Verdier

Hvor lang tid....

7 indlæg i dette emne

... går der fra man har været ved lægen og har fået taget div. prøver, til man får indkaldelse til NF? Var ved lægen i dag - lidt sent - og har fået vandrejournal osv., men jeg er ifølge min læge 10+4, så der går vel ikke så lang tid inden jeg bliver kaldt ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du får automatisk en indkaldelse fra sygehuset til NF.. mener det er fra 11+3 - 12+7 de laver den. Hilsen Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ikke en indkaldelse, men skulle selv bestille tiden over internettet. Ring evt til sekretæren hos din læge og spørg, hvordan man skal forholde sig i dit område ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ved lægen den 4. oktober og til NF onsdag i sidste uge.

Jeg skulle selv bestille tid til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Synes min læge sagde at de ville indkalde mig.. Men må jo bare væbne mig med tålmodighed.. Glæder mig helt vildt til at skulle til NF..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik af vide jeg kunne ringe hvis jeg ikke havde modtaget mit brev inden for et uge.. heldigvis kom det lige på dagen hvor jeg ellers ville ringe og høre..

NF skal tages mellem 11+3og 13+6 vidst nok, så der er stadig god tid at nå det i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i vores region er standarden vidst at man får indkaldelsen ca 14 dage før tiden til NF.. mange jeg kender her er mellem 12+0 - 13+0 når de er til NF.. jeg er selv 12+4 når jeg skal afsted.. (sys det er lidt sent)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER