Susanne

Enhver mors mareridt!

10 indlæg i dette emne

Jeg tror sq hellere jeg ville leve i lykkelig uvidenhed. Lige meget hvordan de prøver at løse det er der ingen lykkelig udvej. Har set samme dilemma bare med et barn på to år, hvor de tvang forældrene til at bytte tilbage igen, hvilket den ene var glad for mens den anden familie var ulykkelig. Sørgeligt det kan ende sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert helst leve uden at vide noget! Man må da have det forfærdeligt når man finder ud af sådan noget! Især hende moderen hvor datteren ikke rigtig kunne lide hende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forfærdeligt, jeg tror også helst jeg ville leve i uvidenhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Det er forfærdeligt!

Jeg ville nok også helst leve i uvidenhed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilslutter mig den ulykkeligt uvidenhed... Øj, det andet ville være forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det må simpelthen være så skrækkeligt.. Jeg ville nok også leve i uvidenhed..

Jeg er altså glad for den måde det foregår her når man føder, at man får sin baby med det samme og man ikke skal undvære sin baby, bare være sammen 24/7 indtil man forlader hospitalet, så ingen fejl kan ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor man skal skilles ad (med mindre det er fordi der er noget i vejen med baby og den skal i kuvøse eller lign.). Baby må da have bedst af at komme op på mors mave med det samme og få hud til hud kontakt, samt et bryst at sutte på. Den kender jo mors stemme og hjerteslag - det må være klart det tryggeste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh et frygteligt dilemma - jeg ved faktisk ikke lige hvad jeg skal mene om det.

Kan se det fra begge synspunkter, men jeg ville da ikke gå af med Leo hvis det viste sig, at han ikke var min!! Men hvad pokker gør man? Øv en grim situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke er også, at jeg helst ville leve i 'lykkelig' uvidenhed... Men så tænker jeg, at jeg da sådan set gerne ville møde mit biologiske barn - også selvom det måske ville vende min verden på hovedet og på mange måder betyde en hård tid.

Umiddelbart har jeg svært ved at se, at den russiske historie kan have en lykkelig udgang, men den er vel også speciel fordi børnene har haft så forskellig opvækst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER