babybaby

Hvad ønsker du dig til jul?

10 indlæg i dette emne

Juleønsker.. puha det er svært

Min kære svigermor har efterspurgt juleønsker da hun skal på shopping i sverige i weekenden.. :shop

Men hvad skal man ønske sig..?? Har lavet en liste til manden: Diamanter :rolleyes

Så tænkte på hvad du ønsker dig til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mest fællesønsker, men personligt ville bogen; "Manden, der var MC Einar" vække glæde og julelys i mine øjne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det enste jeg lige kan komme i tanke om, er den nye Rasmus Seebach CD... synes sq det egentligt er lidt ynkværdigt :D (altså ikke CD'en, men manglen på ønsker)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ønskeseddel er at finde på vores hjemmeside her www.aabom.dk

Vi opdaterer den dog stadig hele tiden (ligesom selve hjemmesiden ikke er færdig endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg aner heller ikke hvad jeg ønsker mig. Det må vel betyde, at jeg har alt :biglove

Eller.. Jeg ønsker mig en fastansættelse, både fordi det jo er rart at have et fast job, men også fordi vi gerne snart vil i gang med projekt baby vol. III :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EN BABY!

Ej, jeg synes faktisk,at det er enormt svært, for vi blev gift i september, og jeg havde fødselsdag tre dage efter brylluppet. Så er ret godt dækket ind. Men vi har nogle fælles kedelige voksenønsker, og så tror jeg, at jeg ønsker mig makeup uden parabener og parfume. Det er først her i forbindelse med PB, at jeg har skilt mig af med mine elskede makeupprodukter FYLDT med kemikalier.

Og så bøger.. jeg er uddannet i litteraturvidenskab, så jeg ønsker mig altid bøger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker mig

Gummistøvler i naturgummi

Sovseskål

Bog: Fedmens psykologi

Skål i mega musel

Vase cocoon holmegaard

Cykelbukser fra Fusion

Gavekort Matas

Penge til fremkaldelse af to bryllupsbilleder

Jeg plejer altid at ønske mig tøj også.. Men det er ikke så sjovt når man kun skal tænke over hvad mave og bryster kan være i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en mand som gider hjælpe til når han endelig er hjemme

at mine 2 store drenge får den hjælp de har behov for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER