TrineG

Er helt på herrens mark!

8 indlæg i dette emne

Søde damer.. Jeg er helt på den. Jeg er mega forvirret over alt det her ægløsning og cykluslængder og tests og udflåd i forskellige farver og konsistenser. Kan I ikke kort opridse hvad jeg SKAL vide for at blive gravid hurtigst muligt og så tager jeg den derfra. ;) Er bare så frygtelig forvirret! I need help...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror lige jeg læser med når der komme "need to know" oplysninger fra de mere erfarene skønne kvinder herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du skal vel bare vide hvor lang din cyklus er, og ca. 14 dage(Halvvejs igennem din cyklus) efter din menstruation vil du få æglæsning, og dette tidspunkt hvor der er størst sandsynlighed for at blive gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste siger at omkring ægløsning kan det være en god ide at have sex hver 2. Dag så der altid er friske sædceller til at befrugte ægget. Men lad vær med at tænke for meget over det, for det gjorde jeg i starten. Og der skete ikke noget i 3 mdr. Så opgav vi at prøve og sagde bare til hinanden 'hvis det sker, så sker det, og hvis ikke prøver vi bare igen' og 2 uger efter stod jeg med en positiv test. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at læse denne korte men gode artikel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad være med at gå op i ÆL og udflåd og symptomer - hvis i sexer hver 2-3 dag og manden ikke onanerer for meget selv (for så får du jo ikke de friske sædceller) så skal det nok komme. Det virkede i hvert fald for os :D

Og så vent til dagen efter forventet mens med at teste - du kan godt teste positiv før - men du kan også nemt komme til at teste dig selv (og din pengepung) ihjel...

Det var mine råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver - lad være at tænke så meget over det! Selvom det er nemmere sagt end gjort :whistling

Når du får din mens, er der ca. 14 dage til din ægløsning og derefter 14 dage til du kan teste.

Hvis du har en cyklus på ca. 28 dage :)

Jeg tager ægløsningsteste, men det er der sådan set ingen grund til, he he.

Så længe i nyder ventetiden og er sammen i sengen hver 2-3 dag, så er chancerne størst :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke min cyklus endnu, stoppede med pillerne i sidste uge og havde første mens-dag i søndags. Men jeg tænker også at hvis vi har sex hver anden til tredie dag kan det vel ikke gå helt galt. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER