Dorthe

Flyverdragt med i børnehaven?

16 indlæg i dette emne

Overskriften siger endelig det hele, men hvornår tager i flyverdragten med i børnehaven?

Jeg ved ikke om det er for tidligt endnu, men overvejer at de får den med efter efterårsferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter har ikke fået den med endnu. Indtil videre klarer hun sig med en foret regnjakke og regnbukser. Jeg regner med, at hun får tykke overtræksbukser med om et par uger - måske før, men lige nu er det egentlig okay lunt om eftermiddagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo fik sin med i fredags, kunne se alle de andre børn også var begyndt at have den med nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie har ikke fået sin med endnu. Hun får regnbukser på hvis det er meget koldt. Hun har dog fået sin vinterjakke med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har et todelt sæt og vinterjakken har hun haft på et par gange, men når jeg har hentet hende har hun haft regnjakken på, så tror pædagogerne vurderer, at det er lidt for varmt med vinterjakke over middag :)

Men der kommer ikke til, at gå længe endnu.. Synes især morgenerne er kolde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har et todelt sæt og vinterjakken har hun haft på et par gange, men når jeg har hentet hende har hun haft regnjakken på, så tror pædagogerne vurderer, at det er lidt for varmt med vinterjakke over middag :)

Men der kommer ikke til, at gå længe endnu.. Synes især morgenerne er kolde..

Det er nemlig det, jeg synes det er meget koldt om formiddagen, men eftermiddagen kan være varmt. Det er lidt svært at finde ud af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at vi tager den med her efter ferien.

Så må pædagogerne selv vurdere om hun skal ha den på, vinter jakke og termo bukser

eller hendes foret regntøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac får den ikke med forløbig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet Nadja sådan en termo dragt med i stedet, synes stadig flyverdragten er lige varm nok..

sådan en :

303284_10150321548987757_713842756_8285459_1754483023_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina har nu haft sin med i en uge.

Hun har den med for at pædagogerne kan få lov til at vælge og vrage i det forskellige overtøj hun nu engang har.

Så for tiden har hun følgende med i børnehave: flyverdragt, regntøj, fleecejakke, softshell jakke, hue og vanter, termostøvler og vinterstøvler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af mine har haft den med endnu. De har termotøj med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet Nadja sådan en termo dragt med i stedet, synes stadig flyverdragten er lige varm nok..

sådan en :

303284_10150321548987757_713842756_8285459_1754483023_n.jpg

Åh hvor er hun fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores børn har ikke flyverdragter med endnu. De har godt med varmt tøj og vintersko/støvler med. men varer ik længe før flyverdragten kommer med. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder i en BH og der har ca. halvdelen af børnene flyverdragt med.

De bruger ca. 10 minutter på at komme i / ud af tøjet hvorimod dem der skal have tyk trøje + termotøj + regntøj bruger meget længere tid (hvilket kan være meget træls hvis man bare lige skal en smuttur ud).

Så jeg vil opfordre jer til at sende flyverdragten med - det gør det meget lettere at komme ud og lege :)

De dage hvor det er sol og vindstille om eftermiddagen får de den selvfølgelig ikke på, men som det var her først på ugen med frostgrader og stormvejr så var det MEGET koldt om formiddagen.

Husk hue og vanter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bas han har heller ikke fået flyverdragt med endnu... Han har vinterjakke med og så har han regntøj med foer med også.. Så har han ellers vinterstøvler, termostøvler og gummistøvler med...

Tror han får overtræksbukser/vinterbukser med næste gang han kommer ned til os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER