Guest baby2011

Så åbner jeg ballet her..

36 indlæg i dette emne

Vi har ikke besluttet hvad vi giver børnene endnu, men på deres ønskeliste står:

Bastian på 4 år:

Flexitrax bane

Togskinner til hans Brio tog

Piratskib i træ ( lirumlarumleg )

Elektrisk tog til Brio tog

Gavekort skoringen

Biler fra Rorri Racerbil

Anne på 2 år:

12" cykel med støttehjul

V-tech peter plys interaktiv telefon - Fætter BR

Gavekort skoringen

Brio Barnevogn Rød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lea på 4 1/2 får

af os forældre: en pakke Barbie(look a like) med 6 ekstra kjoler til og en barbie trolly. Købt i Fakta til 100 kr.

Af andre:

- en Rudolf bamse fra build-a-bear som hun inderligt ønsker sig og forsøger at spare op til selv.

- Måske et lyserødt fleece dækken med prinsessekroner til hendes lille pony (rigtig levende hest.

- denne stofkurv til tøjhund

- denne stoftransportkasse til tøjdyr

- hvis den når at komme på lager få en af pigerne denne frugtkurv.

- jeg overvejer om ikke hun skal have noget at spille læringsspil på...

Maya bliver 2 år d. 8. December, det er både fødselsdags- og julegave-listen:

-

Fra os forældre:

- En hoppeko i købt i fakta til 99 kr.

(overvejer dog at bytte den til en rudy hoppehest (bilka 249 kr, da den vist er bedre afblanceret).

- og formodentligt en hestebamse fra build-a-bear med en "lyd" som storesøster har lavet, eks. "Maya, hesten er her". -giv gerne ideer, så maya kan nyde sin storesøsters stemme (hun elsker sin søster enormt) og får tryghed ved denne.

Af andre:

- Junior seng (arveseng som er magen til storesøsters) hertil ny madras og rullemadras, lagen.

- Løbecykel (gerne i træ), med lav siddehøjde. Ikke fundet endnu. Bliver perfekt til sommer, og det er rart når man har fødselsdag så tæt på jul og er I en alder hvor der vokses fra en del af legetøjet på kort tid.

Mangler I ideer vil jeg virkelig anbefale denne serie til begge køn småbørn. Madserien er et hit her i huset og ser også smukt ud, set med voksneøjene. Der er ideer til alle prisklasser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon får af os en krusedullepingvin,hvem er hvem spillet og en fjernstyret stunt car

bedsteforældrene en lego politistaion nr 7744

faster 1 play dooh modelervoks kage fabrik

moster ? det er en hemmlighed

morfar tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke gode gaver jeres børn får, der bliver glæde i de små hjem :loveshower :loveshower

Jeg har lige i går bestilt en masse Sylvanian families til Mille fra mine forældre, men ellers ved jeg ikke hvad hun får af nogle af de andre <_< <_< Det gad jeg da egentlig godt vide :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i oktober måned (ja ja, det var tidligt) købt lidt til Mynthe på 3 år (4 i slut januar):

2 x Sebra hæklede dukker (Sarah & Lise) + tøj til dem

Bog, Palle Alene i Verden

Kurv med legemad fra IKEA

Filtkager fra En gry og Sif

Og ja.. Ikke mere end det lige nu. Havde udtænkt at hun skulle have sminkebordet fra Moulin Roty så det passer til legekøkkenet, men suk, jeg synes ikke hun har nok plads på værelset. Så har egentlig overvejet at købe den der Penbo Pingvin, selvom jeg ikke er meget for det, så tror jeg hun vil være ellevild med den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at Helma skal have et musik anlæg af en eller anden art fra os. Også får hun af Nora og Balder cd'en fra Lille Nørd. :jul8:

Jeg ved hun fra hendes farmor og farfar får hun et armbåndsur, samt tøj til sin Build a bear :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Harry Potter Lego til min søn på 7 år.

Min datter på 4 år ønsker sig den nye dille Zoo zoo pets - havde håbet nogle af jer havde erfaring med dem.

Har lidt tænkt, at vi skulle købe et rimelig stort sæt, så man ordentligt kan lege med det, men gider heller ikke bruge 500,- på bras :-))

Ved i om det er værd at købe??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Harry Potter Lego til min søn på 7 år.

Min datter på 4 år ønsker sig den nye dille Zoo zoo pets - havde håbet nogle af jer havde erfaring med dem.

Har lidt tænkt, at vi skulle købe et rimelig stort sæt, så man ordentligt kan lege med det, men gider heller ikke bruge 500,- på bras :-))

Ved i om det er værd at købe??

Desværre kender ikke noget til Zoo zoo pets ;) Det har mine unger ikke opdaget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har noget af det der Zhu Zhu hamster halløj - hun leger kun med hamsteren og er slet ikke interesseret i banen.

Vi har besluttet os for en Furreal kat og et Moulin Roty sminkebord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjalte får en Supergodstogssæt fra Duplo.

Silas får diverse Lego og Hero factory

Thilde en scooter med vogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jul lige om lidt og der er styr på gaverne

Emil får en wheelybug (tigeren) og en bruder traktor med lad

Af Noah får han en bus fra fischer price

Noah får Sigurd Barett fortæller bibelhistorier, buzz lightyear

Af Emil får han en Rorri spil til sin DSI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER