fuglemor

Hvad skal man tro??

15 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er simpelthen nød til at hører jeres mening. Var gået 3 dage over og testede og umiddelbart negativ men nærmest samtidig med at tiden for troværdighed af testen udløb kom der en lille svag streg. Dette skete 4 gange med forskellige tests. Og den sidste tænkte jeg "jeg er sku gravid jubiiii"http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/loveshower.gif

MEN så fik jeg mens troede jeg eller det er her den gå galt for mig for jeg fik en blødning som ikke var nær så kraftig som min mens normalt er(nærmest tynd)og efter kun 2 dage stoppede den så. Plejer at bløde ca 5-6 dage.(ja undskyld detaljerne)

Jeg testede igen og igen fik jeg en svag positiv streg. Jeg overtalte en veninde til at tage en test så jeg kunne se om det bare er den test jeg bruger som efterlader en svag positiv streg. Hendes er fuldstændig negativ og min efterlader igen igen en svag streg.

Jeg har ved min to tidligere graviditeter måtte vente længe på et tydeligt positivt svar så hvis ikke jeg havde blødt ville jeg nok tænke at jeg var gravid. Hvad tænker I ??

Har desuden læst at man godt kan bløde og alligevel v ære gravid. Hvad ville i gøre i mit sted??

tak fordi du læse medhttp://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du har mulighed for at være gravid jeg blødte i 3 dage og jeg fik at vide at det var fordi at jeg ikke havde nok humoner i kroppen til at stoppe mens jeg testet også svag i lang tid efter og jeg har en dejlig datter på snart 4 år så krydser finger for dig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok ringe til lægen og få tjekket en urinprøve. Deres måleaparater er finere indstillet (går jeg ud fra!) end de gængse graviditetstests. :) Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket mærke er dine teste i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Har idag været ved lægen og fik taget en urinprøve og en blodprøve. Urinprøven startede ud med at være negativ også blev sygeplejersken i tvivl fordi hun synes der var en svag positiv streg og endte med at sige at den var negativ. Så nu venter jeg spændt på blodprøven. Fik også en læge undersøgelse hvor han mærkede uden på maven og indvendig og også han var i tvivl. Så jeg skal åbenbart ikke have noget klart svar.

Jeg har brugt forskellige teste. Bla fra Netto, apoteket og fra billig teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da utroligt :rolleyes

Bliver spændende med blodprøven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, det er jo ikke til at blive klog på :blink

Men jeg krydser fingre i hvert fald!!! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikke en omgang! Håber snart du får afklaring :)

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var da helt utoligt... Krydser alr hvad der krydes kan, og håber på du får et svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en omgang forvirring! Håber du får positivt svar! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Igen

Har idag ventet på svar fra lægen som lovede at sende besked via mail når svaret var det.

Her til aften ringede telefonen så og det var min læge som bare lige ville give mig svaret. Ret stort at ens læge gider at ringe kl 18:30 for at give blodprøve svar.

Nå men svaret var desværre negativt. Ingen lille spire hos mig. Til gengæld en krop som er helt forvirret over p-pille stop. Så som min læge så venligt sagde må vi lege videre. Noget af forvirringen skyldes også at jeg har endomentriose. Så nu må vi se hvor længde vi skal prøve. Er faktisk ok med svaret for nu ved jeg da trods alt hvor vi står også må vi jo på den igen, håber at det bliver snart.

Tak for alle jeres søde hilsner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv!! I må på den igen! ;) og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en super service fra din læge!

Men øv, at der ikke var en lille spire...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv, men så er der bare mere af :loveshower og :hump :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER