TroldeMor

Drømme om fremtiden

13 indlæg i dette emne

Somme tider, når jeg kigger på Marlon.... Så kan jeg glide helt væk i dagdrømme om fremtiden.

Når han første gang kan kravle ud af sin lille seng, og kommer trissende ind i soveværelset med sin lille bamse i hånden og vil op og putte med mor og far..... :wub

Når han første gang siger "mor" :wub

Når han første gang kommer hjem fra skole, og skal lave lektier ved køkkenbordet, mens jeg laver mad :wub

Og så videre og så videre........

Jeg ved godt at selvsamme ting kan blive irriterende med tiden, og at han også vil lave ulykker når han bliver ældre :rolleyes

Men jeg GLÆDER mig bare så meget til alle de ting som vil komme :loveshower

Og måske er det ekstra slemt fordi han er min første?

Har i andre det også sådan, og hvad drømmer i så om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det også sådan :7himmel

Jeg drømmer om Kristine på sin første cykel (min storebror har allerede købt den :lolhit )

...om at hun rider på sin pony (som vi får hjem på fredag :lolhit )

...om at hun kommer til at gå til svømning lige som hendes mor

...om hendes første sejltur med morfar

...om at hun kommer løbende hen til mig og omfavner mig, når jeg henter i dp eller børnehave

...om at hun holder mig i hånden, når vi går tur

...om at hun giver mig de største krammer

... Jeg kunne blive ved :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh ja.. Det gør jeg også. Jo flere små ting Silje kan nu.. jo mere forestiller jeg mig fremtiden :)

Når hun første gang kommer og siger 'jeg må godt for Far siger..' ..Og jeg udemærket VED hendes far ikke 'har sagt'..

- Hun kommer til at, forsøge at, sno os SÅ meget!

Når hun begynder at få noget ud af vores hund :biglove

Jeg glæder mig til at høre hendes stemme .. altså, sådan med ord. Jeg glæder mig til at bruge tid på at sætte hendes hår, jeg glæder mig til når hun første gang SELV vil bestemme at hun skal have prinsessekjolen på, jeg glæder mig til hun første gang kigger på mig, rækker armene frem og siger 'op mor' :loveshower

Jeg NYDER tiden med hende.. men hoooold nu op jeg glæder mig til fremtiden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om hun siger MOR.. :wub det glæder jeg mig til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Je havde de samme drømme som jer med August og det er fantastisk at tænke på at mange af tingene er sket :loveshower

Med Astrid Marie håber jeg bare på at kunne få et smil and Them i Will e in love

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅÅH :D Du kan TRO jeg drømmer meget, ALT for meget når jeg ser på hende.

Drømmer om hendes første skridt, hendes første ord og sådan.

Jeg drømmer nok allermest om hendes teenage dage, om hendes første kæreste, de første kærestesorger osv.

Der hvor jeg havde allermest brug for min mor, der glæder jeg mig til at være der for min datter. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd :loveshower

Jeg tænker også rigtig meget over mange af de ting, der allerede er nævnt.

Udover det så glæder jeg mig rigtig meget til han skal starte til fodbold lige som sin far. Når vi skal ud og se ham spille i weekenden og løbe rundt med røde kinder. Hvis han da ellers bliver glad for at spille ;)

Jeg har dog også tit nogle triste tanker omkring fremtiden. Jeg holder så ufattelig meget af min lille dreng, så jeg frygter også alle de ubehagelige ting, som han måske vil komme til at møde. Hvis nogen driller ham, hvis han bliver alvorligt syg, hvis han er dybt ulykkelig når han skal afleveres i institution osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg har ikke engang født min lille pige endnu, og jeg drømmer allerede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker tit når jeg ser min lille nevø på halvandet år slå armene om min søsters/sin mors hals og knuge sig ind til hende. Det glæder jeg mig til! At have en lille trold der ved hvor han/hun hører til. ;)

Og PS. Jeg er heller ikke gravid endnu.. Tror jeg da. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger på mine tre vidunderlige unger - og drømmer om dengang de var små, nuttede, duftede at baby og blev hvor de blev lagt så de ikke kunne lave ulykker wacko.gif

Pt. er vi i de år hvor det er værst (tror jeg).

Da de var små kunne jeg stadig lave voksenting som at tage på cafe og have barnevognen med, tage i babybio og se voksenfilm osv.

Disse år er det på børnenes præmisser og ikke tid til mig, så de hyggelige cafeturen med veninderne er nu McD og bifturene med voksenfilm er nu skiftet ud med Smølfer og McQueen.

Når de bliver ældre kan de selv tage på ture med venner og veninder, i biffen osv. og så bliver der igen tid til at jeg kan være voksen og bruge lidt tid på mig selv :)

Og selvom jeg drømmer om fortid og fremtid så nyder jeg da også tiden lige nu (bare ikke de dage hvor jeg kun ser dem en time om morgenen og en time om aftenen og den tid går med mad, tøj af / på og skrig og skrål fordi de er trætte og / eller savner at have mere tid med mig :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg i jeres forum - skøn tråd min mindste er 4 og den ældste 12 og jeg glæder mig helt vildt til at blive BEDSTEMOR

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger tit "Jeg glæder mig så meget til hun kan sidde, kravle, gå, spise normal mad osv..." Jeg har hele tiden tænkt, nyder du slet ikke den tid nu, og de ting hun kan nu..?? :blink Men kan da godt se at det måske er mig den er gal med og ikke ham! HAHA :lol Jeg synes det er helt fantastisk de ting hun allerede kan i forhold til da hun var nyfødt.. Første gang hun løftede hovedet, første gang hun smilte, grinte, begyndte at pludre, greb ud efter et stykke legetøj, holdte et stykke legetøj og ja jeg kunne blive ved! :8:

Selvom jeg synes det er skræmmende at tiden går så strækt og at hun snart gå, snart skal i skole osv. Så tog jeg forleden mig selv i at tænkte...... Hvor jeg glæder mig til hun sidder på gulvet og rækker armene op til mig, fordi hun vil op. Til hendes første kravl, skridt og ord. Til første gang hun skal sige som en ko, et æsel eller en frø! Og til første gang hun skal spise selv. :wub Men jeg nyder tiden med hende nu og at hun stadig bare er en lille fis, som ELSKER at sidde og morgenputte hos sin mor, som nærmest ligner en der er morgensur og som slet ikke parat til at stå op, men bare ikke kan sove mere.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd :loveshower

Jeg glæder mig til den første gang, hvor jeg kommer ind til hende om morgenen og hun rækker armene op mod mig :kuller

- Selvfølgelig også til den første gang hun siger "mor"

- til når vi alle tre er ude at gå, og hun vil gå mellem mor og far, holde i hånd og have en svingtur

- til hun vil have en familiekrammer midt mellem mor og far

- til hun kommer ind i vores seng i weekendmorgenerne (ikke ALT for tidligt ;)) og vil putte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER