Guest Diden

Hvilke GT vil i anbefale?

19 indlæg i dette emne

Jeg ville lige høre jer andre efter hvilke teste i vil anbefale.

Jeg plejer normalt at bruge de 2 stks (pind) pakker i blåt emballage som man kan købe i Føtex, Super Best m.fl. steder.

Har så prøvet med nogle vold billige nogle fra Bilka (en 5 stk strips pakke) men jeg er ikke sikker på at de er følsomme nok..

Jeg ved at clearblue er det bedste på markedet, men den koster også derefter :)

Hvad er jeres oplevelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger de der strimmelteste fra billig-teste.dk. Ellers har jeg kun prøvet nogle fra Matas, som koster ca. 90 kr for en pakke med 2 teste i :) Ved ikke hvor følsomme de er, men begge mærker har da testet rigtigt so far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger også strimmelteste, og de virker fint på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb de billigste. Jeg tror kun, der er forskel på indpakningen.

De 2 streger skal nok komme uanset, om du har betalt 4 kr. eller 90 kr ;-)

Held & Lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger de der strimmelteste fra billig-teste.dk. Ellers har jeg kun prøvet nogle fra Matas, som koster ca. 90 kr for en pakke med 2 teste i :) Ved ikke hvor følsomme de er, men begge mærker har da testet rigtigt so far ;)

Det ser da vældig ud med den hjemmeside :D tror jeg at jeg vil kigge nærmere på ;)

Sidste gang jeg testede positiv var det både med den føromtalte stav fra Føtex, og så med en strimmel fra apoteket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i netto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig på lavpris teste og billig teste's hjemmesider. Der kn du få mange tests for 100 kr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg testede positiv var det både med teste fra billig-teste.dk, Netto, Apotekets egne, Bilka og Clearblue ;)

Jeg tror desværre heller ikke, at det er prisen som spiller ind - håber snart du får en afklaring Diden :kram2

Jeg har tilgengæld dårlig erfaring med teste fra babyornot - så undgå dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De billigste jeg har fundet indtil videre på nettet er faktisk på notanshop.com (det er en dansk hjemmeside), der er også gratis levering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt de blå og hvide fra apoteket, tror nok de hedder clinic :unsure Tror absolut ikke at de er de billigste på markedet, men har været godt tilfreds med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun brugt dem fra biligeteste.dk og de har ikke vist et forkert resultat. Desuden har de mega hurtigt levering :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De billigste jeg har fundet indtil videre på nettet er faktisk på notanshop.com (det er en dansk hjemmeside), der er også gratis levering :)

Hold da op, hvor er de billige!!! Har du handlet der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber strimmelteste fra billige-teste. 10 til 80 kr. Oplevede de havde sendt for få, sendte en mail og så havde jeg resterende. Så super god kundeservice og hurtig levering. Ingen fragt når man køber for et bestemt beløb (som er lav)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg testede positiv var det både med teste fra billig-teste.dk, Netto, Apotekets egne, Bilka og Clearblue ;)

Jeg tror desværre heller ikke, at det er prisen som spiller ind - håber snart du får en afklaring Diden :kram2

Jeg har tilgengæld dårlig erfaring med teste fra babyornot - så undgå dem :)

Er desværre enig... Har kun brugt strimmelteske fra billig-teste.dk og Valmed fra Netto/Føtex og de har vist rigtig nok, selvom billig-teste var mere tydelige i deres teststreg end Valmed var... Men billig-teste.dk's strimmelteste var også væsentlig tydeligere end lægens test, men de var begge positive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Valmed fra Netto (dem der har en lyserød hætte). Der kunne jeg teste fint positivt 4+2

Jeg tog også en clearblue for at være helt sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Valmed fra Netto (dem der har en lyserød hætte). Der kunne jeg teste fint positivt 4+2

Jeg tog også en clearblue for at være helt sikker :)

Det samme her!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle super billige på en kinesisk side. Jeg tror det er 10 stk for 2 dollars. Og der er ingen fragt, så må vist sige, at det ikke kan blive billigere ;o). Jeg har været godt tilfreds med dem. Den her gang testede jeg positiv med dem 3 plus 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De billigste jeg har fundet indtil videre på nettet er faktisk på notanshop.com (det er en dansk hjemmeside), der er også gratis levering :)

Har handlet hos dem 2 gange og kan varmt anbefale dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Valmed fra Netto (dem der har en lyserød hætte). Der kunne jeg teste fint positivt 4+2

Jeg tog også en clearblue for at være helt sikker :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER