Tina80

Dobbeltglæde måske

19 indlæg i dette emne

manden min søgte arbejde hos en slagter 2 km fra os og slagteren var emget intressede i min mand både pga hans livs erfaring men ogs fordi vi bor så tæt på.

Min mand får svar på jobbet i næste uge.

Min mand har gået ledig siden januar, men fik arbejde i juni måned men som desværre viste sig kun var for en sommerseson. Så han har nu været ledig i 2 uger.

Mig derimod har ikke arbejdet siden februar sidste år hvor jeg blev fritstillet. Blev så sygemeldt til oktober og var på barsel til januar og har så været ledig lige siden.

men på mandag skal JEG til min første jobsamtale i evigheder.

( som faktisk også ligger tæt på vores hus (nemlig kun 3 km. væk)

Så send lige en massr held og lykke støv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MASSER af held og lykke støv i jeres retning! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MASSER af held og lykke støv i jeres retning! :loveshower

mange tak, har brug for det da jeg får så mange sommerfugle i maven når jeg tænker på jobsamtalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det ikke noget med, at man ikke må ønske held og lykke, fordi det bringer uheld???? Jeg kan ikke helt huske, hvad det er gammel overtro præsis siger. Så jeg siger Pøj pøj i stedet og krydser gerne fingre for, at det skal lykkes for jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for både dig og manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøzer.

JO der er vist noget med det der held og lykke. Men ønsker også mere en masse held støv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Krydser fingre for jer begge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker jeg begge alt det bedste og en masse støv! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj- håber der kommer en god opdatering på jer begge:) Også sender jeg også masser af støv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke. Håber det lykkes for jer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også jeg kan komme med den første glædelig nyhed i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Det bliver rigtig spændende. Håber på en positiv opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så Tina, hvordan gik det i går- altså med din samtale :) I venter nok stadig på svar begge 2- det kan jo desværre godt tage lidt tid at få respons :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg km overhoved ikke til samtale !!!! Jeg havde igennem en bekendte fået af vide der var en stilling på hans arbejdsplads som administrativ og jeg fik nummeret til chefen.

Men da jeg ringede ang. stillingen var chefen helt uforstående overfor det og afviste blank.

Jeg snakkede så med min bekendt som var uforstående over for chefens reaktion da han vidste der mangelde en på kontoret... men så sagde han at chefen nok havde afvist mig grundet han ønskede en mandlig kontor medarbejder da det var sådan en der sad der lige nu.

Det er dælme groft, så jeg blv bare så harm og sur og ked og vred og skuffet og og og og.... så gravede mig langt ned under min dyne og blev der.

Så underskylder for jeg ikke fik svaret herinde.

Manden har ikke fået svar endnu, så vi venter spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Hvis det virkelig passe hvad din bekendte siger omkring chefen, så er det da godt nok groft! :gal

Det er jeg ked af at høre, men du må bare op på hesten igen og så sige til dig selv at ham chefen ved ikke hvad der er godt for ham og hvad han går glip af! Selvfølgelig er en kvindelig administrativ da bedre end en mandlig! Pfft! :rolleyes

Krydser stadig fingre for din mand så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Tina, er ked af at jeg så gav mig til at træde i det:( Det er da også en underlig chef- sådan en nar!! Han aner ikke hvad han går glip af ;) Men det er en ringe trøst. Kan godt forstå du gik under dynen. Håber på godt nyheder til manden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lortechef :blink Godt du ikke blev ansat under ham ;) Håber du snart får et meget bedre job! :goodluck Og at manden får sit! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøzer. Det var dejligt at læse jeres søde ord. Jeg ville også allerhelst arbejde i jobcenteret og forventer snart svar derfra hvornår jeg kan starte i virksomheds praktik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER