Heksen

Pedicure

11 indlæg i dette emne

Mens jeg alligevel tilbringer tid her i jeres dødssyge rige, så kunne jeg godt trænge til en omgang pedicure.

Er der en der melder sig frivillgigt til at høvle lidt af mine tånegle, så kan de være at jeg er ekstra søøøøøøøød imod dig

post-3866-037132800 1318536408_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yyyyyyvvvvvvvvvvvvvv :puke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:puke Adr....!!! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh føj da!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er uddannet kosmetolog mv...

Og hvis jeg nu tager en hel kasse med handsker på - og en gasmaske...

Så kan jeg da godt kigge på dine fusselanker...

Måske de lige skal i et syrebad først? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu vil jeg jo som uddannet social og sundhedshjælper og under uddannelse til assistenten lige komme med en indskydelse, at kvinder i din alder anbefales at gå til en fodteraput, fordi der kan gøres mere skade end gavn, når man ordner fødder og tånegle. Eks. hvis du skulle have en uopdaget sukkersyge eller lignende. :)

Så derfor siger jeg, at du nok heller med finde en fodteraput i nærheden af, hvor du opholder dig, og så betale for at få ordnet de negle :lol :lol :lol

Men du har ret i, at de trænger, og i mine øjne ville det være omsorgssvigt, hvis eks. du havde været indlagt på et hospital eller var beboer på et plejehjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu vil jeg jo som uddannet social og sundhedshjælper og under uddannelse til assistenten lige komme med en indskydelse, at kvinder i din alder anbefales at gå til en fodteraput, fordi der kan gøres mere skade end gavn, når man ordner fødder og tånegle. Eks. hvis du skulle have en uopdaget sukkersyge eller lignende. :)

Så derfor siger jeg, at du nok heller med finde en fodteraput i nærheden af, hvor du opholder dig, og så betale for at få ordnet de negle :lol :lol :lol

Men du har ret i, at de trænger, og i mine øjne ville det være omsorgssvigt, hvis eks. du havde været indlagt på et hospital eller var beboer på et plejehjem...

Jeg skal ikke på noget plejehjem, der er jo fyldt med gamle mennesker.

Jeg HADER gamle mennesker, de lugter så grimt.

Det enestegode ved dem er, at de hverken kan høre eller se når jeg sniger mig ind på dem og gør dem bange..... WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:puke :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap :puke :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ad hvor ulækkert...

Men hvis betalingen er ok, kan jeg godt overtales :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER