellers ville have haft mens.

Ville det være tid til mens hvis du ikke var gravid ?.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde blodigt udflåd i starten af graviditeterne som kom der hvor jeg ellers ville have haft mens.

Ville det være tid til mens hvis du ikke var gravid ?.

Nej det skulle have været i sidste uge, hvis ikke det var fordi jeg er gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er almindeligt, men den dag jeg skulle have mens blødte jeg også en smule og fik afvide af min læge, at der er mange kvinder der bløder i starten af graviditeten..

Men for at få lidt ro på synes jeg du skal kontakte din læge og høre hvordan du skal forholde dig..

Håber det går i sig selv igen meget snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt igen i dag :( Ringede til lægen i mores, hvor jeg talte med lægesekretæren, der ikke mente at det var alarmerende , så længe at det kun var lidt udflåd og at jeg ikke har ondt... så nu venter jeg til mandag, når jeg skal til 1. graviditetsundersøgelse og hører hvad min læge har at sige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig nu? Er der stadig blod?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg så været ved læge for at få lavet vandrejournal, og hun var bestemt ikke tilfreds med at jeg har lidt blod med i mit udflåd, så hun ringede med det samme til gynækologisk ambulatorium på Randers sygehus for at bestille en scanningstid til mig, det blev så til at jeg skal scannes på torsdag for at sikre sig, at der er liv i fosteret/babyen.... Hun sagde dog at det ikke nødvendigvis betyder noget, at jeg har lidt blod i udflådet, men at jeg også skal indstille mig på at det kan være tegn på manglende liv... :( Så nu skal jeg gå i uvished de næste tre dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh :kram2 :kram2 :kram2

Håber de næste 3 dage kommer til gå stærkt.... Det er da ikke til at holde ud at vente på :(

Ville ønske jeg kunne spole frem for din skyld!!

Men du skal hvert fald have nogle flere :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej dog, sender en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

og en masse positive tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :(

Men husk hun også sagde, at det ikke behøver betyde noget, det må du også holde dig fast ved :) :)

Sender i mellemtiden en masse :kram2 :kram2 og håber naturligvis på det bedste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at du får en scanning så du kan få vished - håber på liv og glade dage derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber alt er vel til scanningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre at det er slut med at være gravid for denne omgang :( Det er nu en uge siden, at jeg begyndte at have lidt blod i mit udflåd... har i dag blødt, hvad der svarer til en af de sidste dage når jeg normalt har menstruation.... Så nu glæder jeg mig virkelig til at komme til scanning på torsdag så jeg bare kan komme videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre at det er slut med at være gravid for denne omgang :( Det er nu en uge siden, at jeg begyndte at have lidt blod i mit udflåd... har i dag blødt, hvad der svarer til en af de sidste dage når jeg normalt har menstruation.... Så nu glæder jeg mig virkelig til at komme til scanning på torsdag så jeg bare kan komme videre...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 synes på ingen måde det er ok at du skal vente så længe på at få klar besked :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke forstå hvorfor du skal vente med at få besked... min kusine fik mange akutte scanninger ved at dukke op på skadestuen..

Krydser alt hvad jeg kan for dig... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil tænke på dig imorgen Anita :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER