Tina80

hvor mange penge giver tandfeen

9 indlæg i dette emne

Hvor mange penge får jeres børn når de taber tænderne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

20 kr fra tandfeen under puden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på tanden!

Vores tandfe kan læse de tal der står på tanden som er usynlige for alle andre. Nogle tænder står der 5, andre 10 eller 20. Så det er altid spændende hvad der mon har stået på tanden og hvad der så ligger under puden.

(....og smart for mig der så slipper for at skulle på tanken for at veksle til den rigtige mønt hvis det var samme slags hver gang ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det 20 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo ingen børn endnu, men jeg fik selv en 5'er den gang tandfeen kom forbi mig. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endnu ikke nået så langt, men jeg vil tro der også kommer til at ligge 20 kr her hos os :) Selv om det nu er ret smart med Stikans måde..... (som altid) :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig haft besøg af tandfeen min mor er børne tandlæge så god os tabte man bare tanden og så ikke flere dikke darer. Umiddelbart tror jeg heller ikke leo får besøg sf tandfeen når den tid kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke besøg af tangfeen da jeg var lille, for jeg gik altid bare ned til skole tandlægen og fik dem til at hive tænderne ud, når de blev løse. Jeg gad ikke vente på at tænderne selv faldt ud :D Jeg ved ikke helt endnu om vores børn får besøg af tandfeen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva har fået en 20'er for hver tabte tand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER