tville1978

Nem Id

13 indlæg i dette emne

Er i min verden en genial ting.

Er der nogen der ved om man automatisk får tilsendt et nyt nøglekort, når man er ved a være i bund med nøglerne?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ret sikker på.

Forleden kom jeg ned på at have 20 nøgler tilbage, og så poppede der en skærm frem, hvor der stod at de ville sende et nyt til mig.

Jeg knuselkser også mit nemID...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør de :)

Vil nu ikke påstå jeg elsker mit, men tolererer det da :)

Synes den digitale signatur fungerede bedre for mig, for der skulle jeg ikke huske hvor mit kort er eller hente det i pungen, når jeg sidder ned benene smækket op i sofaen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i min verden en genial ting.

Er der nogen der ved om man automatisk får tilsendt et nyt nøglekort, når man er ved a være i bund med nøglerne?

:kram

Ja du får automatisk sendt et nyt nøglekort.

Mener også det står på kortet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er så rart at det er samme kode til alt.. før glemte jeg altid min kode til skat fordi jeg kun brugte det 2. gange om året... Så jeg er en fan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader NemId, så irriterende man skal have det sk*de kort frem hver eneste gang man skal på netbank. Jeg har slet ikke styr på mine konti på samme måde som før... :(

Digital Signatur var derimod genial! Den var jeg virkelig glad for! Kan godt se det smarte i at man kan logge på fra alle computere - men hold op hvor er det træls man ikke bare kan skrive sine koder og så er man på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader NemId, så irriterende man skal have det sk*de kort frem hver eneste gang man skal på netbank. Jeg har slet ikke styr på mine konti på samme måde som før... :(

Digital Signatur var derimod genial! Den var jeg virkelig glad for! Kan godt se det smarte i at man kan logge på fra alle computere - men hold op hvor er det træls man ikke bare kan skrive sine koder og så er man på.

Det er forskelligt fra bank til bank. Hos Nykredit skal man ikke bruge kortet ved login, kun hvis man fx skal foretage betalinger eller overføre penge til andre konti end ens egne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forskelligt fra bank til bank. Hos Nykredit skal man ikke bruge kortet ved login, kun hvis man fx skal foretage betalinger eller overføre penge til andre konti end ens egne.

Sådan er det også i Spar Nord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget et billede af min nem id som jeg har på min iPhone. Så har jeg det altid med mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget et billede af min nem id som jeg har på min iPhone. Så har jeg det altid med mig ;)

Det ville jeg nok ikke liiiige skilte med.. I tilfælde af misbrug dækkes det nemlig ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Rart at man ikke skal foretage sig noget.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg nok ikke liiiige skilte med.. I tilfælde af misbrug dækkes det nemlig ikke ;)

Har os lige opdaget at den er forsvundet efter opdatering af telefonen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fortalte i går, at det nu er muligt at købe en "NemID-nøgleviser" til erstatning for nøglekortet. Den koster kr. 99,-, men lidt nemmere at have med. Det løser selvfølgelig ikke udfordringen med, at man skal have et eller andet frem/med for at logge på, men nu ville jeg lige dele oplysningen med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER