fuglemor

Kan i mærke ÆL og hvordan?

11 indlæg i dette emne

Hej Alle

Jeg er simpelthen så utålmodig, ville ønske at jeg allered var gravid. Nå men det jeg ville hører jer var om i kan mærke når i har ÆL og hvordan?

Har overvejet om jeg skulle købe ÆL tests men er allerede kulleret nok og tænker at det bare ville gøre det hele meget værre. Har simpelthen så svært ved at være den her ventetid og samtidig ved jeg godt at sådan er det bare og jeg skal ikke klage har jo to guldklumper jeg kan nyde hver dag. meeeen derfor måtte der jo godt være i den her måned jeg skulle se to streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik slet ikke produceret en positiv ÆL-test.. Men vi hyggede os hver 2. Dag. Så er man da nogenlunde dækket ind :) så jeg krydser fingre for at det har virket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet at tage en ÆL-test så ved strengt taget ikke hvornår jeg har ÆL eller om jeg kan mærke det... Men både før jeg to p-piller og nu, passer det sådan rimelig godt med at jeg ca. midt i cyklussen har en dag eller to, hvor jeg er totalt pyntesyg, har mere lyst til sex og har ret meget ahøm... udflåd eller slim eller hvad man nu vil kalde det (sorry for detaljer :P), så jeg er sådan riiiimeligt sikker på, at dét er min ÆL. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke det ved at mine bryster bliver spændte og ømme og så selvfølgelig ved øget udflød der bliver lidt mere sejt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg har født vores dreng, får jeg murren i underlivet ca. midt hver cyklus, som jeg for det meste lægger mærke til - Dette går jeg ud fra er ÆL, da det passer med positiv ÆL test, som jeg er begyndt op på nu, hvor vi gerne vil have en bebs mere :) Ellers får jeg det der ekstra fertile udflåd, som jeg bare har en enkelt dag hver cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens mærke at jeg har ÆL. Jeg har helt tydelig ÆL slim og et par dage efter føles mit underliv meget tungt og ømt. Men jeg har lært i min stræben efter at blive gravid, at jeg ikke skal sammenligne mig selv med andre og deres symptomer, men lære min egen krop at kende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever egentlig ikke/lægger ikke mærke til særligt udflåd ved ÆL, men er derimod ikke i tvivl når jeg på ca 14. dagen har smerter helt op i æggestokkene.. Jeg har simpelthen så ondt at jeg næsten fysisk kan mærke formen af æggestokkene... Men utroligt nok gør den smerte mig kun glad... Så skør man er blevet efter PB er sat igang.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan absolut intet mærke <_<

Tager ÆL-test, så jeg ved ca. hvornår den ligger... Ellers ville jeg ikke have nogen idé.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og tak for jeres indlæg.

Ved godt at jeg bare skal lære min egen krop at kende og føler egenligt også at jeg gør det. Men lige i forhold til ÆL har jeg enormt svært ved at mærke om det er ÆL eller min endomentriose som slå sig løs. Så tænkte at jeg måske kunne spejle noget at det i beskrev også blive bedre til at adskille de to ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har ÆL sker der en meget tydelig ændring i mit udflåd til det æggehvide-lignende. Og så har jeg et spændt underliv/murren i underlivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får en prikkende fornemmelse i siden, særligt den venstre, også føles maven oppustet og spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER