MamatilJ&M

Barbapapa

12 indlæg i dette emne

Vi skal til barnedåb ved min svoger og hans kærestes lille søn på søndag. Han ønsker sig barbapapa. Men i hvilke butikker kan man købe det? Det er jo ikke hver dag vi køber babyting.

Har forelsket mig i barbapapa baby spisesæt, som jeg kan finde på den danske hjemmeside, men ville jo egentlig gerne købe det i en fysisk butik, hvor de har nemmere ved at få det byttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, jeg troede lige først at denne tråd var henvendt til mig :P

Åh, jeg ELSKER Barbapapa! :loveshower

Jeg har i hvert fald fundet en del af det i Babysam. Hvis du har en Salling i nærheden af dig, så har de også noget. :) Toys R Us har også Barbapapa, men måske mere legetøj end spisesæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogle gange har de det i bilka og føtex, men elles har de det i babysam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OVERALT. Kort sagt.. Det er så populært, at det bare er i stort set alle butikker.. Var på kunstmuseum Aros i weekenden - der havde de det i deres forretning også :whistling Så OVERALT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror også at du kan finde det mange steder... Det Babapapa er blevet IN igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen piger. :lovebk

Vi er enige om, at vi helt sikkert skal en tur i babysam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forleden lige snakket med veninden oppe i Mønsted... fordi hun skulle finde det samme... og hun var ihvertfald i Babysam... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har forleden lige snakket med veninden oppe i Mønsted... fordi hun skulle finde det samme... og hun var ihvertfald i Babysam... :)

Super, må hellere forbi babysam i Viborg i løbet af ugen :) Dejligt at vide vi ikke kører forgæves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har de alt med barbapapa her KLIK ;)

min datter er også stor fan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har de alt med barbapapa her KLIK ;)

min datter er også stor fan :)

Det er der jeg har siddet og fundet de forskellige ting som jeg synes han skal have i dåbsgave. Det er en super side. Vil bare helst købe det i en fysisk butik, når det er en gave, så de har nemmere ved at bytte det. Måske det bare er mig der er gammeldags indrettet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der jeg har siddet og fundet de forskellige ting som jeg synes han skal have i dåbsgave. Det er en super side. Vil bare helst købe det i en fysisk butik, når det er en gave, så de har nemmere ved at bytte det. Måske det bare er mig der er gammeldags indrettet :D

Ej det kan jeg godt se nu at du havde skrevet i øverste.

Det må jeg simpelthen ha kørt let og elegant hen over.. Beklager :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER