Guest LilleMig

Robinson

16 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der synes det er åndsvagt i år?

Jeg bliver så irriteret af de deltagere der er/har været med i år... Men bare Søren ikke vinder så er jeg glad :blush Hvordan har i det med Robinson??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig mht Søren.. Bryder mig meget lidt om ham..

Har en veninde som er med, derfor har jeg fulgt det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det slet ikke i år...gider bare ikke det indbyrdes fnidder....ligesom paradise hotel :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig mht Søren.. Bryder mig meget lidt om ham..

Har en veninde som er med, derfor har jeg fulgt det :)

Synes han virker rigtig hånlig- og bestemt ikke særlig sød overfor kvinderne.. Tror jeg havde tændt af hvis jeg havde været med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan simplehen heller ikke have ham søren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig, jeg må nok indrømme, jeg sidder troligt og følger med - det er så langt ude at det er ikke til at lade være med at følge med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har slet ikke tv3, så kan ikke følge med :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig Gitte :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de tøser har ikke været for smarte, det ender med fyrene smider dem ud en efter en, sådan har det i hvertfald været alle de andre år, så de skulle nok have benyttet sig af at de var en del flere kvinder end mænd på et tidspunkt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg kun se det hver 2. gang da jeg ellers arbejder.

Men de gange jeg har kunne se det, har jeg ikke gjordt det, da jeg syndes at det har været noget mærklig noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig, Søren virker lidt som en klovn - håber bestemt ikke han vinder!

Håber faktisk zabrina vinder, synes hun er rigtig cool :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme ser vi det. Vi er fulde af forundring over at pigerne i dag ikke sendte Søren hjem. Han har vundet mange dyster og i mine øjne mest værdig til at vinde, men de vælger at sende ham i finalen - det forstår jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fulgte med i starten, men droppede det da jeg ikke kunne holde fokus - synes bare det er for meget nu og ikke nær så godt som for 10 år siden .... ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også, bliver hurtigt grebet af det, ,men egentlig er det jo bare det samme hver år :) Det er blot forskellige mennesker der er med..

Jeg synes ikke det var været så overlevelsesagtigt som det har været andre år.. Synes de spiser ofte og kom også lige nogle dage på hotelophold osv.

Jeg håber Nikolaj vinder, han er om nogle en rigtig robinson, men synes godt nok også Sabrina er enormt sej.. Hun kan meget mere end man lige tror..

Og det er sandt, lad os bede til de højere magter om det ikke er Søren de vinder, har bare ikke kunne fordrage ham fra dag ét..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod af Robinson ræset for 4 år siden .. det kan bare ikke fange mig mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også, ser det hvert år ;) Jeg fatter ikke, at de ikke fik Søren ud i går de to tøser :blink Jeg synes Søren var træls at høre på til at starte med, men jeg synes ikke det er så slemt mere med ham, ikke efter ham der HC og Hans Ole(Hed han det?) kom ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER